Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak prodělat? Kupte automobilku

Přebývá vám pár milionků, případně miliard na kontě nebo ve slamníku a chcete je investovat? Kupte si automobilku; sice moc nevyděláte a je spíše pravděpodobné, že o peníze přijdete, jako skalního automobilového fanouška vás to ale zas tolik mrzet nebude. A vnoučatům pak můžete vyprávět, že jste "byli u toho".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

neznalek

???

ten thyronx je nejakej chytrej. hybrid je drahy nesmysl ktery nema zadnou budoucnost. o vodikovych autech se v americe hlavne keca... ve skutecnosti tam vetsina aut nema ani funkcni katalyzator;-( . uz i zarputily american si radeji koupi toyotu nez aby vyhodil penize za americky srot - tomu tedy rikas americka kvalita a prizpusobivost;-D. trochu smutne...

v evrope se domaci automobilky zatim jeste drzi, je ale docela dobre mozne ze asijske konkurenci uz moc dlouho neodolaji.

0/0
10.4.2006 23:53

Kei

...

Já nevím, co řešíte. Doby, kdy jsme si mohli říkat, že Ford je lepší než Fiat jsou už tytam. Ve jménu globalizace budou všechno vyrábět šikmovoký a firmy lepit na tatáž auta jen jiná loga... Globalizace forever... Quo vadis, Evropo? ;-(

0/0
10.4.2006 21:21

Thyronx

GM Ford Chrysler....

Muzete byt bez obav "takynovinari".....

Tyhle kolosy se nepolozi v zadnem pripade a preziji jeste mnoho evropskych i jinych automobilek.Proc?

Protoze se Amici umi prizpusobovat trhu,poptavce a japonske konkurenci.

To se rozhodne neda rict o jedine evropske.Co se tyka Skodovky, ta stavi na lacine ( a nekvalitni) pracovni sile. (Zatim). Tak jako tak ji prevalcujio korejske a pozdeji japoneske prevalcuji i vehlasne evropske znacky. V USA je situace znacne jina: Zhruba za 10 let se budou vyrabet SERIOVE auta na palivove clanky (vodik). A par desitek jich uz jezdi po USA.. Technologie bude znacne draha...Evropa vsak zatim spi i s tak beznou veci jako je hybrid.

0/0
10.4.2006 19:57

Kei

Re: GM Ford Chrysler....

Pokud vím, tak je to právě USA, kdo se snaží nejvíce brzdit vývoj alternativních pohoných jednotek...

0/0
10.4.2006 21:22

Naznalek

???

Nevedel jsem ze jiz zanikl i Oldsmobile. Kazdopadne tam chybi Plymouth, AMC, Aero a rada dalsich. Nemilim-li se, Datsun byl vzdy casti Nissanu, tak nevim jestli se da povazovat za zanikou automobilku...

0/0
10.4.2006 18:55

Briton

Pane autore...

když už píšete o prodejích podílů GM, tak vězte, že základní jmění jako pojem dávno neexistuje...

0/0
10.4.2006 17:44

ARWAIDEN

Re: Pane Britone...

když už chcete něco kritizovat, tak alespoň používejte mozek. To že se v zákoníku změnilo slovo jmění na kapitál ještě neznamená, že pojem "základní jmění" neexistuje!! Významem je zcela roven pojmu "základní kapitál". Je fakt že mnoho VŠ učitelů neumí pracovat s českým jazykem a nikdy nepochopí, že čeština je bohatý jazyk a je možno použít více tvarů. Jmění = majetek, tak žádná chyba to není. Ano v dokumentech by měl být tvar uvedený v zákoníku, ale toto jsou noviny !

0/0
10.4.2006 19:11

Auto-Union

Nezanikl, prejmenoval se

Pozor, chybicka se vloudila: Auto-Union nezanikla, pouze byla rozdelena. Jeji ingolstadtska pobocka od te doby vyrabi auta znama pod znackou AUDI (Auto-Union Division Ingolstadt).

0/0
10.4.2006 16:51

chris

Re: Nezanikl, prejmenoval se

ja si vždycky myslel , že audi vzniklo takhle http://auta5p.car.cz/katalog/audi/audi.htm

0/0
21.4.2006 0:11

old england

bristol

zn. Bristol určitě vyrábí a dělá super malosériovky pro anglické patrioty

0/0
10.4.2006 16:17

baxtter

jaguar

Pokud skončí jaguár tak to bude velká škoda. Nechápu jak někdo může před touhle kultovní klasikou upřednostnit tuctový BMW nebo Audi, v kterých jezdí akorád burani.

0/0
10.4.2006 11:12

HaHa

Re: jaguar

Automobily Jaguar se pry mely prodavat v paru, zatim co s jednim jezdite, druheho mate stale v servisu ...

0/0
10.4.2006 12:21

Hany

Re: jaguar

Jaguar je uzasna klasika, pokazde mi ukapne slza, kdyz nejaky sleduju na dalnici ze sve Octavky. Ale zkuste se zamyslet, jaky je rozdil mezi Fordem Mondeo a Jaguarem X-type? Z venci docela ocividny, ale ze vnitr a kdyz se kouknete podkapotu, tak opravdu zadny. Takze nevidim jediny duvod proc si kupovat "stejne" auto, ktere stoji o dost vice...  

0/0
10.4.2006 12:49

medick

Re: Re: jaguar

jo jo, velika pravda... bohuzel to nekdy plati i obracene... koupis si levnou Fabii, pod kapotou mas koncernovy motor, ale ten motor je tak spatne serizeny, ze Golf se stejnym motorem jezdi mnohem lip. A ted se nabizi otazka. Je to zamer koncernu VW, aby nahodou nebyla Fabia lepsi, nebo jen obycejna nahoda? To same se pak tyka porovnani napriklad Peugeot 306 a Citroen C4 anebo Fiat Idea a Lancia Thesis.

0/0
10.4.2006 17:54

MB

Re: Re: Re: jaguar

Muzes upresnit pojem "se stejnym motorem jezdi mnohem lip"? To by me celkem zajimalo...

0/0
10.4.2006 19:17

Kamarazo

Datsun

Pokud je mi známo, Datsun se stále vyrábí v Jihoafrické republlice. Vlastne je to Nissan, ale vyraběný v JAR pod značkou Datsun. Datsun zatím není mrtev, ale možna je to taky jen otázka času

0/0
10.4.2006 8:58

killbilly

mozna....

mozna je to tim ze si sami nadelali v autoprumyslu takovy gulas,ze nikdo nevi co komu patri a zadna znacka uz vlastne nema prazadnou identitu,a jak pisou v clanku doby kdy sam henry ford chodil po vyrobe a podilel se na vyvoji je davno pryc. mozna je to taky tim ze dnesni auta sou natolik pretechnizovana ze vyvoj spolkne obrovske castky ktere pak v pripade mene uspesneho modelu znamenaji katastrofu a rychly pad.tezko rict.....

0/0
10.4.2006 8:54

medick

Re: mozna....

tot velice pravdive konstatovani skutecnosti. cinske auto by si nikdo nekoupil (jak vsichni vykrikuji), ale to ze mate sve skvele nemecke faro poskladane ze soucastek z celeho sveta, to vam vubec nevadi. nebo kricite, ze nakupem Fabie podporujete ceskou ekonomiku, ve skutecnosti ale jezdite na slovenskych sedackach, madarskych pruzinach, s polskym celnim sklem a rumunskou brzdovou soustavou. Stejnou rumunskou brzdovou soustavu ma ovsem i VW, Audi nebo slavny Maybach.

0/0
10.4.2006 17:56

MB

Re: Re: mozna....

No ono ale koupi Fabie opravdu ceskou ekonomiku podporujes. Sice prave diky nekterym soucastkam z dovozu nemuze byt podpora nikdy 100%, ale ekonomika spis tezi z dani a slusnych platu, ktere se v navaznosti na Skodu utrati.

0/0
10.4.2006 19:16

Platič

Re: Re: mozna....

Ano, ano, hodně lidí vykřikuje, že by si čínské auto nekoupili... Ale až tady budou, tak se budou kupovat ve velkém. A nejen u nás. Ukazuje se, že bude po nich velký hlad minimálně v celé (západní Evropě). Zatím se evropským úřadům daří legislativou držet čínskou produkci za hranicemi. Dlouho to ale takto nevydrží...

0/0
10.4.2006 19:45

MB

Re: Re: Re: mozna....

Tot otazka jestli budou. Vem si, ze uz tu nekdy v dobe Felicii bylo ted nevim jestli ruske? vozitko Tavria, ktere stalo kolem 100t. Dost se o nem sice mluvilo, ale s prodeji uz to tak zhave nebylo. Preci jen kazdy uz nekdy jel v necem lepsim ac to nebylo treba jeho a vlezt pak do nekterych aut...Ono i tech 100t. nekdy po osobni zkusenosti s "vyrobkem" muze byt az moc penez.... Jo a Tavrii obcas potkam a vetsinou polorozpadlo a hnilou... Zlata Felda.

0/0
10.4.2006 22:54

m

????

Kupte si? Ja bych si koupil, jenze kde na to vzit, kdyz me tady vzdy nekdo okrade. Jednou komunisti, ted zase vlada CSSD,  a nekdy i odberatele maji pocit, ze nezaplacena faktura neni kradez.:-/

0/0
10.4.2006 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.