Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Škody: Superb kombi možná bude

Mladoboleslavská automobilka slaví v těchto dnech patnáct let pod křídly koncernu VW. Šéf Škodovky Vratislav Kulhánek Odpovídal na otázky čtenářů iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TOD

www.privatauto.cz

Tady máš ten link www.privatauto.cz, i komerční inzerce je tam zdarma včetně fotek. Ale SUPERBA combi tam ještě nenajdeš:-)

0/0
21.4.2006 23:39

postavaprokazdeho_cz

No na ten rapid si počkám

ale superb kombi je blbost Rv

0/0
21.4.2006 1:41

laksymacsek

electra

tak tahle holka je fakt kus, cerna ji slusi strasne moc... nevim pro se v mb nerozhodnoou a neudelaj nejaky 3,2 TFsicka a nerozjedou limitovanou serii treba dva a pul kapru za kus... mit ty hrachy tak du pro nej hned

0/0
20.4.2006 20:49

Adam

Děkuji..

Měli byste si všichni bojovníci proti Německu uvědomit, že nás tento "státeček" živí ( 75%) a záoveň si též uvědomit, že kdyby tenkrát dostal škodovku Renault, tak by tato diskuze vůbec nebyla, neboť by se v Mladé Boleslavi vyráběl nanejvýš model Clio. Takže čest práci, palice český, zdraví Adam z sluncem provoněného Heidelbergu..;-)

0/0
20.4.2006 18:59

P.

Re: Děkuji..

To je pravda. Škoda, že se nepovedlo víc takových privatizací, mohli jsme být dnes někde jinde. Myslet si,že Škodovka se nepovedla může je totální ignorant-zabedněnec, nebo nacinaci.

0/0
20.4.2006 21:09

s.n.k.

Re: Re: Děkuji..

podívej se na ostatní úspěšné české privatizace a pak teprve mluv

0/0
21.4.2006 7:26

Fitipaldi

Re: Děkuji..

Ať Němec nebo Francouz. Všechno to stojí za ****. Co je platné, že se tu vyrábí, když se to pro domácí nedá koupit. Až na Oktavie, vše ostatní šunt za nekřesťanské peníze. Drahé náhradní díly i práce v servisu. K lidovému vozidlu(VW) hodně daleko. Za stejné peníze už je tu k mání pro domácí zák. řada Japonských a Korejských výrobců. Jediné pozitivum je, že tu participuje řada dalších subdodavatelů z ČR a zaměstná se "pár" zaměstanců. Je hrůzou, že kdysi strojařská velmoc se stává montážní dílnou západu. Německo má asi 4 vlastní automobilky. ČR dnes již ani jedinou.

0/0
21.4.2006 11:57

buhvol

Re: Re: Děkuji..

To je tvůj problém, že na to nemáš :-P

0/0
21.4.2006 20:47

abc

Re: Re: Děkuji..

a) nerikej, ze je to drahe. Rekni: ja jsem neschopny vydelat penize.

b) Kolik vlastnich automobilek ma Britanie, Belgie, Holandsko, Svedsko, Dansko, Rakousko ?

0/0
23.4.2006 1:40

skodovak

Re: Re: Děkuji..

Strojarska velmoc! Presne! Skoda ze uz to tak neni... Silny cesky prumysl!!§>->->-

0/0
8.6.2006 14:18

Karel2002

Škoda MB je další důvod, proč nevolit ODS

neboť při privatizaci na co ODS sáhla, to pokazila. Dlouho se bránila způsobu privatizace Škody MB a iniciátora této privatizace ministra Vrbu při předvolebních shromážděních v roce 1992 před svými zfanatizovanými stoupenci urážela. Už víme, jak by to dopadlo, kdyby ODS prosadilo svou a Škoda MB by se dostala do kuponové privatizace. Podnik by stagnoval a později zanikl, stoupenci ODS by ho s vysokou pravděpodobností "vydžusovali", kuponoví akcionáři by nic nedostali, mimořádně by narostla nezaměstnanost ve Středočeském kraji a zasáhlo by to HDP a životní úroveň.

 Proto všichni slušní a rozumní lidé...nevolit ODS!  

0/0
20.4.2006 10:55

Jerry

Re: Škoda MB je další důvod, proč nevolit ODS

Naprosty souhlas. Kdyby privatizovala Skodovku ODS, Skodovka by byla dnes tam, kde jsou ceske lodejnice.

0/0
20.4.2006 10:57

Véna.M

Jaký je rozdíl mezi SUV a MPV?

Může mi někdo, kdo zná definici, vysvětlit, čím je typické SUV a čím naopak MPV?

Mám totiž v těch pojmech velkej guláš a tak nevím, co si pod kterým mám představit.

Díky moc ...

0/0
19.4.2006 19:36

uran235

Re: Jaký je rozdíl mezi SUV a MPV?

Nejsem odbornik, tak mne opravte, ale SUV je s nahonem na vsechny ctyri a je na silnici i do lehkeho terenu (proste jeep) a MPV je velkoprostorovy vuz pro rodidu s variabilnim vnitrkem a pohodlim. Ale do terenu asi moc nebude. 8-o;-D

0/0
19.4.2006 19:49

Nemám rád červený

Re: Re: Jaký je rozdíl mezi SUV a MPV?

Takže na naše silnice jen SUV, silnice se u nás mění v lehký terén a místama jsme to dotáhli už i na těžký terén. ;-D

0/0
19.4.2006 21:36

vozejk

Re: Jaký je rozdíl mezi SUV a MPV?

btw MPV znamená MultiPurpose-Vehicle, což je označení pro vyšší rodinná osobní auta, něco mezi kombíkem a sedanem. SUV znamená Sport Utiliti Vehice, vozidlo pro volný čas

0/0
19.4.2006 22:44

mojo

Re: Jaký je rozdíl mezi SUV a MPV?

Kratce:

MPV - predstav si VW Touran, Opel Zafira

SUV - predstav si Toyota RAV, Honda CRV, Suzuki Vitara apod.

0/0
19.4.2006 23:17

Vena.M

Re: Jaký je rozdíl mezi SUV a MPV?

Diky za odpoved. Takze to znamena, v teto formulaci, ze Roomster se nebude zvetsovat ani nijak menit. Ale uz to skoro jiste vypada, ze udelaji Yettiho a prohlasi jej za SUV ... chapu to spravne? ;)

0/0
20.4.2006 9:46

mazlikuzlik

Více odvahy

Studie jsou krásné a je velká škoda,že žádná z nich nebude realizována.Na druhou stranu chápu,že obdobných malůvek je po šuplících designerů na celém světě moře.Snad by však přeci jen trochu odvahy nezaškodilo,nechal se vyrobit model a ten byl vystaven na nějakém autosalonu,pokud vůbec koncern sporťák dovolí.Audi TT ukázalo,že když se původní studie dostala do výroby beze změn,bylo z toho rázem úspěšné auto.

0/0
19.4.2006 15:40

P.

fóbie

Sory nechci se nikoho z C3 dotknout. C3 je super co se týká vnějšího designu, ale projel jsem, otestoval a rozhodl se koupit fábku. Spotřeba ? Možná je to daň za to jak to auto bylo zvadlý. Někdo jinej si zas vybere C3 a to je OK.8-o

0/0
19.4.2006 15:34

arthur171

Čeština

Prosím, ten kdo přepisuje odpovědi, neučte se česky. Děkuji

Škoda samozřejmě je schopná tuto výbavu nabýdnout u všech vozů, nicméně se snahou dosáhnout u některých modelů a v některých zemích větší cennové dostupnosti nabýzíme i auto s chudší výbavou. Pro hodnocení ENCAP musí automobilka předložit nejhůře vybavený model.

0/0
19.4.2006 13:09

ruda straka

Re: Čeština

kdyz kritizujes neci cestinu tak se nauc cesky nejdriv sam. nasel sem ti tam jeden preklep a mozna jednu chybu

0/0
19.4.2006 14:30

arthur171

Re: Re: Čeština

S úsměvem na rtech si sypu popel na hlavu a jdu si přečíst pravidla. "Neučte" byl doopravdy překlep, zbytek byl zkopírován z odpovědí. "Cennové" jsem přehlédl pod vlivem tvrdých "ý".

A když už jsme u té češtiny, nebojte se používat i naše krásné české háčky a čárky ;-)

0/0
19.4.2006 16:49

PF

Re: Re: Re: Čeština

Tyhle zmetkové už snad budou votravovat v každý diskuzi!! Chytněte se za ruce a čtěte si jenom ty pravidla...

0/0
19.4.2006 17:17

Isbjoerna

Re: Re: Re: Čeština

Prosím toho, kdo přepisuje odpovědi, aby se naučil česky. Děkuji. ;-)

0/0
19.4.2006 22:04

regazzi

Re: Čeština

Takže pojďme počítat: "neučte se..." to je první chyba, asi překlep, dejme tomu....."cennová dostupnost" druhá chyba, copak se říká cenna zboží ?;-):-P

0/0
19.4.2006 15:02

Coldstone

1,2HTP fóbie

super auto, auto, ve kterém neujedete.

0/0
19.4.2006 13:04

ruda straka

Re: 1,2HTP fóbie

muzes si koupit neco vykonnejsiho. nechapu proc si hodne z vas mysli ze tohle auto je rodinny auto. nikdo nekritizuje vykon u kon kurence s neslabsimi kunkurencnimi modeli. tohle jen dokazuje tvoje omezenost ze o nejslabsim modelu uvazujes jinak nez ze to je do mesta nebo na popojizdeni. kazdy normalni clovek si na jezdeni koupi neco vykonnejsiho

0/0
19.4.2006 14:33

P.

Re: Re: 1,2HTP fóbie

Mám takovej odhad, že nejvíc těch kritiků má doma 120 nebo nějaký "pořádný" "bezpečný" auto, který má natočeno drahno přes 200 tis. Jinak s tebou souhlasím srovnávat 1,2 a 1,8T může jen blbka. Poctivě jsem tento segment trhu zkoušel a v porovnání s citroenem C3 1,2 nebo s oplem corsou s malým motorem je ta fábie bomba. Když se dá do fábky 1,9 TD 74 kW je to leatadlo. přesto je tu hromada odborníků, kteří by si to auto nekoupili (teda kdyby na to měli) to fakt prdel.R^

0/0
19.4.2006 14:41

J_A_R

Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

Ano, ten skvelej  turbodyzl Fabce fakt velmi vyhovuje, skoda jen, ze ti po 20t km na nasich silnicich odejde predni naprava, pac ten motor je moc TEZKEJ a nadymenzovani predni napravy NEVYHOVUJICI

0/0
19.4.2006 14:59

vita

Re: Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

mám najeto 57000 převážně po Praze a náprava neodešla, dělám snad něco špatně?(jenom pro zajímavost, letní pneu jsou 215/35-18 a náprava drží). Jo já už vím Ty jenom tak blbě kecáš.

0/0
20.4.2006 21:57

xxxx

Re: Re: Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

Vsad boty, ze ti na garancce po 60 tis budou menit stabilizator.. :)

0/0
21.4.2006 0:34

Andee

Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

1,2 HTP je bomba proti C3 s motorem o stejném obsahu? To si děláš legraci ne? Jenom spotřeba toho debilního tříválce je asi o litr vyšší při stejném stylu jízdy... (Y)

0/0
19.4.2006 15:04

P.

Re: Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

Sory nechci se nikoho z C3 dotknout. C3 je super co se týká vnějšího designu, ale projel jsem, otestoval a rozhodl se koupit fábku. Spotřeba ? Možná je to daň za to jak to auto bylo zvadlý. Někdo jinej si zas vybere C3 a to je OK.;-)

0/0
19.4.2006 22:03

Ivo

Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

Mas pravdu, Fabii s 1,9Tdi 74kW bych si nekoupil. Za tu cenu radsi Oktavku. Mame tuhle fabku jako sluzebni a radsi si pockam na to az je tu Octavia Rider 4x4 . Cela Fabka mi s timto vykonem pripada strasne nevyrovnana a skace jak koza. Meli jsme pujcenou 1,2. Nic moc ale pripadlo mi to spis vyrovnanejsi. A myslim, ze dost lidi je rado ze si koupi jako soukromy auto prave tu 1,2. Staci se podivat kolik prumerna rodina usetri (nebo vydela) za rok. 

0/0
19.4.2006 15:48

Jiří

Re: Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

Docela máš pravdu Ivo ale my sme právě ta průměrná rodina, ale je nás pět. A do fábie se nevejdem. Proto sme si koupili Dacia Logan s 1.4 motorem za 199 tisíc. V Loganu je víc místa než v Oktávii2 a stojí polovinu, záruku dávaj tři roky nebo 100 tisíc kiláků a to my najedem za pět let. Nic proti fábii ale je malá a drahá s tříválcem. Čau.

0/0
19.4.2006 17:05

P.

Re: Re: Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

S místem je to fakt. Já kupoval 1,2 47 jako 2 auto do rodiny. Logan může bejt dobrej, ale trochu je to loterie - stejně jako si koupit Hyundai. Hodně štěstí s Loganem - bez ironie. Taky jsme pěkně zmlsaní, nedávno byl luxus 120 a někde i trabant. v něm nás taky jezdilo 5.:-)

0/0
19.4.2006 22:08

ABC

Re: Re: Re: Re: Re: 1,2HTP fóbie

To je jedno, že to najedeš za pět let, tím pádem máš stejně záruku 3 roky.

0/0
20.4.2006 15:14

Nemám rád červený

Re: 1,2HTP fóbie

Jestli máš na Lamborgini, tak si ho kup, a jeď se někam zabít ;-O

0/0
19.4.2006 21:38

Isbjoerna

Re: Re: 1,2HTP fóbie

Lamborghini

0/0
19.4.2006 22:07

revo

už vidím škodofku jak ...

vyrábí pro ty DEBlLY kteří nemají ani na ochcáfku f metle s kvedlačkou, jak jim dce supeeeerba v kombýku nebo ten sporťák s nápisem felícija,

řikám, idea bez realizace je halucinace ... n n n o a votom to je

VV audi VV Vorsprung durch Technik

0/0
19.4.2006 13:04

Coldstone

Re: už vidím škodofku jak ...

ty nejsi revo, ty jsi velmi nepovedená kopie. Rv

0/0
19.4.2006 13:06

J_A_R

Re: už vidím škodofku jak ...

ty nejsi nas Revo... Di pryc, nechcem te...Rv(Y)

0/0
19.4.2006 14:47

Vaclav Havel

Skoda?

Skoda M.B. je nemecka firma ceskeho puvodu v Cechach.

0/0
19.4.2006 12:47

Hrustic

Re: Skoda?

A dal ? 8-o

0/0
19.4.2006 14:26

regazzi

koncepty, studie

Problem techto krasnych studii je, ze pokud se dostanou do vyroby, tak jsou behem vyvoje totalne predelany a tim i zoskliví....viz. koncept Roomster....;-D

0/0
19.4.2006 12:33

cojetidotoho

IDNES

Tak idnes se velice přibližuje stupidnímu plátku svět motoru tím, že všude je neustále škoda. škoda si prdla tady, škoda si prdla tam ....všechny auta se porovnávají se škodou. Proboha lidi - bodejte na ten německej shit. Poslední zajímavý auto od škody bylo MB 1000. To byl stroječek (sám vlastním cizí auto kterému ani ochcávka nesahá po paty - výbavou ani cenou - výbava 2*  / cena 1/2).

0/0
19.4.2006 12:16

KArl

Re: IDNES

acojenamdotoho:-P

0/0
19.4.2006 12:21

regazzi

Re: IDNES

Uklidni se. Škodovka je prostě pro Čechy jistým způsobem etalon. Ať chceš nebo ne, tak všechna auta jsou s ní porovnávána prostě proto, že lidé si umí představit srovnání třeba Octavie s Jettou, Mazdou 3, Golfem, atd,atd.....A nepleť si hodnocení designu (tam s Tebou souhlasím, MB1000 byl skvost) s hodnocením kvality. To je jako jablka a hrušky, vzpomeň na designově perfektní Alfy a na jejich poruchovost před pár lety, vzpomeň na Fiaty Bravo,Brava, design hezkej, ale kvalita mizerná........;-)

0/0
19.4.2006 12:24

v tomhle nejsme sami

Škoda = etalon ?

Nejen u nás se porovnávají výrobky domácích automobilek s importem ... Za spoustu jiných příkladů uvedu Německo a jejich "etalon" VW Golf (mluvíme-li o autech téže velikosti, rozumí se...)

0/0
19.4.2006 13:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.