- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten thyronx je nejakej chytrej. hybrid je drahy nesmysl ktery nema zadnou budoucnost. o vodikovych autech se v americe hlavne keca... ve skutecnosti tam vetsina aut nema ani funkcni katalyzator . uz i zarputily american si radeji koupi toyotu nez aby vyhodil penize za americky srot - tomu tedy rikas americka kvalita a prizpusobivost. trochu smutne...
v evrope se domaci automobilky zatim jeste drzi, je ale docela dobre mozne ze asijske konkurenci uz moc dlouho neodolaji.
Já nevím, co řešíte. Doby, kdy jsme si mohli říkat, že Ford je lepší než Fiat jsou už tytam. Ve jménu globalizace budou všechno vyrábět šikmovoký a firmy lepit na tatáž auta jen jiná loga... Globalizace forever... Quo vadis, Evropo?
Muzete byt bez obav "takynovinari".....
Tyhle kolosy se nepolozi v zadnem pripade a preziji jeste mnoho evropskych i jinych automobilek.Proc?
Protoze se Amici umi prizpusobovat trhu,poptavce a japonske konkurenci.
To se rozhodne neda rict o jedine evropske.Co se tyka Skodovky, ta stavi na lacine ( a nekvalitni) pracovni sile. (Zatim). Tak jako tak ji prevalcujio korejske a pozdeji japoneske prevalcuji i vehlasne evropske znacky. V USA je situace znacne jina: Zhruba za 10 let se budou vyrabet SERIOVE auta na palivove clanky (vodik). A par desitek jich uz jezdi po USA.. Technologie bude znacne draha...Evropa vsak zatim spi i s tak beznou veci jako je hybrid.
Pokud vím, tak je to právě USA, kdo se snaží nejvíce brzdit vývoj alternativních pohoných jednotek...
Nevedel jsem ze jiz zanikl i Oldsmobile. Kazdopadne tam chybi Plymouth, AMC, Aero a rada dalsich. Nemilim-li se, Datsun byl vzdy casti Nissanu, tak nevim jestli se da povazovat za zanikou automobilku...
když už píšete o prodejích podílů GM, tak vězte, že základní jmění jako pojem dávno neexistuje...
když už chcete něco kritizovat, tak alespoň používejte mozek. To že se v zákoníku změnilo slovo jmění na kapitál ještě neznamená, že pojem "základní jmění" neexistuje Významem je zcela roven pojmu "základní kapitál". Je fakt že mnoho VŠ učitelů neumí pracovat s českým jazykem a nikdy nepochopí, že čeština je bohatý jazyk a je možno použít více tvarů. Jmění = majetek, tak žádná chyba to není. Ano v dokumentech by měl být tvar uvedený v zákoníku, ale toto jsou noviny
Pozor, chybicka se vloudila: Auto-Union nezanikla, pouze byla rozdelena. Jeji ingolstadtska pobocka od te doby vyrabi auta znama pod znackou AUDI (Auto-Union Division Ingolstadt).
ja si vždycky myslel , že audi vzniklo takhle http://auta5p.car.cz/katalog/audi/audi.htm
zn. Bristol určitě vyrábí a dělá super malosériovky pro anglické patrioty
Pokud skončí jaguár tak to bude velká škoda. Nechápu jak někdo může před touhle kultovní klasikou upřednostnit tuctový BMW nebo Audi, v kterých jezdí akorád burani.
Automobily Jaguar se pry mely prodavat v paru, zatim co s jednim jezdite, druheho mate stale v servisu ...
Pokud je mi známo, Datsun se stále vyrábí v Jihoafrické republlice. Vlastne je to Nissan, ale vyraběný v JAR pod značkou Datsun. Datsun zatím není mrtev, ale možna je to taky jen otázka času
mozna je to tim ze si sami nadelali v autoprumyslu takovy gulas,ze nikdo nevi co komu patri a zadna znacka uz vlastne nema prazadnou identitu,a jak pisou v clanku doby kdy sam henry ford chodil po vyrobe a podilel se na vyvoji je davno pryc. mozna je to taky tim ze dnesni auta sou natolik pretechnizovana ze vyvoj spolkne obrovske castky ktere pak v pripade mene uspesneho modelu znamenaji katastrofu a rychly pad.tezko rict.....