- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě jsem si na ten design moc nezvykl, ale svým způsobem se mi i líbí. Pro mě bude asi důležitější užitná hodnota, pohodlí a místo vevnitř. Zajímavý bude za kolik bude ta 1,4 nebo 1,6 s klimatizací - protože pokud to bude hodně přes 400kKč, tak to bude silně předražený.
Jinak si myslím, že roomster bude mít celkem velký úspěch, ať si zdejší nadávači na škodovku myslí co chtějí. Pro info kodovkou nejezdím, ale tak za 2 roky budu přemýšlet o novým rodinným autě tak roomster bude určitě tědna z voleb - pokud ho škoda nepohřbí cenou.
Obluda pro hloupé čecháčky.Těm vůbec nebude vadit hrozná cena za lov end auto s motorem-vlastně vibrátorem htp a volantem za příplatek.
a pak jsem zjistil, že jsem jen špatně četl
Za 5 rokov bude stat 1 liter paliva 2 euro, potom to bude jedno ci mas HTP alebo TDI ked zaplatis za 100 km - 10-15 euro tak to auto radsej predas a kupis si kona,niekto mozno 6...
...běžte se s tím vycpat!! Co takhle Králova Tatra MTX? To je sakra na české poměry nevídaný stroj!
Nevim o tom, ze by se delal v serii.
Hurá, nechybí v nabídce .. Roomster je proto plnohodnotnou škodovkou. Škodofka by měla zvážit nějakou speciální edici Octavie II s motorem 1,2 HTP. Mohla by se jmenovat "Praktik" a moh by být zde otáčkoměr pouze za příplatek.