- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoznacne nejlepsi jsou kruhaky, kde ma kamion problemy se vubec vytocit a to nemluve o tom, ze tyhle kruhaky maji vetsinou jenom 4 vstupy, z nichz jsou dva jednosmerne...
Dalsi co me sexx je to, ze stred kruhaku neni vubec udrzovan. Maximalne jednou za cas to strihnou. Kdyby nasi urednici videli kruhaky v zahranici, kde ve stredu maji pomalu malou zahradku, asi by cumeli jak pera z gauce. Proste lenost, nic jineho, protoze naklady na par kyticek jsou zanedbatelne a par lidi z technickych by se jiste naslo.
tak malé, že nikdo neví, kdo komu dává přednost, protože nejde poznat, jestli tam teprve vjíždíte nebo už tam jte.
Konečně nějaký opravdický kruhák kde má přednost ten najíždějící... Vzhledem k tomu, že všude jinde je to "klasicky" tak nechápu v čem je problém
Jenom se nezminuji, ze je to past na chodce. Prejit na kruhaku (mysleno na prechodu), je o hubu - zejmena jde-li chodec zprava. Na kole taky nic moc.
Na kole nemáš na přechodu co dělat, tak by ti to vadit nemělo.
A to sem někde u Olomouce viděl kulaťák se dvěma výjezdama, vopravdu perla, škoda že sem neměl foťák...
Jsou však kruháče stojící za starou belu, protože jsou prťavý a provoz totálně zpomalujou. Kamion nemá šanci ho ani objet. Viz Náchod - tam je to darda... jet tam přes den jak hlemežď na průtahu celým městem je každodenní pošušňáníčko.
Například u Centra Černý Most. A jinde postrádají valný smysl, jako např. v Dolních Měcholupích u golfového hřiště. Pokud má objezd takové parametry, že rovně se dá s mírných trhnutím volantem projet rychle a naopak městský autobus má problém se na něm vytočit, má vůbec smysl?