Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legendární automobilka Moskvič zbankrotovala

Moskevský arbitrážní soud vyhlásil bankrot legendární ruské automobilky Moskvič, která již v roce 2001 zastavila produkci. Zadlužení společnosti dosáhlo 23,3 miliardy rublů (zhruba 20 miliard Kč). Firma Moskvič byla založena v roce 1930, kdy zahájila produkci modelu GAZ-A.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pitris

Moskvič
Měl sem ho krátce. Nebyly na něj pořadníky jak na škodovky, tak sem ho koupil. V práci se mě měli legraci, řílkali " že jen pi.a, koupi si moskviča". Jezdil, ale ta spotřeba a v zatáčkách  a na hrbolatých cestách to pěkně odskakovalo. Dnes by to byl asi žádaný veterán.   
0/0
10.3.2006 11:17

regazzi

?
Zajimava cim ? Korozi ? Nespolehlivosti ? A proc zase nadavky ???
0/0
3.3.2006 17:22

von Kleist

Re: ?
treba vzhledem atd.. Tim ale nerikam, ze hezka.  Jinak rezati kazde auto :o) (No, DeLorean mozna ne). Fanda Moskvicu nejsem. ve zbytku jsem reagoval na hloubku tvych prispevku.
0/0
3.3.2006 18:18

regazzi

?
Zajimava cim ? Korozi ? Nespolehlivosti ? A proc zase nadavky ???
0/0
3.3.2006 17:21

non_driver

Lada1500
tatik ma uz 29 let Ladu 1500, pred ctvrtym pretocenim tachometru, chromy a lak jak nove, loni jel pres celou republiku na navstevu a 7,15l/100km...
0/0
3.3.2006 16:50

roman

fabrika
a to jsem včera v tv zaslechl, že se poslední dva roky fabrika přeorientovala na výrobu kulečníkových stolů. asi to nenese tolik, na zaplacení milard dluhů
0/0
3.3.2006 14:11

Mak1

Škoda je,
že k těmto článkům nedávají fotogalerii. A přitom to za socáče byly docela hezký auta
0/0
3.3.2006 14:10

regazzi

Re: Škoda je,
Hezký auta ?
0/0
3.3.2006 14:38

von Kleist

Re: Re: Škoda je,
prinejmensim zajimava, blbe.
0/0
3.3.2006 15:23

Canigo

Ještěže
naše soudruhy nenapadlo pojmenovávat auta podle měst, jako Moskvič, a že teď u nás nejezdí Pražiče nebo Boleslaviče...
0/0
3.3.2006 13:57

aaaaaaaaa

aaaaaaaa
0/0
3.3.2006 13:47

louze

dotaz
Marně sháním informaci o starším typu Moskviče, který měl údajně náhon na stěrače mechanicky od motoru. Nevíte to někdo?
0/0
3.3.2006 13:26

regazzi

Re: dotaz
Ne, to se ovladalo klickou pod volantem
0/0
3.3.2006 13:34

kamami

Re: dotaz
bylo to u Moskviče 407 a 403,nevím sice přesně jak to bylo propojený, ale fungovalo to v návaznosti na otáčky motoru - při malých otáčkách stěrače kmitaly pomalu ,jak se přidával plyn pohyb se zrychloval, i ostřikovač byl zajímavě řešený - zatáhlo se za táhlo na přístrojové desce,tím se nasála kapalina a po spuštění táhla kapalina stříkala asi tak 4s,
0/0
3.3.2006 19:39

jsiii

Budu muset prejit na jinou znacku
Za svůj zatím krátký život (23) jsem stihl vystřídat zatím dvě auta. Oba to byly Moskviče a oba byly perfektní. No jo. Ale co za deset let, až se mi můj Aleko rozpadne :-(
0/0
3.3.2006 13:25

regazzi

Re: Budu muset prejit na jinou znacku
Myslim, ze se mylis, jeste jsi nemel ani jedno auto
0/0
3.3.2006 13:35

Honza8

... Opel
On to byl uvnitr vlastne OPEL model asi 1937.
Kamarad si koupil kdysi (v sedmdesatych letech) toho stareho Opel Kadeta 1937 a pod kapotou to bylo presne stejne, jako u tehdejsiho moskvice... Proste trofejni zarizeni fabriky privezene z Nemecka po valce...
 
0/0
3.3.2006 13:09

chrobaktruhlik

Moskvič
Moskvič měl i odbornik-ortoped MUDr. Sova, tak už si nový model nekoupí...
0/0
3.3.2006 12:25

pommpo

Moskvič
 Měl jsem Moskvič 1500 s novou maskou uvnitř kůži. Velmi pohodlné a rychlé a silné auto. Jen trochu papalo a předešlý majitel považoval za jedinný servis benzínovou pumpu, takže i když motor byl stále nezničitelný a v perfektním stavu rez papala také rychle.
0/0
3.3.2006 11:50

Ze3gg

Sakrys
kurna uz si ho nekoupim... A ja blbec tak setril.
0/0
3.3.2006 11:17

GLS

Re: Sakrys
Koupíš Logana .
0/0
3.3.2006 12:08

kraxna

Moskal ended!!!
Pláču,neb tolik srandy jako Moskal přítele Trávy neposkytl žádný jiný vůz...........
0/0
3.3.2006 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.