Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ADAC: Japonská auta už žebříčkům spolehlivosti nekralují

Německý autoklub ADAC vyhodnotil své výjezdy k porouchaným vozidlům za rok 2005 a zjistil, že japonská auta už žebříčkům spolehlivosti nekralují. ADAC k tomuto závěru došel na základě 1,96 milionu zásahů žlutých andělů u porouchaných aut. Škodovky skončily v průměru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Opel vectra

Chtěl bych se zeptat jak je spolehlivý Opel Vectra C diesel 2.0 r.v2002 celkové hodnocení a nebo zaslaní nějakého žebříčku hodnocení aut

0/0
21.7.2007 11:50

Jan Havel

Drago 01

Mam problémi s výkonem motoru u vw passat,potrebu ju radu,dekuji předem!

0/0
1.8.2006 22:35

spielmacher

žebříček

jak se dozvím, jak si stojí moje Lancia delta z roku 1999??

0/0
9.5.2006 17:18

katy

www.privatauto.cz

www.privatauto.cz Jestli jde o prodej ojetého auta, tak Ti doporučuji www.privatauto.cz tam je toho dost.

0/0
29.4.2006 23:28

Ajk

článek nestojí zanic,ale u diskuze jsem se bavil

:-D:-D:-D

0/0
29.4.2006 15:22

Jimmi

Nesmyslná statistika

Tedy, my co máme japonce vyrobené v Japonsku, problémy nemáme ;-), ale:

Statistika je jenom pro jednu organizaci, a to ADAC. Jenže spousta automobilek má vlastní asistenční službu a mohou mít smlouvy s úplně jinou společností. To nemluvím o asistencích pojišťoven (kterou mám např. já). Neznám sice detailně poměry v Německu, ale jestli jsou jen trochu podobné jako jsem nastínil výše, nevypovídá tato statistika o ničem.

0/0
28.4.2006 13:45

tempe

musím se usmívat:-)

Já mám Mazdu už 10 let a bez jediné závady a další auto je zcela jasné,že bude zase Mazda))Mě zajímá realita a ne andělé))

0/0
28.4.2006 12:44

AUDI ist schon!!!!

Re: musím se usmívat:-)

Souhlas,ja jich mel nekolik a vsechny ok.Jestli predrazeny Audi A2,porazilo praskacku Yaris o jedno misto,tak je to spis ostuda pro Audi.:-D

0/0
6.5.2006 0:25

Marek Staněk

Metodika vs. závěry

Z formulace "statistika závad k nimž vyjeli žlutí andělé ADACu" mi plyne, že se jedná pouze o poměrné zastoupení aut, přičemž "celkem" jsou auta, která na cestě klekla a bez zásahu ADACu nebyla schopna pokračovat v jízdě. Takže mi z toho plyne, ýe japonci se mezi nimi vyskytují poměrně sporadicky proto, že  nich k těmto závadám nedochází. Navíc sesypat do tabulek více ročníků bez bez rozlišení způsobu údržby a setřídit je podle značek namísto poruchovosti jednotlivých ročníků zavání snahou o zastření skutečného stavu. Sečteno a podtrženo... Statistika k prdu a článek o ničem.

0/0
28.4.2006 11:51

S

Re: Metodika vs. závěry

Myslim, ze jednotliva cisla uvadeji spise pomer mezi poctem vyjezdu ke konkretnimu modelu a celkovym poctem tohoto modelu v Nemecku.

0/0
28.4.2006 11:58

spartaman

Škoda Octavia ve střední třídě

Už k tomu opravdu nemám co dodat :-/RvRv

0/0
28.4.2006 10:47

dablicek

prumer????

fabie 17ta z 24 sledovanych. to je prumer???? prumer je snad 12... az bude na poslednim miste tak budou psat ze je slabsi prumer - to je des....8-o

0/0
28.4.2006 8:06

brsoň

Re: prumer????

Hele ty detailisto, a jak bys nazval 13. místo? O něco horší průměr? a 14. místo by bylo o něco více horší průměr? Používej hlavu. Je to ve skupinách - horní třetina je dobrá, střední je průměr atd.

0/0
28.4.2006 9:20

Karel

Re: Re: prumer????

Souhlas, ovsem "stredni" tretina jsou pozice 9-16, neni-liz pravda ;-P

0/0
28.4.2006 10:00

Andee

Re: Re: prumer????

Fabie je ale ve spodní třetině... matematiku... :-P

0/0
28.4.2006 10:17

Mak1

Re: Re: Re: prumer????

na prvním místě spodní třetiny ;-D

0/0
28.4.2006 14:07

:D:D;

Kvalita ADAC

Ano - určitě se dá věřit německým statistikám. Nejsou zda ani údaje např. kolik bylo průměrně najeto do první  závady apod. Hlavně nezapomeňte zmínit, kde je našel slavná "česká" schoda. BTW. koukám, že kvalita škoda jde rapidně dolů. Co bude dělat WV až budou škodovky na spodních místech ??

0/0
28.4.2006 7:45

bc23

Němci

Mě to tedy zní hodně důvěryhodně, když němci udělají takový průzkum, který se čirou náhodou úplně liší od jiného uznávaného průzkumu a stejnou náhodou je skoro všude v čele BMW (kvalitativní krumpl) a Mercedes, který v tomto směru rozhodně není žádný zázrak. I to, že hodnotí auta jen do určitého stáří o něčem mluví... Je to zřejmě nějaký výsek z výsledků, který se kupodivu hodil... :-)

0/0
28.4.2006 7:44

Andee

Re: Němci

Jde o to se podívat, co to je za žebříčky. Tohle dělá odtahovka, takže to ukazuje, kolik mají jednotlivá auta totálních výpadků, že se zastaví a potřebujou odtah. TUV je zase technická, takže třeba hodně záleží, jak kdo auto na technickou připravuje, jak ho servisuje atd... prostě tyhle žebříčky mají určitou vypovídací hodnotu, ale je třeba je brát v určitém kontextu.

0/0
28.4.2006 10:19

No jo

Re: Re: Němci

Alek dyž tam započítají třeba píchlé gumy, prázdnou nádrž, zadřený motor, když někdo nekontroloval stav oleje, tak co to má za význam?

0/0
28.4.2006 12:02

stoural

hehe

Jenze, kdy to "kazive" auto nizsi stredni se proda enu maleho auta.... ;-D

0/0
27.4.2006 22:38

tom69

nejlepsi testy jsou ty prakticke

WWW.RENAULT.NAZORY.CZ 8-o

Nejlepsi testy spolehlivosti, jsou ty co pisi sami uzivatele (Y)

0/0
27.4.2006 22:06

Moik

Focus

Výsledky novýho Focusu/C-MAXe mě teda dost překvapily. Síla...

Pokud tu statistiku vyloženě nefalšujou, pak se mi líbí...prostě to říká, jakou šanci máte s tím kterým autem, že vás nechá někde stát...taky dobrý vědět :-)

0/0
27.4.2006 21:59

RRAAFF

Re: Focus

Většinou však auta polepšila-Honda,Opel,VW-počáteční roky nic moc a 2005 už dobrý,trošičku spalda Toyota,což se docela divím.

0/0
28.4.2006 7:01

Pavel

Na nic...

Vzhledem k tomu, jak znam ADAC, tak to klidne muze znamenat, ze jejich technici proste nedokazou opravit japonsky auta. Takze logicky ty auta nejak zbastlujou a oni se za par dni poserou znova :) Nebo klidne taky, ze napr. Reanult Kangoo se pouziva jako mini dodavka pro podnikani a rocne najede mnohem, mnohem vic km nez trebas kocicka v New Beatlu nebo duchodce v Mercedes C. Nakonec bych rekl, ze to vypovida spis o typu ridicu jednotlivych aut. Jedina presna tabulka by byla pocet zavaznych zavad na 100 000 km.

0/0
27.4.2006 20:41

Killbilly

Re: Na nic...

Presne-pocet zavad na KM jinak je vypovidaci hodnota = 0 .Jenze to by nebyly noviny aby v nich nepsali same nesmysly. Nekdy mam pocit ze v mediich stoji vsichni na hlave.

0/0
28.4.2006 8:19

syselpolni

Re: Na nic...

Jak už výše někdo poznamenal, tak "Nejlepsi testy spolehlivosti, jsou ty co pisi sami uzivatele." Mrkněte se třeba na autorecenze.cz, podívejte se na C-Klasse, podívejte se na Lagunu a obrázek si udělejte sám. Shodou okolností s oběma modely aut jakési zkušenosti mám a ty jsou zcela ve shodě s tabulkou v článku. Ale možná je to jen náhoda.

0/0
28.4.2006 9:13

Pavel

Re: Re: Na nic...

Jasne, ale potom je treba uvest jakej typ ridice to pise. V zajmu objektivity je to porad na nic. Auta maji pomerne velkou zmetkovost soucastek, takze statistika jednoho auta je neprukazna.

0/0
28.4.2006 10:32

Mablung

Re: Na nic...

Ach jo.

Tohle je jeden z nejreprezentativnějších průzkumů. Ano, dalo by se toho sledovat více a s lepší přesností. Má své nevýhody. Ale je mi líto, nic lepšího není k dostání.

0/0
28.4.2006 12:26

loll-68

formule-1

Kdo se semtam kouká na formuli-1 zjistí že Toyota je nespolehlivej monopost kterej má obrovský technický problémy a poruchy. Stejně je natom i Honda. Zajímavý je že Renault je nejspolehlivější a nejrychlejší ve formuli-1. Já mám Rover75. 

0/0
27.4.2006 17:59

albert

Re: formule-1

Ono takovy monopost F1 a treba megane maji fakt hodne spolecneho...

Na druhou stranu lze cekat, ze se kvalita Renaultu bude prece jen zlepsovat, protoze si automobilka uz uvedomila, ze ji to dost kazi prodeje.

0/0
27.4.2006 18:02

st

Re: Re: formule-1

0/0
27.4.2006 22:37

xxx

Re: formule-1

No zrovna z Roverem jsi to zrovna nevyhral.

Podle tvoji logiky Rover snad ani neni auto, kdyz nema staj v F1

Povim ti story. Pred par lety BMW koupilo Rover vykradli znacku Mini Morris a zbytek Roveru vratili, ze ho nechcou ani zadarmo.

:-P

0/0
28.4.2006 0:27

drs

Me se libi to foto

Technik na to kouka, jako ze nevi co s tim a ta holka z toho ma prcu ;-D

0/0
27.4.2006 16:56

<|>

Re: Me se libi to foto

Možná to je jinak. .. technik si uživ s dívčinou a teď když se začalo fotit, rychle se snažít najít závadu. Možná proto ten výraz obou :)

Něco jako reklamace "gutten tag, ich bin Helmut"

0/0
28.4.2006 7:48

regazzi

Re: Re: Me se libi to foto

;-D;-Dpřesně.....;-D;-D ....ich bin Helmut.....já se právě osprchovala......no to se tam nevejde.......vejde.......nevejde......no vidíš.......;-D

0/0
28.4.2006 12:36

rudolf

Re: Re: Re: Me se libi to foto

.... ani to nebolelo .....;-)

0/0
30.4.2006 13:13

nalpak73

Jestli to to nebude hlavně tím že Japonská auta nejsou

až tak japonská...

0/0
27.4.2006 16:02

PH

Re: Jestli to to nebude hlavně tím že Japonská auta nejsou

tak tak v Japonsku se ze vyrábí už jen Lexus a na něm je to znát

0/0
27.4.2006 19:29

Jano

Re: Re: Jestli to to nebude hlavně tím že Japonská auta nejsou

V Janponsku se vyrabi i Honda Jazz - muzu potvrdit, ze 3 roky jezdi bez nejmensi zavady. Predtim s Fabii min. 4-5x do roka v servisu - to bylo furt neco - praskle predni sklo (bez tukance - samo!), tesneni pod hlavou valcu, stahovani okenka, zarovky jsem uz ani nepocital...

0/0
28.4.2006 13:27

Glockman

Cisla v nizsej strednej

Nie som zastancom konspiracnych teorii, no ked si pozriete cisla v nizsej strednej triede, viete niekto vysvetlit preco je Corolla az za A3 a Golfom?Dokonca som vypocital aj priemer tych cisel,aj v tom Corolla zaostava len o jednu stotinu za Civicom. Golf aj A3 maju aj priemer horsi. A ze je Oktavka v strednej triede...sme se pobavili:-D

0/0
27.4.2006 15:31

Karl

Re: Cisla v nizsej strednej

napis do ADACu ze se ti to nelibi, me je sumak kde je:-P

0/0
27.4.2006 15:52

algra

Re: Cisla v nizsej strednej

To seš takovej samožer, že si onikáš?

0/0
27.4.2006 18:05

kalhot

Re: Re: Cisla v nizsej strednej

Onikáš? Spíš "mykáš", ty samožere...

0/0
28.4.2006 8:26

Glockman

Re: Re: Re: Cisla v nizsej strednej

Hosi, nie som samozer, sorry za nedorozumenie. Ta fraza "sme se pobavili" je vyrok Mira Nogu, u nas sa bezne pouziva ako reakcia ked niekto vypusti do eteru nejaku stupiditu, ktoru vydava za overeny fakt.

0/0
28.4.2006 8:54

Volant

zebricek nemeckeho ADAC

a jake prekvapeni, ze vladnou nemecky auta. S takovou tendecni srackou se jdete vycpat. Staci si jen vzpomenou jak tahle parta sasku podvadela s LoganemRv

0/0
27.4.2006 13:41

algra

Re: zebricek nemeckeho ADAC

Kvůli tomu, že tvoje auto (zřejmě) ve statistice nedopadlo nejlíp, se snad nemusíš rozčilovat. Jestli máš jiný statistiky, tak sem s nima, jestli nemáš nic, tak se jdi vycpat sám.

0/0
27.4.2006 18:10

ddo

Re: Re: zebricek nemeckeho ADAC

On měl asi na mysli známý podvod ADAC s losím testem.

0/0
27.4.2006 19:36

XYZ

Re: Re: zebricek nemeckeho ADAC

Moje auto dopadlo nejlip ale i tak tomu neverim.

0/0
27.4.2006 19:47

performer

ZDRAŽIT NAFTU JE TŘEBA!

aby se ty poruchové smradláky už vůbec nevyplatily Rv(Y);-DR^

0/0
27.4.2006 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.