Diskuze
Renč: Kdo vyzkouší formuli, už nechce auto
Děkujeme za pochopení.
notes
Enge
Pan Mičánek je táta Tomáše Engeho? To se pan Břetislav Enge asi diví, že?
fedorko
Re: Enge
Nauč se vnímat větu i jinak než jak by měla být správně česky naservírovaná. Správně má věta znít: Učil mě bývalý závodník Charouz, táta Tomáše Engeho a pan Mičánek a ne Učil mě bývalý závodník Charouz i táta Tomáše Engeho, pan Mičánek. Tak už chápenzí? hlavo dubová?
Honza
Pan je borec co?!
Jeste se zkuste "pana" Rence zeptat jestli jako kvalitni a zodpovedny ridic sedl za volant nekdy pod vlivem alkoholu????? Treba kdyz jde z divadla a museji ho podepirat, protoze jinak by si nabil hubu?????? Tak co? pravda boli, ze mistre umelce?????
Fitipaldi
vy\zkoušej Š105/120
Vyzkoušej Š105/120 a budeš moci přitom se klidně bavit, mluvit, telefonovat. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že čím silnější auto, tak o to víc se člověk musí soustředit.Oskar
EVO VI
Lancer a Impreza jsou super auta, jiná liga než všechny ostatní pseudosporťáky. Páč mám bazar, tak mě rukama toho projde docela dost, jednu sezónu jsme měl EVO VI, no musel jsem jí dát po sezóně pryč, protože to auto vás nenechalo jet normálně. A svezení po okresce - nádhernej zážitek. Takže Renčovo nadšení chápu a řekl bych, že takovej řidič je bezpečnější něž borec s natuněným Golfem, kterej při cestě z rallye si myslí, že trinera strčí hravě do kapsy.Core
Re: EVO VI
Pod to bych se podepsal a toho Lancera bych taky zkusil..opet zavidim;)Core
subaru is best
tak ja se priznavam dobrovolne bez muceni ze mu zavidim a kdybych mel takove auto jezdil bych s nim opravdu hodne rychle. Nechapu vsechny ty zdejsi moralisty. Nejsilnejsi auto co sem ridil byl 2.0 16V seat toledo 150k. Koneckoncu nic moc jsou silnejsi auta ale reknu vam ze je daleko vetsi hukot ridit v skodu 120 v 90km/h nez toto rekneme ve 140-150 pac 150 to jede na ctyrku a ma docela snahu zrychlovat a rezerva u takoveho auta je velika. Brzdy, podvozek, motor jsou konstruovany na takovou rychlost. A to je oproti WRX STi takovej cajicek. Takze nechapu proc bych nemohl dat takovemu autu na nejake okresce poradne za usi(samozrejme z dodrzenim urcitych pravidel). Coredemik
Re: subaru is best
Jasne, ale fyzikalni zakony plati, jak pro Šadilaka 120 nebo WRX STi naprosto stejne...xrobocop
Renče jsem tak nějak nikdy neměl rád ...
... ale vkus na auta má dobrý.sTaNo
Tolerance
Na silnicích i v diskusi tady dost chybí vzájemná tolerance - někdo prostě jede pomaleji, tak by ho měli ti rychlejší tolerovat, někdo zase jede rychleji, tak by ho měli tolerovat ti pomalejší. Ať si každý jezdí podle svého, do toho mu nikdo nemá co mluvit, pokud je to ovšem v rámci předpisů. Jakmile někdo předpisy porušuje, měla by veškerá tolerance končit. A je jedno, jestli je to závodník jedoucí 180, nebo moula, který vjede bez blinkru do cesty už předjíždějícímu autu (poznámka pro závodníky - soustavná jízda v levém pruhu není předjíždění, to je definováno v zákoně přece jenom jinak, jestlipak víte vůbec jak?). Takže bych se přimlouval za vzájemnou toleranci těch, kdo jedou v rámci předpisů, a netoleranci k těm ostatních. Jinak zajímavá je stránka o pirátech http://pirati.uzitecne.info/" target="_blank" rel="nofollow">tady, ono se dá i na ně něco vymysletČíňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!