Diskuze

Letošek je rokem čtyřproudovek a nejdelšího dálničního tunelu

Jezdit autem po Česku bude od letošního roku o poznání pohodlnější. Česká síť dálnic zhoustne jako nikdy předtím a přibude více než 80 kilometrů dálnic nebo rychlostních silnic. "Je to víc než kdykoliv předtím. Takové množství nových kilometrů jsme ještě neotevírali," říká šéf Ředitelství silnic a dálnic Petr Laušman. A ve stavění silnic se nepřestane ani letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Killbilly

5. 3. 2006 11:47
chachacha`
severomoravska metropole pry bude mit spojeni.a to jako kdy?obavam se ze to neudelaji nikdy,navic budovat cesty se 2 pruhy v kazdem smeru je smesne,podivejte se jak D1 absolutne nestiha,nam tady pres frydek centrem mesta projede tusim 40000 aut denne,dalnice v nedohlednu,a hlavne sice se sypou miliardy do dalnic ale na udrzbu normalnich cest se nejak zapomelo,cesty zde se daji povazovat za temer nesjizdne,na nekterych usecich uz neni zadna deka jenom diry a nelze je projizdet rychleji nez 10kmh(a to je prosim mezinarodni silnice 1. tridy,hlavni tah na sever a vychod evropy)ale o tom v praze asi neslyseli. No dekujeme vlade ze kdyz nam sem nemcouri presmerovali ten transit ze tak rychle a operativne podnikla kroky ktere by to vyrusily-tedy ze nepodnikla temer nic,pozde a jeste je to beztak zkorumpovane az na pudu.hu byt motoristou zacina byt nocni mura
0 0
možnosti

Tom_Tom

4. 3. 2006 22:16
4 proudove ?
Nejsem odbornik,ale domnivam se, ze na dalnici jsou proudy 2 - jeden tam a druhy zpet. To co autor mysli v nadpisu jsou spise jizdni pruhy.....
0 0
možnosti

Martin

4. 3. 2006 22:26
Re: 4 proudove ?
Ledaže by se jezdilo ještě zprava doleva :-))
0 0
možnosti

Jakub

4. 3. 2006 20:27
PODĚLAJ NA CO ŠÁHNOU
No koukám na tu mapu a vidím, že všechno tak akorát se pěkně zmrcasí, krásně se naplánují silnice a příroda si může trhnout ...jak přirozené pro člověka a jeho pohodlí...NÁHODOU CO KORIDORY MIGRACE ZVĚŘE, TO NIKOMU NIC NEŘÍKÁ, to že si pěkně rozparcelujeme republiku přeruší migraci zvěře tím pádem zdegeneruje, TO NIKOHO NEZAJÍMÁ, HLAVNĚ ŽE PŘIJEDEM NĚKAM O DVACET MINUT DŘÍV, TO JE TEDA HROZNĚ DŮLEŽITÝ
0 0
možnosti

Werr

4. 3. 2006 21:51
Re: PODĚLAJ NA CO ŠÁHNOU
Ano, protoze je priroda dulezita tak se pro jeji ochranu stavi dalnice a rychlostni komunikace. Nejde o to, ze nekde budeme o par minut drive. Ale plynula jizda, i kdyz vyssi rychlosti, produkuje mene skodlivin nezli neustale meneni rychlosti po okreskach. Toto bohuzel ekoteroristi nejsou schopni pochopit. Pro zver se dela take dost, na rozdil od ignorantske bolsevicke stavby se nyni na dalnicich za nemale penize buduji mosty apod. pro zver. Ze tyto mosty zver najde a vyuziva je jiz overeno. Takze nez vyprodukujete takovou blbost tak si napred zjistete jak to je ve skutecnosti.
0 0
možnosti

mk007

4. 3. 2006 19:22
A co já?
Bydlím na silnici 1. třídy, kamióny mi jezdí 20 cm od oken, tak jednou denně mi nějaký umělec zavadí o dům. Mám dopis z roku 1982, že můj dům nechtějí, neb bude obchvat. Loni mi řekli , že tak za 30 - 50 let.
Děkuji SOUDRUZI !!!!
0 0
možnosti

Antipražák

4. 3. 2006 18:11
Pragocentrismus
Proč musí všechny dálnice c čechách být do Prahy? Je to zbytečné a drahé!
0 0
možnosti

prazak

4. 3. 2006 18:32
Re: Pragocentrismus
Protoze je v okoli Prahy nejvetsi obchodny a tudiz i dopravny ruch.
0 0
možnosti

Volant

4. 3. 2006 16:48
Proc?
je km dalnice v CR sakra drazsi nez v zapadni Evrope. Nizsi mzdy, nizsi cena surovin...presto vysledna cena je vyssi......to si zase nejaky sockoprasata hrabou do kapsy
0 0
možnosti

Dave

4. 3. 2006 18:19
Re: Proc?
nebo nejakej manager z ODS nebo jinej tunelar a radobykapitalista, zkus se mrknout, kolik stoji dalnice v italii nebo v chorvatsku, takhle by to tady dopadlo s ods
0 0
možnosti

gallas

4. 3. 2006 16:37
dálnice
dálnice praha- víden je potřeba, ale kdo pomuže  posázaví.  stavbou dálnice bude dosud neporušená krajina zničena.   
0 0
možnosti

davexx

4. 3. 2006 16:42
Re: dálnice
Ono by možná bylo lepší vybudovat dálnici Praha - České Budějovice - Linz, od tama už je dobrá dálnice i na Wien i na Salzburg, Passau ...
0 0
možnosti

tbc

4. 3. 2006 12:51
A co železnice?
Stát dává miliardy do silnic, ale je tam jen malá zmínka o železnicích, přitom - podívejte se třeba do Švýcarska, jak to tam funguje - pokud někdo jede daleko, vždycky použije vlak, protože je daleko pohodlnější a rychlejší. Nepotřebujeme Pendolina, jejich starý lokomotivy taky jezdí 150, stejně jako naše, potřebujeme koleje, které to zvládnou. A lidi, který na to neserou, ale to je jiná kapitola...
 Každopádně po zkušenosti ze Švýcarska jsem pro služebku z Práglu do Plzně použil vlak místo busu - už teď je lepší. Cena 155, bus 2x80=160, vlak 1:30 až 1:45 (R, dle zastávek), bus 1:40, vlak + prostor pro nohy a notebook, pro společnost i společenské hry. Vlak i bus mají přímou cestu.
Takže jen tak dál vlaky.. měli by si to politici uvědomit, dálnice nás nespasí.
P.S.: nejsem "takyekolog", ale koukněte se taky na vliv na ŽP
A jen do mě ;-)
0 0
možnosti

st

4. 3. 2006 16:18
Re: A co železnice?
nesmysl. neni ekonomicky ztratovejsi dopravy nez osobni vlakova doprava.. tam kde normalne staci kus asfaltu, par semaforu, autobus a jeho ridic, tam musis mit u drahy zeleznici, spoustu lidi jenom okolo k zajisteni chodu (vypravci, ti co ti stipaji listky,...) k tomu vsemu odbory. o nejake ekologii take nemuze byt rec: kde se vyrabi elektrina na provoz? no prece v uhelnych a jadernych elektrarnach.. navic z ekonomickeho hlediska neni mozne vytvorit (nebo je to slozite) konkurenci na systemu zeleznic. osobni zeleznicni doprava patri do minuleho stoleti a tam mela i zustat.
0 0
možnosti

Budejcak

4. 3. 2006 12:44
Pha-CB
Ja bych radsi videl dalnici do CB ...
0 0
možnosti

Lukas

4. 3. 2006 13:16
Re: Pha-CB
Hm, to asi víc lidí... snad se aspoň naše děti dočkaj...
0 0
možnosti

Pipin

4. 3. 2006 11:49
CENA?
zajímalo by mě, proč je cena jednoho km dálnice v ČR o tolik vyšší než v jiných státech. O tunelech nemá cenu hovořit(viz Mrázovka), to jsou prostě "tunely"
0 0
možnosti