- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no teda nevím, ale zdá se mi, že nic, pod čím ja tady podpis"revo, sám revo nepsal...proč se ho takhle debilně snažíte napodobit??
ten příspěvek s rozpůlenou audi je jasná fotomontáž, audi by se niky takhle nemohlo rozlomit, protože je poctivě stavěný
audi, vorprung durch technik
Revo klídek, stejně je TT jenom otlučenej Golf po totálce
A to te napadlo az u druhe generace TT, ktera je dost podobna prvni (i profilem)? Profil rekl bych spis klasika kupe nez jen Porsche.
podle prednich svetel bych rek, ze prijizdi nove auto z rodiny fordu...
http://attu.blogspot.com/2006/04/no-more-audi.html" target="_blank" rel="nofollow">http://attu.blogspot.com/2006/04/no-more-audi.html
Audi náskok díky technice
To byla nejaka totalka opravovana a z nekolika dilu svarena, ne?
Proc, kdyz pisou o novem TT, sem davaji fotky toho stareho? :-)
Tady presne vidite, ze mam pravdu. Audi opet udava styl, vymysli nove tridy, neopisuje jako jine firmy prodavajici auta obycejne luze. Ja mam jasno, neni nad mou A3 s motorem 3,2AUDI - naskok diky technice to ale obycejny lidi nechapou...
Další slabý pokus napodobit reva. Příště se víc snaž!
sem nepochopil proc by nekdo mel jit do 3.2, kdyz ten dvoulitr poskytuje temer stejny parametry za mensi penize i spotrebu... Ta 3.2 mi prijde strasne omezena vzhledem k tomu co z ni vykouzli nemecky tuningovy firmy...
Jsou dva základní důvody:
1. určitá část potenciálních zákazníků si nepřeje a nikdy nekoupí zážehový motor s přeplňováním
2. objem ničím nenahradíš
Stejne vsichni vime, co nam mily revo vecer napise, ale presto se na neho vsichni tesime. A to je na tom to pekne.revo
Je to opravdu divné, že se revo ještě neobjevil, i když už teď píše méně, články o Audi nikdy nevynechává.