Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto na míru? Adoptujte si svůj lotus

Značka, stvořená roku 1952 Colinem Chapmanem, se nikdy výrazněji nezpronevěřila nezkaženému sportovnímu duchu. Už nyní je žijící legendou, přestože Lotusů u nás i v mnoha dalších zemích jezdí sotva pár desítek. Téměř každý motoristický fanoušek bez zaváhání vychrlí jména Esprit, Excel, Elite, Eclat, Elan, Europa a zejména lotus nejlotusovatější – puristický roadster Seven.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

regazzi

Octavia RS
Octavia RS je dobrý, menší, rychlý, rodinný auto. Nic víc, nic míň. Ale nazývat ho sporťákem, to může jen opravdový srdcař-škodovkář  při vší úctě
0/0
29.3.2006 12:37

End

Re: Octavia RS
Náhodou... s deseti pytli cementu v kufru bude mezi sporťáky nejlepší  
0/0
30.3.2006 11:53

DaM

Re: Re: Octavia RS
To rozhodne, ale v prvni zatacce pujde do pole :-)
0/0
30.3.2006 12:02

End

Re: Re: Re: Octavia RS
Tomu nerozumíš... na sporťáku je přece nejdůležitější, kolik uveze cementu. A v tom Ochcávije RS porazí dovolím si říct jakýkoli sporťák
0/0
30.3.2006 12:15

Trotl

mazec
No tak to nema chybu, dej mi jeden
0/0
29.3.2006 9:47

joj

rs
Octavie RS a sportak?? no tak to rofl
0/0
29.3.2006 8:49

takyčlověk

nanic
 Kdo chce u nás v česku sporťák, koupí si ŠKODU OCTAVII RS. Já jí mám a klidně můžu říct že tendle LOTUS by mi neujel.
0/0
29.3.2006 0:38

Efesus

Re: nanic
Hehe ty jsi patriot  Nic proti tvé oktávce, ale třeba tady v UK má každé druhé auto silnější motor než 1.8T 130 kW. A lotus sprintující na stovku za 4,9s, toho bys s oktávkou určitě předehnal
0/0
29.3.2006 1:48

buxton

Re: Re: nanic
Oktávka RS má dvoulitr a 147 kW, ale přesto má lokálpatriot pravdu. Tendle Lotus by mu neujel, protože normální člověk by s ním do česka ani nepřijel, takže by to nemohli porovnat. LOTUS zrychlení na 100 za 4,3, OCTAVIA RS na 100 za 7,3.
0/0
29.3.2006 3:00

Stano

Re: Re: Re: nanic
Nic proti Octavii RS, ale Lotus by jí ujel, protože hlavní jeho zbraní je nízká hmotnost - setrvačné síly jsou tu úplně jiné oproti těžké škodovce - projetí zatáčkou, obratnost, i to zrachlení - tady by dal naší ( i když hodně povedené ) octavii RS Lotus na prdel.
0/0
29.3.2006 6:43

RoKo

Re: Re: Re: nanic
takže jestli počítám správně, tak v okamžiku kdy lotus má na tachometru 100km/h bys ty se svou Octavii RS mel ztratu 44,5m (lotus by mel ujeto 136m a ty 91,5m a rychlost 67,3 km/h ). A tomu rikas ze by ti neujel? ;-)
0/0
29.3.2006 7:37

RoKo

Re: Re: Re: Re: nanic
příspěvek patřil o trochu výše ;-) sorač
0/0
29.3.2006 7:41

Ze3gg

Re: nanic
Jdi se bodnout s eReSeMBeckem. Srovnatelny obsahem je tusim Lotus Elise 1,8 111R a ma 0-100 km/h za 5,2 sekundy a na 160 km/h zrychlí za 13 sekund a nejvyšší rychlost má 241 km/h. A to vsechno s Euro IV pri spotrebe pod 9l. A jeste je nesrovnatelne hezci. Z.
0/0
29.3.2006 6:40

realista

Re: nanic
Nič proti RS ale ja jazdím na boxtery. A ver mi že ta rs je iba v ulohe štatistu. No a ešte mam pocit že lotus by mojmu boxterovy za rovnakých podmienok natrhol prdel. (prilnavost bočné pretaženie brzdná dráha......) Záver? chces sa strapnit a urobiť zo seba v..a? tak si daj rozstrel octavka verzus lotus. Ale predtým ma zavolaj. Ja sa rád zabavam na ludskej hluposti :)))
0/0
29.3.2006 8:41

DaM

Re: nanic
Nejhorsi je, ze tuhle blbost si mysli pul ceskyho naroda. Nekdy mam pocit, ze nejrychlejsi na svete je Octavia TDI a Octavia RS, alespon jejich ridici se podle toho chovaji. A pak se strasne divi, kdyz je predjede treba 1.6 od Hondy :-)
0/0
29.3.2006 9:24

David

Re: Re: nanic
Nejhorší je, že si každý trouba myslí, že na tom nějak záleží. Pak si tenhle trouba sedne třeba zrovna do Hondy 1.6 a někde se rozšvihá, ideálně u toho sejme ještě někoho dalšího. Schválně jaká je u nás nejvyšší povolená rychlost? To jestli si pořídíte Lotusa nebo RS je jen o tom, jak moc namachřený máte ego a jak hlubokou peněženku.
0/0
29.3.2006 9:57

DaM

Re: Re: Re: nanic
Takze poporade: 1. Denne me na silnicich ohrozuje desetkat vic lidi s Octavii (vetsinou TDI) nez s Hondou. 2. Nejvyssi povolena rychlost je sice 130, ale nevim, jak to s mym prispevkem souvisi. 3. At si kazdy poridi co chce a na co ma penize. A at kazdy, kdo si co chce poridit nemuze, prestane konecne tem, druhym zavidet a schovavat to za kecy typu "namachreny ego" :-)
0/0
30.3.2006 11:51

chemic77

Re: nanic
Měl jsem to štěstí řídit Lotus Elise, když jsem makal v německu. Můj šéf s nima kšeftoval. A byť třeba neznám tu tvoji Octavii RS, tak si myslím že by tě tenhle Lotus bez problémů udělal kdykoli by si zamanul. A navíc v Lotusu mám nepodtstaně větší zážitek z jízdy než v tej tvojí oktáfce ;-)
0/0
29.3.2006 10:28

Delirium Tremens

Re: nanic
Já myslím, že to problém není.
Je to tak rok co jsem ve feldě combi jeden takový hranatý černý Lotus předjížděl. Měl volant na pravé straně a na lehce přisněžené vozovce se plazil 60-tkou nejspíš na letních gumách :-)
0/0
29.3.2006 11:10

saip

Re: nanic
Skoda Octavia RS je nadprumerne silne rodinne auto temer uz stredni tridy, s pro sportovni jizdu neprilis praktickym rozvorem, patricne tezke a s patricnymi jizdnimi vlastnostmi. Srovnavat ji s produkci Lotusu nebo o ni hovorit jako o sportovnim aute je nesmysl. Sportovni auto poznate podle toho, ze nema strechu, ma jen dve mista k sezeni a minimalni prostor pro zavazadla :-)
0/0
29.3.2006 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.