- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Porovnáním výsledků prodeje aut na českém a evropském trhu zjistíme velké rozdíly v úspěšnosti značek. Český zákazník je moc konzervativní a je ovlivněný různými vžitými pověstmi a fámami. Škodovka je dominantní, ale proč vlastně? Osobně nevím, co nabízí lepšího, než ostatní. Je relativně drahá, servis je na stejné cenové úrovni. Proč u nás "všichni" nadávají na Fiaty, když v Evropě se prodávají velmi dobře? Můj názor je takový, že mnohem větší rozdíl v kvalitě bude u 2 vozů stejné značky a typu než rozdíl v kvalitě mezi 2 "průměrnými" vozy jiných značek (např. Fabia a Punto).
Az benzin ted v lete podrazi poradne, to bude pro vsechny automobilky "drzkopad". A nejen pro ne, ale i pro dodavatele vcetne ceskych. A pak tu nejake hovado v jinem clanku (Havel) pise o 8% rustu ceske ekonomiky. Verim vsak, ze 90% obyvatel mu veri a ze budou volit opet levici. Mam pocit ze VY si ji opravdu zaslouzite.
Prodej francouzské společnosti Renault se navzdory růstu poptávky po levném vozu Logan propadl téměř o 13 procent. .........
ze by to preci jen melo nejaky smysl http://www.renault.nazory.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.renault.nazory.cz
Samozrejme, podrazi se, aby se to kompenzovalo. Viz vodne/stocne kdysi
Značka HYUNDAI, podíl 2%, prodej 25 199 ks, změna -15,3 % ...
A to, že podpis smlouvy nemůže být v ČR, protože partner má zákaz vycestovat a termín se upravuje, až bude přestávka ve výsleších - bez komentáře. Hlavně čisté ruce, soudruzi ...
...to dá přece rozum... všichni teď kupují kola od Mountfieldu...