- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hehe ... me se libi veta -> pod kapotou buracel dvoutakt
no, kdyz ma pomer k ctyrtaktu 1,6:1... a kdyz je vyborne serizeny, tak proc ne...
Je mi líto, dvoutakt byl museální technologie už kolem ruské invaze do Čech, pokud musím jet za Trabíkem, nadejchám se toho spáleného oleje až až, skoro jako Marlboro!
České Škodovky s pohonem na zadní osu se vyrábět nesměly, Brežněv to zakázal, a ty 100 a 110 trhaly rekordy pouze v životnosti, po 50 tisících kilometrech zralé na výbrus a generálku. Západní vozy jako třeba VW už tehdy vydržely hodně přes 100 tisíc km.
Na dvoutaktu zas tak moc muzealniho neni, jen se clovek nesmi pri srovnavani zastavit u 60 let staryho motoru. S dvoutaktem se da udelat dost veci, aby nesmrdel... seriove ma maly dvoutaktni motor napr. aprilia sr50 - s tak dobrymi emisemi, ze se to smi prodavat i ve Svycarsku (samozrejme je to motor ponekud jinak reseny - napr. ma primy vstrik paliva (bez oleje) do valce). Proste kdyz se to trochu vyslechti da se zit i s dojtaktem...
Tyjo, já na něj úplně zapomněl. Přitom tady v Mostě jezdil na závodech. Moc pěkný auto na svoji dobu. Myslím, že ještě dneska se za ním čék na ulici ohlédne.
Škoda těch promarněných šancí lidí od nás z východní říše bolševika. Kdyby ten hnusnej komunismus nikdy nebyl.
a ze naprosto nehorazne ukradli design Porsche 904 GTS to je v poradku....
No, to ukradl tedy Melkus, protože ty auťáky tenkrát dělal "na koleně". Stejně jako prototyp z ÚVMV u nás Škoda 1100 GT z roku 1970.
Kzetový adaptér/FM transmitter, který vám umožní poslouchat vaší hudbu z mp3 nebo CD
přehrávače v autorádiu. http://www.mp3doauta.host.sk
...převzaté ze starého warťase, pak asi musela zatáčet zadní náprava (podobně jako u vysokozdvižných vozíků desta), protože jinak si nedovedu u těchto podvozkových skupin představit pohon na zadní kola
Jinak design je plně na úrovni doby a silně nad úrovní tehdejší východoněmecké techniky. Určitě to je "čistší" než o něco pozdější prototyp od škodovky.
Východní Němci měli za totáče v něčem více volnosti než my. V omezené míře tam existovalo soukromé podnikání i na překvapivě vysoké úrovni, viděl jsem kdysi na vlastní oči
Ještě více fungovalo soukromé podnikání v Maďarsku. Jej, když si vzpomenu jak jsme tam jezdili začátkem 80-ých let nakupovat.... Byl jsem v jiném světě - kazeta Sony C-90 volně v prodeji v přepočtu 50,-Kčs (u nás 105,- a pod pultem), potištěná metalová trika 80,- Kčs (u nás vůbec), všude zeleniny a ovoce kolik kdo chtěl. Tady pouze kolem vánoc atd....
Přepracovaný dvoutaktní tříválec o obsahu 992 ccm díky jinému karburátoru, změněnému výfukovému systému a pětistupňové převodovce dosáhl na výkon 52 kilowattů
Taky jsem si říkal, co má pětistupňová převodovka společného s výkonem
To je prda ta rovná podlaha co? A ta zadní haupna kryjící velké nic. Pamatuju si, že jako kluk sem to viděl zaparkovaný v kempu kde sme byli na dovolený. Byl sem z toho celej poprděnej, a po..ral sem se ve chvíli, kdy sem si přečet že to je Wartburg. Je to víc jak 20 let, ale furt si to pamatuju, vypadal přesně takhle.