Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychle a zběsile po anglicku: 210 km/h se zaseknutým pedálem

Scénu jak z akčního filmu zažil 25letý Kevin Nicolle se svým BMW v temně zelené "british racing green". Půlhodinová zběsilá jízda téměř 210 kilometrovou rychlostí s pedálem plynu zaseknutým u podlahy skončila v kotrmelcích. Řidiči se nic nestalo, chce i další BMW. Podle předběžných informací je na vině stav osmiletého vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

satan

kobra
ten díl sem viděl:-)
0/0
21.3.2006 11:30

Anonym

To je dobrý
To je bomba! Já chci taky. Má tak někdo kliku, že si může zazávodit a cajti mu ještě dělaj doprovod.
0/0
20.3.2006 21:53

Hill

TO JE ALE BLBEC
kdyby vypnul zapalování tak by to zastavil a asi by to přežilo i auto. Nějaký zamknutí zapalování je nesmysl dokud nevyndá klíček a na rovině posilovač řízení neni třeba.
0/0
20.3.2006 16:28

John S

Re: TO JE ALE BLBEC

jo, to můžu potvrdit :-D já jezdím ve Feldě bez jakýchkoli podpůrnejch prostředků pořád...

(až na brzdy) to sem masér co? :-D

0/0
31.5.2006 10:59

kwitecko

kobra11
jo,holt v anglii čuměj na blbost.kdyby koukali na kobru 11,tak by ho simír za jízdy vytáhl!!a co to je za blbost,že ve 210 uvaříte hned brzdy??parkrat se mi stalo,že mi ve 210 vletěl do pruhy kamion a to jsem na těch brzdách stál a neuvařil...tkak nevím...
0/0
20.3.2006 13:11

kuba

Re: kobra11

asis nebrzdil 100kilometru dlouhej usek hey?:-P

0/0
6.6.2006 19:38

Nick

vw forever
0/0
20.3.2006 9:56

fero

konec...
Z tohoto článku jasně vyplývá nesmyslnost kruhových objezdů LoL
0/0
18.3.2006 23:52

Reformator

KKTI
iDnes opet nezklamal. To uz aji Hrom je uveritelnejsi cteni :-)
0/0
18.3.2006 22:32

Radek

Kravina
Tohle je absolutní kravina kdyby vypnul zapalování tak bylo po problému-volant se zamkne až po vyndání klíčku
0/0
18.3.2006 12:19

old fashioned Vince llI.

Re: Kravina
při zařazeným kvaltu ani zaboha, umělče...
0/0
18.3.2006 12:47

Chechták velký

Re: Re: Kravina
Nesmysl, u tohoto vozu - BMW E36 nebo E46 318i lze samozřejmě vypnout zapalování zcela běžně jako u každého jiného vozu. Nepiš tu nesmysly.
0/0
18.3.2006 14:33

old fashioned Vince llI.

Re: Re: Re: Kravina
das ist eine pýčovina, bobku, všechny vozy s automatikou to tak mají....
0/0
18.3.2006 16:55

Chechták velký

Re: Re: Re: Re: Kravina
Nepiš tu voloviny, u E36 a E46 otočením klíčku do polohy I. vypneš zapalování. Není rozhodující, jakou převodovku vozidli má.
Takže tu laskavě nemel!
0/0
18.3.2006 17:35

klára

Re: Re: Re: Re: Kravina
p íčovina když tak protože to není ve VS jestli ti to neco říká a chodil si ubec do school
0/0
20.3.2006 17:17

old fashioned Vince llI.

ehm ehm,
všem odborníkům "na auta" tady bych chtěl připomenout, že vypnout motor klíčkem u auta s automatem lze jen a pouze v poloze P. Jinak ani náhodou...
0/0
18.3.2006 9:40

Petr

Re: ehm ehm,
Tos videl kde? Ja ho obcas vypinam na neutral a pak teprv radim parkovaci rezim...
0/0
18.3.2006 9:45

old fashioned Vince llI.

Re: Re: ehm ehm,
sorry Pietro, máš recht  Ale já už to zapomněl, alébrž to tak nikdy nedělám...
0/0
18.3.2006 9:52

Ford

Re: ehm ehm,
Co to plácáš, nevím čim jezdíš, ale motir u Fordu Scorpio 2.9iA V6 vypneš klíčkem ať je v automatu zařazeno cokoliv!
0/0
19.3.2006 11:18

starec

pre Pedra
nebolo to myslené na feldu a jej 210 kmh ,ale na princíp...Asi sa rád hráš so slovíčkami
0/0
18.3.2006 8:27

Chachá

Jak tu nad tím někdo může špekulovat...?
Jak tu nad tím někdo může špekulovat...? Je snad jasné, že lze vypnout zapalování a hotovo. Nějaké dohady o jakémsi posilovači jsou nesmysly. Celý článek je lehce ulítlý.
0/0
18.3.2006 6:44

postavaprokazdeho_cz

to je asi jako ten američan
co jel z Vídně do Budapeště na jedničku. byl to jeho bratranec .-))))
0/0
18.3.2006 2:50

postavaprokazdeho_cz

Re: to je asi jako ten američan
Ať žijou automaty
0/0
18.3.2006 2:50

balalajka01

a proč si kuwa
nekoupí auto se spojkou a řadicí pákou?
Stálo ho to takový prachy a nemá tam ani řadicí páku.
Za ty prachy si mohl koupit třeba 200 vozidel VAZ 2101, každé s řadicí pákou, a mohl jezdit každý den v jiném. A to se vyplatí
0/0
17.3.2006 23:56

Anton strelec

akcni film
Predevsim mohla policie provest prostrileni pneumatik - pokud by se to provedlo synchronne , tak by nedoslo ke smyku. Rychlost klesla na nejakych padesat. A pak uz mohl vypnout motor. Je otazka, zda denik Sun uz netrenuje na 1. dubna.
0/0
17.3.2006 23:41

postavaprokazdeho_cz

Re: akcni film
synchronní střelba do čtyř pneumatik ve 210 km/h na běžné silnici :-)))))))))))))))))))))))))
0/0
18.3.2006 2:48

Ludánek Homolka

Re: Re: akcni film
jo, jo, naprosto banalni zalezitost...
0/0
18.3.2006 14:02

XXXYYYZZZ

asi nikdo neví co je auto
pánové všichni jste tady hrozně chytrý! ale v hlavě asi nemáte nic jak to tak čtu. Kdyby vypnul motor otočením klíčku o 1 polohu tak se volant nezasekne na tom jste se tady shodli. ALE!!!!!! Kdyz ho vypnete tak vsechny posilovace fungujo!!!!!!!! protoze se motor bude stale tocit pres rychlost, nemyslíte????
0/0
17.3.2006 21:12

Rogger

Re: asi nikdo neví co je auto
Ne nemyslime
0/0
17.3.2006 21:41

Werr

Re: asi nikdo neví co je auto
Hm, tak jednoduche to nebude, BMW rv 1998 muze mit posilovac rizeni do ktereho keca elektronika nebo ma cerpadlo hydrauliky elektricke, pak by skutecne vypnuti zapalovani znamenalo vyrazeni posilovace ale vuz by mel byt dale riditelny. Posilovac bzrd bude zrejme klasicky podtlakovy takze ten bude funkcni, vyrazen z cinosti nejspise bude system ABS, brzdovy asistent apod. ale brzdit pujde. Automaticka prevodovka tez muze byt ovladana elektronicky, je otazka co udela vypnuti zapalovani, to nevim. Dale vuz jiz nemusi mit klasickou skrtici klapku ovladanou primo lankem od pedalu ale elektronickou kdy pedal ovlada pouze snimac a o skutecne poloze klapky rozhoduje elektronika, dnes je toto naprosto bezne reseni. Nicmene zrejme tak jednoduche, ze by stacilo vypnout zapalovani to nebylo, kdyz kvuli tomu byly poradany policejni manevry vcetne nasazeni vrtulniku.
0/0
17.3.2006 22:08

Chachá

Re: Re: asi nikdo neví co je auto
Ne, jednoduché to nebylo. Lepší je přece drbat se za levým uchem pravou rukou :o))))
0/0
18.3.2006 6:46

Pedro

Re: asi nikdo neví co je auto
no tak motor se teda tocit nebude, ale to uz se tu resilo . . . Mel proste smulu . . . ,ze byl tak blbej . . . ! A asi nechtel prijit o klimatizaci !!! ;-) Pedro
0/0
18.3.2006 7:32

No nevim

HEHE
Hele to je divny ja ridim automat uz asi 6 let nekolik typu a vsechny muzes v pohode preradit z rychlosti do neutralu aniz by bylo treba slapat na brzdu / coz je v pripade automatu i radic automatu. Protoze je nejdrive P jako parkovani, R jako zpatecka a pak N neutral a pak D jako drive + 1-2. Taky seslapnutim brzdy az na podlahu pokud desky bzd. deksy odejdou nikdo neprerusi funkci prejit do N. Spis nez ze se zasekl plyn by rekl ze se zasekla autom. prevodovka. Tezko rict co se tam stalo. Proc policie misto odlakavni aut pred neho nejela a nesnazila se ho zastavit. Rozhodne je to lepsi tak nez to naparit do stojiciho auta.
0/0
17.3.2006 19:50

starec

210 kmh pre ivana
ivanko ja som vodič od roku 1977,teraz mám feldu 1,3 mpi 50kw.TY SA asi len hráš na vodiča,vyskúšaj si toto niekde mimo a uvidíš ,ako íahko auto zastane.A odporúčam ti pozrieť charakteristiku motorov BMW.
0/0
17.3.2006 18:42

Pedro.

Re: 210 kmh pre ivana
No to bych Te chtel vazne videt, jak to s tou svoji feldou 1.3 "lahko" ubrzdis se zarazenou rychlosti a s plynem na podlaze . . . Ehm a jedna impertinentni otazka na zaver . . .no vazne nevim jak to formulovat . . . Felda v 210km/h . . . ?????? ;-) S tim kroutakem jsi vazne prestrelil, nebo ses prekouk. Je treba vzit v potaz, ze ne kazdy auto ma v maximalni rychlosti i maximalni otacky . . . jako ta tvoje felda pri 130 . . . ?Ta se pak tak zavari, ze asi vazne neni problem slapnout na brzdu a motor strachy chcipne . . . :-) Pedro
0/0
17.3.2006 20:52

starec

210kmh
odkaz pre SHARKa:motor na plný plyn a na najvyšší kvalt má malý točivý moment,takže sa dá ľahko ubrzdiť.ADspojka-ked klesnú otáčky motora,automatickydôjde k prerušeniu pohonu nápravy,ADposilovač brzd -v posilovači brzd v ž d y ostáva zvyškový podtlak na pár silných stlačení brzdového pedálu,vyskúšaj pri vypnutom motore a uvidíš.A len tak na okraj švéde ,teraz si sa ukázal ako dobrý idiot,ktorý sa sere do niečoho,čomu nerozumie.Týmto sa ospravedlňujem všetkým,ktorí píšu k veci a neurážajú iných za ich národnosť.
0/0
17.3.2006 17:56

Ivan

Re: 210kmh
"motor na plný plyn a na najvyšší kvalt má malý točivý moment,takže sa dá ľahko ubrzdiť"
A auto uz jsi nekdy ridil?
 
0/0
17.3.2006 18:07

Chechták velký

Re: 210kmh
Zkrátka je jasné, že zastavit LZE.
V tom článku z toho dělají kovbojku.
Co se týká BMW 318i (mám o něco starší - 14 let) - než se vyčerpá ten zbytek podtlaku z posilovače, nějakou chvíli to skutečně trvá, zkoušel jsem si to.
Vysazení funkce posilovače řízení by nevadilo, já ho nemám vůbec, dávalo se u starších modelů se čtyřválcem na přání nebo ve vyšší výbavě.
0/0
17.3.2006 18:14

lukas

Re: Re: 210kmh
mno ja jen že 318i E36 v automatu nikdy 210km/h nepojede, ale to je jen detail. bez automatu poejde 200 s větrem v zádech...................
0/0
18.3.2006 14:11

ze vas to bavi takhle se hadat

Re: Re: Re: 210kmh
a to je svatosvata pravda, coz dokazuje ze je to cely jen blabol
0/0
19.3.2006 19:22

Chechták velký

Nesmysl.
Samozřejmě, že zastavit LZE.
Problém s vypnutím zapalování NENÍ!
0/0
17.3.2006 17:02

XXX

...
A co takhle vyradit, zabrzdit a vypnout motor?
0/0
17.3.2006 16:51

Martan

Re: ...
A co takhle pozorne precist clanek ? Automat nesel ovladat.
0/0
17.3.2006 17:03

Chachá

Re: Re: ...
Jasně, a kvůli tomu asi nejde vypnout zapalování, že ...?
0/0
18.3.2006 6:48

mesky26

Re: Re: Re: ...
no to nejde, automat ne...
0/0
19.3.2006 15:10

cbx

Zpráva
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml;jsessionid=VZO1H5C3MVIJLQFIQMGSFFOAVCBQWIV0?xml=/news/2006/03/11/ntrapped11.xml&sSheet=/portal/2006/03/11/ixportaltop.html
0/0
17.3.2006 16:26

cbx

Re: Zpráva
hmm, hmm. Klikněte si na reagovat, objeví se celá URL
0/0
17.3.2006 16:27

george

Re: Re: Zpráva
staci oznacit a jet az doprava ;-)
0/0
17.3.2006 16:33

Jasmin

original zprava pro BMW
Je vazne uzasne,jak tu vsichni rozebiraji, co se mel udelat a co je to za pitomce. Takze par upresneni: -je to opravdu ridic kamionu, ale byvaly, takze by ztrata ridicaku nebyla az tak velka katastrofa -brzdit samozrejme chtel a take se mu to zpocatku darilo, ale pri rychlosti kolem 110 to brzdy nevydrzely a opet zrychloval -policie ho nepronasledovala, zavolal ji sam asi po 5 minutach. Vyslali za nim majacek (ten ovsem nemel sanci) a pak teprve vrtulnik. Sama policie vyloucila, ze by snad simuloval a snazil se vyhnout pokute za rychlou jizdu. -verzi vypnout motor nezkouseli z bezpecnostnich duvodu, sam mel strach, ze by se mu zablokovalo rizeni a policie mu to nedoporucila. -predpokladali totiz, ze autu dojde brzy stava, do te doby mel jet po rovnych silnicich s minimalnim provozem. Bohuzel to auto nezralo tolik kolik melo Urcite udelal nejakou chybu a vetsina z vas by to resila jinak :-) Jenze co chcete po nekom, kdo celou dobu, podle svych vlastnich slov, akorat breci? Tohle
0/0
17.3.2006 16:16

PEDRO-

Re: original zprava pro BMW
Tak to se mi ulevilo...s tim byvalim ridicem kamionu.....
Nechtel bych ho potkat s plne nalozenym kamionem, kdyz by ho treba pro zmenu stipla vosa ...........
Jinak hold i na lice policie obcas sedi trotl.......
 
Pedro
0/0
17.3.2006 16:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.