Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jiné, ale přesto stejné: golf, A3, leon, octavia

Na slovo "platforma" lze narazit velmi často. Zpravidla ještě v sousedství s přívlastkem "společná". Co to znamená? Jednoduše řečeno jen to, že automobilky pro zlevnění výroby stavějí dnes různá auta na společném podvozkovém základě. Možnost podívat se na auta z podhledu není častá. Odhalí například, v čem je přednost škodovek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

již poučený

přátelé automobilu

Jak se říká dobrá rada nad zlato.Tak Vám jednu dám. A uplně zadarmo. Přátele pidi aut.

Za stejné peníze jako stojí A3 jsem si koupil Chraisler 300 4x4 délka přes 5 m a jenom se vždy usmívám, když vidím ty vytřeštené oči a ruce řidiče(Golfu, A3...) které křečovitě svírají volant( mají krátký rozvor a při vyšší rychlosti skáčou a nedrží stopu atd..) mají radost z toho že jedou. Musím se přiznat že i já udělal tu chybu a když mě bylo 20 tak si koupil audi tehdy 80. Už ji nikdy neudělám , poučil jsem se.Naprostá tragedie. Malé, poruchové, do kufru zatekající, nestartující, drahé auto. Za rok jsem ho prodal pod cenou abych se ho zbavil.

Tak Vám všem stávajícím i budoucím majitelum předražených mini aut, hrajících si na to, že mám značku, tak Vám přeji brzké procitnutí do reality dne.

0/0
6.4.2006 13:45

Krtek

Re: přátelé automobilu

Takový auto jako máš ty bych nechtěl ani zadarmo.... Vůbec nevíš co plácáš když meleš že které křečovitě svírají volant( mají krátký rozvor a při vyšší rychlosti skáčou a nedrží stopu atd..)... Asi si nikdy golfa ani A3 neřídil. První zatáčka a nathl by ti tvoje pozadí ..

0/0
6.4.2006 14:08

Krtek

Re: přátelé automobilu

A ani nevíš jak se CHRYSLER 300  píše. Tak buďto kacáš a jezdíš Trabantem, nebo jsi pako.

0/0
6.4.2006 14:11

Antonín Charouz

Re: přátelé automobilu

Se nedivým že dotyčný nenapsal Chrajzler..... Je mě z toho úplně teskno.

0/0
6.4.2006 14:16

Matematik

Re: přátelé automobilu

Pokud ho opravdu máte, snad byste mohl vědět, jak se správně píše jeho název. Za stejnou cenu jako A3 byl nový nebo ojetina? Před pár lety si koupil jeden známý 300L, asi za půl roku mu odešla převodovka. V rámci záruky ji vyměnili, jen musel čekat 3 měsíce, než dorazila nová z USA. Předtím měl model Vision, měl víc poruch než tehdejší běžná evropská auta. Celkem slušný byl prý Stratus, kolega si ho chválil, když se s ním na náledí čelně srazil asi v 60 km/h s jiným (francouzským?) autem, které se přitom rozpadlo na dvě půlky a řidiče z něj museli vystříhávat.

0/0
6.4.2006 14:21

d

Re: přátelé automobilu

ss

0/0
6.4.2006 14:37

karelsk

Re: přátelé automobilu

To tihle němcofilové nemůžou pochopit,protože masáž médii je všudypřítomná a podle reklamy jsou ostatní jiná auta než VW, škodivka,eventuelně audi nepřijatelná.Všechno ostatní je poruchový,jsou na to drahý díly a hlavně to není in.Opravdu se mi líbí rozklepaní zoufalci sedící ve své audi A8 s představou,že jsou ředitelé zeměkoule.Taky to ve mně zanechává směsici pocitů a úsměv na rtech.:-D

0/0
7.4.2006 22:38

karelsk

AUDI

Chudák revo si při své jednoduchosti myšlení stále nechce připustit,že si koupil Fóbii v trošku jiným kabátě za dvojnásobnou cenu.Ale na takových tupcích a hlupácich je postaven úspěch firmy.

0/0
5.4.2006 16:56

h@luzak

Re: AUDI

Ne Fóbii, ale Oktávku.. Fóbie je menší, ta má podvozek z Pola, ne? ;-P

0/0
6.4.2006 10:11

karelsk

Re: Re: AUDI

Asi máš pravdu já se v těch německejch žebřiňácích asi nevyznám.

0/0
6.4.2006 10:44

Killbilly

to je novina

no tak konecne tomu mozna budou verit i tupci co se se mnou byli driv do krve schopni hadat ze VW Bora nema vubec nic spolecneho s S octavia.Novinka jak svina,kdysi se tomu rikalo "vuz na ramu typu xxx " jelikoz auta uz nemaji ramy tak se tomu rika platforma ale tento princip konstrukce je stary JAKO AUTOMOBIL SAM tedy jiz od pocatku 20.stoleti.

ale vynalezl to samozrejme koncern VW,ja se z nich picnu.

panove z VW - jak se asi delaly nepreberne typy amerik jiz ve 40.tych letech........

0/0
5.4.2006 13:26

Krtek

Re: to je novina

VW Bora nemá se S octavia nic společnýho a to se s tebou budu hádat do krve ;-€

0/0
5.4.2006 15:17

DaM

Re: Re: to je novina

Tak to asi brzo vykrvacis, znalce :-)

0/0
10.4.2006 12:38

regazzi

:o)))))))

Náš malý, uhrovatý REVO!!!! Táta přinesl domů nový časopis s obrázky a bylo tam VAudíííVV.....to je radosti v chaloupce....ted jeste toho huhuláha postavit, snížku je ještě dost, pak maminka dá přesnídávku, utře pusinku, chvíli tě pochová, aby sis odkrknul a bude dobře....;-D

0/0
5.4.2006 9:24

karelsk

Re: :o)))))))

On bude malý uhrovatý tlustý a navíc ho nemá ,nebo se mu vůbec nepostaví a tady si léčí komplexy.Rv

0/0
5.4.2006 18:30

revo

blamáž iDnes
Kdo seděl v AUDI A3, 3.2V6 - 250 koní, musí se jen usmívat podplacené reklamě od Škodofky. Já mám jasno : mé AUDI má se škodofkou pramálo společného a mám i důkazy. Které ovšem lůza jezdící ve Škodofkách, Seatech a Golfech nikdy nepochopí ! !  To samé platí o dalších podprůměrných vozech jako výrábí Škodofka, jsou to hlavně korejci a japonci Honda-Mazda ! !  Kdo jednou ochutnal AUDI ví že je :  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO. Již mě unavuje číst bláboly jako : Jiné, ale přesto stejné...... Již se blíží chvíle, kdy si půjdu pro zcela nové AUDI  ! ! ! A bude to opravdu špičkový vůz s maximem výkonu, luxusu a nejmodernější TECHNIKY ! !  
0/0
4.4.2006 23:42

demik

Re: blamáž iDnes
Tak toto je pizduch revo....
0/0
4.4.2006 23:47

demik

Re: blamáž iDnes
co dela tvoje 1.6 :D
0/0
4.4.2006 23:47

dave

Re: blamáž iDnes
Je videt, ze jsi nikdy nezavital do tovarny kde se delaji dily do aut. Pro jednu jsem externe pracoval a muzu rict, ze se v ni vyrabely dily na Audi, Seat, Skoda, vw, ford a jeste nekolik dalsich. Takze me vubec neprekvapuje, ze vic dilu je stejnych, ale kdo vidi jen sve auto a uz ne do/za nej tak tomu asi nejde vysvetlit ze auto je z vice dilu nez ze znaku automobilky na kapote a motoru.
0/0
5.4.2006 0:16

karelsk

Re: blamáž iDnes

AUDI jsou auta pro tupce,kteří si nedokážou reálně představit,že si kupují stejnou šunku jako třeba ochcávie nebo podobně  jen s tím rozdílem,že platí mnohonásobně víc a to jen za značku a na podporu německého sociálního státu.

0/0
5.4.2006 11:40

karelsk

Re: blamáž iDnes

To by mně zajímalo o jaký se jedná luxus třeba že tam neprší a jede to.To jsou hlavní znaky německého luxusu.Jiní neněmečtí výrobci uznávají i pohodlí a né 3x za den překousnutý jazyk ,ticho v autě a podobné vymoženosti,které fašouni neuznávají.Rv

AUDI-výrobce zastaralé techniky

0/0
5.4.2006 11:43

JiF

Re: blamáž iDnes

Důkazy? Sem s nima. Krátce a stručně bych prosil. Rád si to přečtu.

0/0
5.4.2006 23:02

h@luzak

Re: blamáž iDnes

Já jsem Audi ochutnal. Konkrétně A4 a A6. A musím říci, že A4 je tragicky malé (srovnatelné s Oktávkou, která je na podvozku A3). A6 je hezké a použitelné - ale jen jako kombík. Nemám rád moc zaoblené střechy jako má A6 sedan, Superb nebo Passat. Nejraději jezdím v Transporteru T5 (128kW V5 TDI). Dost místa pro 8 lidí a spoustu věcí. Spotřeba okolo 9l nafty a na křižovatce mají (s rozjezdem) problém i silnější benzíňáky.. ;-P

0/0
6.4.2006 10:52

Hater

Kokotku, máš prostě Golf značky Audi!!!!!!!!!!

0/0
6.4.2006 10:53

app

Re: blamáž iDnes

Čau revo, co dělá tvoje jednašestka ;-D

http://www.autorecenze.cz/reviews.asp?ar=750&comments=on

0/0
7.4.2006 13:36

revo

ach jo
To jsou jenom kecy.... A3 je jina...
0/0
4.4.2006 20:23

Warťan

Re: ach jo
Ty nejsi náš REVO, ten by to takhle neodfláknul btw-:) REVO je jen jeden
0/0
4.4.2006 20:52

demik

Re: Re: ach jo
Mas recht. To neni on. Chybi srdicka a ty kecy - Jdu si skocit, kvuli technice...
0/0
4.4.2006 23:03

be

Re: Re: ach jo
revo si to šel zkontrolovat na zvedák  
0/0
4.4.2006 23:12

headup

revo
přátelé, mocný revo je odhalen a evidentně má namířeno doleva ... http://www.halonoviny.cz/index.php?id=71750
0/0
4.4.2006 19:21

Hlína

...
To se Revo po*ere
0/0
4.4.2006 18:56

audis

až na jednu vec nic moc
chválim foto v článku, dobrý napad!! jinak ale článek o ničem, který jsem schopen zplodit během přestávky na oběd a nikoho z automobilky nepotřebuju.
0/0
4.4.2006 18:24

Krtek

Re: až na jednu vec nic moc
Tento článek vyšel před asi 8-mi týdny v autotipu ale trochu obsáhlejší. Všiml jsem si toho už víckrát...
0/0
5.4.2006 7:37

nikdo

nic
V malejch autech nejezdím - proto nehodnotim. Aktuálně jezdím NISSAN MAXIMA. páááááá
0/0
4.4.2006 17:46

xxx

Re: nic
Az budes po 30 000Km menit motor a pak zase a zase, tak te humor prejde.
0/0
4.4.2006 18:06

Elsin

Re: Re: nic
V maximě sem najezdil 205 tis.km,takže vim o čem mluvim.Ke konci se trochu začalo kazit zavěšení kol,ale jinak žádnej problém až na ty klasický,kterejm se nevyhnete ani u Lexusu(ten mám teď) Tak tady neplácej něco o měnění motoru,když to auto vůbec neznáš. Jo a olej stačilo měnit podle doporučení výrobce a nikdy s tím problémy nebyly...1,5 l na 1000km...hahaha,to bych přišel pěkně na buben
0/0
4.4.2006 23:41

xxx

Re: nic
Abych k tobe byl hodny, tak ti poradim..
Schvalne se podivej do navodu k pouziti, kolik oleje si ten tvuj motor vezme. Budes kulit oci. Pocitej prumerne 1 - 1.5l na 1000 Km. Pokud mas predstavu, ze olej staci menit jenom pri pravidelnych kontrolach (jako u kazdyho normalniho auta) tak si koledujes o zadreni. 
0/0
4.4.2006 18:17

demik

Re: Re: nic
To je fakt takova sracka? litr az litr a pul na tisic km?
0/0
4.4.2006 18:36

Hlína

Re: Re: Re: nic
To co je v navodu ale zas tak moc neznamena. Automobilka se tim jisti proti reklamacim ze "auto zere olej". Ja mel na Passatu pred lety taky v navodu napsano ze zere "az" litr oleje na sto kilometru a nezralo to ani decku.
0/0
4.4.2006 18:57

demik

Re: Re: Re: Re: nic
litr na sto kilometru nezere ani kamosuv fanny
0/0
4.4.2006 20:04

ChorcheCh

Re: Re: nic
Nevšimnul jsem si že by olej ubýval ale po 15 000 až 20 000 km ho měnim a spotřeba se během užívání vozu zatim nezvedla. Mam najeto 130 000 a zatim žadná porucha kromě vadného kabelu ke svíčce a prasklé pružince ve dveří řidiče.
0/0
4.4.2006 19:01

Camry

Re: nic
A já jezdím v Toyotě Camry. Ať žijou pořádný auta!
 
A golfový vozítka ala Ochtávka, kam se člověk ani nevleze s kolenama nechme těm, co jsou zaslepení a neměli možnost prohlédnout Japonskou kvalitu :-)
0/0
4.4.2006 19:45

troll-77717

daň za velký přesahy kastle ..........
 Škodovka Oktávie2 má krátký rozvor ( platformu nižšší střední třídy ) jako GOLF5, převisy karoserie oproti Golfu5 obrovské a to se podepsalo na bezpečnosti v testech Euro NCAP jen čtyři hvězdy ale kratší GOLF5 má pět hvězd protože nemá ty obrovský převisy karoserie. Je to něco za něco -  velkej kufr obětovali ve škodovce za bezpečnost. To je fakt divný co dělá škodovka. Proč na podvozek GOLFA5 cpou kastly velikosti Passata ? ? ? ? ? ? ? ? ?
0/0
4.4.2006 15:49

rudastraka

Re: daň za velký přesahy kastle ..........
si ji nemusis kupovat. ctyry hvezdicky ma i BMW5
0/0
4.4.2006 16:04

TakyŘidič

Re: Re: daň za velký přesahy kastle ..........
KECY o bezpečnosti - nevěřim ! ! ! ! Já mám nový korejský Chevrolet AVEO docela velký auto a ty hňupové v testech NCAP mu dali jen jednu hvězdu. A třeba mrňous vod Renaulta ten Modus má pět a přitom je vo polovinu menší než moje nový AVEO. NCAP je podvod.
0/0
4.4.2006 16:13

rudastraka

Re: Re: Re: daň za velký přesahy kastle ..........
podle me hvezdy vypovidaj jen o narazu kolem 60 do pevny prekazky nic vic. kdyz pojedes rychleji, kdyz pujdes do pole, kdyz pujdes pres strechu, kdyz se srazis s vetsim a tezsim autem o tom to nevypovida. takze brat hodne s rezervou. kdyz se srazi bmw5 se ctyrma hvezdama s nejakym maly renoldem s peti hvezdama tak na 99% vyhraje to auto se ctyrma hvezdama
0/0
4.4.2006 16:22

MAKKAK

Re: Re: Re: Re: daň za velký přesahy kastle ..........
Vše je o absorbci energie. Na velikosti osobáku opravdu nezáleží. Třeba SUV po nárazu vypadá nedotčeně ale řidič dostane takový atak energie že je vážně ohrožen. U dobrých osobáků po nárazu vypadá auto na odpis, ale energii pohltí především bezp. zóny a řidič je uchráněn. Na velikosti opravdu nezáleží.
0/0
4.4.2006 16:31

Jupik

Re: Re: Re: Re: Re: daň za velký přesahy kastle ..........
Nezalezi, pokud jste ridic hnup a vylitnete s autem mimo silnici a nabourate do nejake pevne prekazky. Ale VELMI zalezi, pokud se srazite s jinym vozem.
0/0
4.4.2006 16:50

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: daň za velký přesahy kastle ..........
na velikosti opravdu záleží ( a nejen u aut ) , raději se srazím s fabkou než s l. navigatorem 
0/0
4.4.2006 20:57

audis

Re: Re: Re: daň za velký přesahy kastle ..........
takto narazové zkoušky nefungují.
0/0
4.4.2006 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.