Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co se letos nosí: Mini už zase frčí

Cestovat se dá rychle, pohodlně a s grácií, nebo úplně naopak. Co osobnost, to rozdílný vkus; proto vznikla kromě pouhých dopravních prostředků také Auta s velkým A. Taková, která se mají svému majiteli postarat nejen o náklad, ale také o ukojení vybraného vkusu. Jedno se narodilo před pěti lety ve smíšené britsko-německé rodině. Přes nejisté prognózy se má čile k světu, převrací prodejní statistiky a také zažitý názor, že styl je vyhrazen pro velká mnohamilionová auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marthy

Homologované autofólie na každě auto

protisluneční i bezpečnostní

........www.pucalka.cz.........

0/0
30.5.2006 22:17

rogo

Mini nikdy nefrčelo

bylo to za celou dobu vždy jen malé auto pro chudé, navíc prvotřídní střep střepů, co neměli prachy na normální auto. Takový anglický trabant, hodně rozšířený u socek. Někteří lidé ovšem mají rádi nostalgii a vzpomínky, tak není divu že přijde automoblilka s reklamním trhákel "limited edition" - obyčejný trik jak dostat prachy od nostalgických lidí, co trochu zbohatli.Vsadím se, že za 10 let přijde trhák "Trabant limited edition"

0/0
27.4.2006 10:16

Hard86

Re: Mini nikdy nefrčelo

RvRvRvRvRvRvRv

0/0
15.5.2006 17:37

pepe

Re: Re: Mini nikdy nefrčelo

rogo >> ;-D;-D mini pro socky ;-D;-DR^R^

0/0
27.5.2006 15:15

pepe

Re: Re: Re: Mini nikdy nefrčelo

aby ses pri nakupu Peugeota cabrio nedivil, ze vedle v krame je Mini dvakrat tak drahy ;-D;-D

0/0
27.5.2006 15:17

Harous

Clanek

Nic proti tomu autu, ale clanek je bud vylozene PR, nebo mi prijde ze autor sedel tech 350km vzadu cestou nekam a ted peje chvalu. Bohuzel me takovy clanek shazujou vyjadreni tohoto typu:

"a uměřené pobrumlávání výfuku dokresluje jeho křišťálově čistý zvuk do lahodné harmonie." 8-o

Pusobi to na me dojmem, ze clanek psal nekdo kdo o technice nema ani paru (ale byl dobrej na slohovky) ;-P

0/0
27.4.2006 8:11

pavelthelong

trochu zastarale

pokud se dobre pamatuji, nove mini bylo chloubou tak pred 5 lety, dneska je to porad zajimave vozitko, pokud lze verit sdelovacim prostredkum, pak jeho prodej nesplnil ocekavani, dle ADACu je nadprumerne poruchove a navic extremne drahe. Stejny osud jako SMART :-( apropos, celkove hodnoceni v ADAC Testu ma horsi nez napr. Fabie 1,2 (uz vidim ty pohrdave komentare, ale ADAC testy jsou absolutne NEZAVISLE ...:-) )

0/0
26.4.2006 22:12

max

Re: trochu zastarale

BMW muselo navýšit výrobu z původního plánu o 100% na tuším 100.000 aut ročně, tak nevím odkud jsou Vaše info. To že se v ČR neprodává o ničem nesvědčí, Carrera se tady taky moc neprodává.

0/0
27.4.2006 0:06

NIcKON

Re: trochu zastarale

Nevím které sdělovací prostředky sledujete, ale pokud vím, tak továrna v Oxfordu musela být v roce 2005 s investicí 100 milionů liber rozšířena, protože ani rekordních 189 tisíc aut, vyrobených v roce 2004, nestačilo k pokrytí poptávky. Čísla za rok 2005 neznám, ale moc mi to nezní jako statistika neúspěchu, spíš naopak. Srovnání s osudem Smartu je zcestné - BMW se rozhodně na žádné útlumy nechystá; příští MINI nezůstane u pouhých dvou karosářských variant, ale nabídne jich minimálně dvakrát tolik a naroste i motorová paleta.

Ještě poznámka - že je něco dle názoru ADACu extrémně drahé, to je trochu zbytečné používat jako argument, když několik set tisíc kupců má jiný názor, nemyslíte?

0/0
27.4.2006 1:37

Speedy

ADAC neADAC, nekterejm autum se daj mouchy odpustit. Teda esli to nejaky ma. Ja osobne ADACu moc neverim.

0/0
27.4.2006 8:04

M.

Re: trochu zastarale

Mám rád lidi, kteří posuzují auto podle toho, že se přes boční okýnko jednou podívali na tachometr, aby věděli, kolik TO jede. Tím jejich znalosti o konkrétním voze, žel, končí... Cooper S mám už rok a půl a pro svobodného člověka je to naprosto skvělé, stylové auto, které je (přestože Vám všichni novináři budou frázovitě tvrdit opak) i překvapivě praktické. Když se sklopí zadní sedadla, tak máte vlastně malou dodávečku. Malou, ale praktičtější než kdejaký sedan. O tom, jak rád do něj vždycky usedám a těším se na jízdu ani nemluvím... A holkám se taky moc líbí. A už to stačí ne?;-)

0/0
30.4.2006 18:31

jenicek

let's mini

nevim kde vzali tech 7.5l/100km to mozna tak v prospektu od bmw nebo s tim nekdo jezdil jako duchodce .. realita je nekde kolem 10l/100km .. jinak je to neskutecny mazel .. nemenil bych

0/0
26.4.2006 20:31

Tom

Re: let's mini

Já ho mám a za 7,5 l se jezdit dá. JO, když na to člověk šlapné(a to většinou) tak jezdí za 9 za 10 l. :-)

0/0
27.4.2006 11:58

Pepin

Mini: Nic-moc

Mini jsem několikrát řídil a moje hodnocení je NIC-MOC. Není to špatné auto, ale některé věci jsou vyřešené spatně - viz. pedály jsou malé a blízko u sebe, zadní sedadla k ničemu bez místa, atd. Za první čtvrdletí 2006 prodali v Čr 7.ks, minulý rok celkem 75.ks; to teda nevím proč píšou na idnes že Mini frčí.. řekl bych spíš že je to skrytá reklama anebo, že oproti minulému roku ztrácí podíl na trhu (Y)

0/0
26.4.2006 19:36

DaveQStone2

Re: Mini: Nic-moc

cesky trh je pro BMW a MINI absolutne nezajimavy

0/0
27.4.2006 9:58

Sengge

hmmm

cena z něho dělá vozítko pro snoby 8-o

0/0
26.4.2006 19:04

Mára

Auto je to

pekny, ale tak mozna jako treti auto do rodiny. Jedno pro manzela, nakupka pro manzelku a tohle tak pro zabavu. Ovsem za tu cenu...nevim, nevim

0/0
26.4.2006 15:25

maxim

Re: Auto je to

No, na kabriolety a auta jako MINI holt musíš mít extra prostředky. A o tom to je. !

0/0
26.4.2006 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.