Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Accent: Stojí Evropa o kufr?

Zatímco zavedení evropští a asijští výrobci při vývoji nových modelů pohodlně těží ze studnic již vyvinutých technologií a v klidu určují tempo vývoje, Korejci musí vyvinout dvojnásobné úsilí, aby stáhli poslední zbytky náskoku. V poslední době se jim to daří velmi uspokojivě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vrr

vrrrr

;-O;-€;-O;-€8-o

0/0
17.6.2007 11:42

Pav.elf

Nový Accent vs. Fabia sedan

Budu kupovat Acenta příští týden, mile překvapil disegnem i cenou. Při stejné výbavě (elegance) stojí např Fabia sedan o 108 000 Kč víc. Jsem vlastenec ale ne vůl..

0/0
1.7.2006 15:27

doktor

Re: Nový Accent vs. Fabia sedan

14 dní jezdím s Novým Accentem 1.5 CRDI. Hmm, velmi dobrý a silný motor, vřele doporučuji!!! Jak Váš Accent?

0/0
26.8.2006 15:56

Petr

Kvalita Hyundai

A na závěr jedna perlička. Mám starší Renault Luguna a jsem s ním spokojený. Záleží dost na tom jak člověk jezdí. Ona se dá na jaké koliv auto stěžovat, když řlověk jezdí jak se sporťákem. A taky k Renaultům. Kdo se trochu zajímá o kvalitu aut tak ví, že nový Renault Laguna je v poruchovsti od 2-3 let na posledním 157. místě. Některé německé značky na tom nejsou o moc lépe. Mějte se a reagujte objektivně.

0/0
20.6.2006 2:45

Petr

Kvalita Hyundai

Rád bych se připojil do diskuse a vrátil bych se k pozinkování a cenně. Nový Accent pozinkování kompletní má. Mimochodem cena je nižší z několika důvodů. Na sedan je uvalena nižší daň, přeci jen je tam úspora na plastech a značka se snaží prorazit a utrhnout kus trhu. Bohužel dobře vědí, že čech reaguje dobře na cenu, ale konečně začínáme reagovat i na kvalitu a hlavně bezpečnost. EuroNCAP dělá testy nezávisle a dlouze bych tu vysvětloval jak to funguje. Prostě auto nepřijde na trh a není hned testováno. Jinak má programové deformační zóny. V Americe skutečně získal 5 hvězdiček a v testech Hyundaie, které automobilka dělala přesně podle kritérií EuroNCAP získal taky 5 hvězdiček. Má své nedostatky jako jsou plasty, krátká záruka proti korozi a malý kufr, ale s tou korozí je to tak, že se objeví asi tak stejně jako u jiných značek a ke kufru ještě rakev na střechu a je hotovo. Dieslový motor je nejvýkonnější ve své třídě a je kladně hodnocen jak ve spotřebě tak v kvalitě výroby a chodu. 

0/0
20.6.2006 2:41

Agios

liftback

...škoda,že nový accent naní liftback jako je starý,a že by se kanibalizoval s Rio - ten je hatchback ne?:-/

0/0
2.6.2006 0:44

bs

velebnosti jdu blejt...

.. sakra vo co vam jde? kdyz to tu ctu tak se mi chce...

mam 13let starou hyundai, mam ji dva roky a bez problemu, az na par polozek cca 300-800kc, coz je pri provozu auta zanedbatelny :) znam spoustu lidi kteri meli uz nekolik jinych znacek a teprve s hyundaikou jsou vazne spokojeni!

0/0
1.6.2006 19:26

black

Re: velebnosti jdu blejt...

je videt ze ty pomluvy pisou blbecci co nikdy hyundai nevideli ani nemeli a jsou to manachrovani majitele uberwagnu z nemecka..RvRv pritom nevim co na tom VW videj, je to uplne normalni auto, akorat s pro me ponekud nudnym designem a ja kupuju auto srdcem...V

0/0
1.6.2006 19:29

MUF

Motor 1,4 71kW

Líbí se mi, že použitý motor má výkon 71 kW v základu. Není to zcela jistě takovej slimejš jako základní model Fóbie 1,2 HTP a za tu cenu je to pohodový entr-level auto. Spolu s automatem ideální volba do města.

0/0
20.5.2006 18:31

luxi

www.privatauto.cz

Ano, nawww.privatauto.cz je autoinzerce zdarma. Je tam hodně dobrých aut.

0/0
19.5.2006 17:20

V3S tuning

Pro český trh nezajímavé

V našich končinách se minulá generace Accentu prodávala díky kombinaci motoru 1,3 (nižší povinné ručení), karoserie liftback (poměrně veliký a dobře přístupný kufr) a příznivé ceny. Prostě to bylo auto velikosti Escorta za cenu Fabie, ačkoli tomu do jisté míry odpovídala i kvalita a komfort.

Starší verze modelu Kia Rio nabízela v podstatě totéž, s tím rozdílem, že v pětidvěřovém provedení konkurovala fabii combi, protože se model sice označoval hatchback, ale v podstatě se jednalo o malý kombík. Sedanů se rozhodně tolik neprodalo.

S novými generacemi těchto vozů Hyundai všechny zmíněné výhody ztratil: Kia Rio je krátký hatchback, Accent pak nepraktický sedan, oba s motorem 1,4 a ten již patří do vyšší sazby povinného ručení. Řekl bych, že jich na našich silnicích moc nepotkáme...

0/0
19.5.2006 15:50

Děsběs

Karoserie sedan má opodstatnění

...až u vozidel kategorie Škoda Superb, VW Passat, Phaeton nebo MB či BMW ř.7. Menším vozidlům, která nemají ambice na reprezentativní firemní limuzínu, nic zásadního nepřinese, naopak...díky malému zadnímu převisu (Fabia, Toyota Corolla) je kufr mnohem hůře přístupný než v řípadě hatchbacku.

0/0
18.5.2006 20:08

dan

Re: Karoserie sedan má opodstatnění

Ve třídě malých aut ale zase hodně rozhoduje cena,a sedany jsou levnější než kombíky.

Jinak, proč mít malýho sedana, to bysme se museli zeptat spíš v jižních státech kolem středozemního moře. Už jsem pár let nebyl, ale vzpomínam, jak jsem tam čuměl na sedany od Fiesty, od Corsy a vůbec od všeho, od čeho jsem netušil, že sedan existuje. A tam se to prohánělo ve velkých počtech.

Nevim, proč to mají rádi.

0/0
22.5.2006 11:45

Jintaj

Máte někdo zkušenosti s novou Elantrou?

Přemýšlím, zda se rozhodnout pro ni nebo novou Octavii I (podobně velké vozy)

0/0
18.5.2006 19:11

tt

Re: Máte někdo zkušenosti s novou Elantrou?

nova Elantra jeste neni, ne ?

0/0
18.5.2006 19:15

Ceed

Re: Re: Máte někdo zkušenosti s novou Elantrou?

V USA by se měla začít prodávat na podzim, takže u nás bych tipoval tak příští rok.

Ale současná taky není špatná ;-)

0/0
19.5.2006 9:58

halo

a zase jedno povedeny predjizdeni

Osmadvacetiletý řidič Škody Felicie jel od Teplic na Děčín. Náhle vybočil do protisměru, kde se střetl s nákladním vozidlem s přívěsem a poté i se Seatem Ibiza, který jel za felicií,";-€;-O;-€...hnusouni!!netrpelivi pomatenci;-€Rv....nedodrzovani bezpecne vzdalenosti mezi vozidlyRv

0/0
18.5.2006 17:35

153624

Re: a zase jedno povedeny predjizdeni

A jak tato nehoda souvisí s novým Hyundaiem??? Tos mohl taky napsat,že jsi měl dnes k obědu třeba svíčkovou(Y)

0/0
18.5.2006 19:00

Ondra

a co spotřeba

Nazdarek lidičky vy co už ho máte hoďte prosím info jak je to realně se spotřebou u te 1.4.Ja už dlouho zvažuji jeho koupi byl jsem na testovacích jízdách u škody,renaultu a hyundai nemám co řešit ten Accent vyhrál ve všem na plné čáře:-D

0/0
18.5.2006 17:07

Hynek

Re: spotřeba Hyundai Accent 1,4 -97 koní

Auto vlastní měsíc,zatím průměrná spotřeba 7,2 l /100 km(je v tom jízda ve městě ale i cesta do Chorvatska,kde jsem jel po dálnici cca. 4 hod trvale 130 -140 km/hod.Celkový dojem není špatný trochu mi vadí nepadnutí volantu do"ruky"stále nemůžu najít vhodnou polohu sedadlo / volant(je to přeci jenom trochu stále neevropský auto)

0/0
16.8.2006 14:30

Roumen

Prubeh vykonu...

Nevite nekdo, jestli jsou nekde na netu grafy prubehu vykonu a kroutaku? Tech 71kW pisou v 6000, coz je celkem dost. Zajima me, kolik to taha v beznym rozsahu otacek...

0/0
18.5.2006 16:28

rejlf

Re: Prubeh vykonu...

vykon je linearni funkci otacek; pokud je kroutici moment v uvazovanem rozsahu konstantni, lze vykon odhadnout jako P=P0*N/N0 kde P0 je vykon pri otackach N0. Pokud se N a N0 nebudou moc lisit - dejme tomu 5000 a 6000, pak ten odhad bude dost presny.

0/0
18.5.2006 16:48

Roumen

Re: Re: Prubeh vykonu...

No... :-) radsi bych ten prubeh. Kroutak moc linearni nebejva. Spis nez max vykon by me zajimal vykon kolem 3000. Koukam, ze spicka momentu je ve 4700, coz je teda taky dost vysoko... :-/

0/0
18.5.2006 17:01

Ceed

Re: Re: Re: Prubeh vykonu...

Koukni na http://www.hyundai-motor.cz/modely/getz-motor.php, v tom Accentu to bude podobný. Ale nechápu co čekáš, maloobjemové benzíny mají vrchol výkonu i krouťáku v těchhle otáčkách...

0/0
18.5.2006 18:21

Děsběs

Re: Re: Re: Prubeh vykonu...

Ona i Octavia 1.6i 55kW je pod 400 otáček dynamická jako Zetor.....

0/0
18.5.2006 20:09

Děsběs

Re: Re: Re: Re: Prubeh vykonu...

pod 4000 samozřejmě:-/

0/0
18.5.2006 20:12

Ceed

Re: Re: Re: Re: Re: Prubeh vykonu...

Oktavia s timhle motorem je omyl ;-P

0/0
19.5.2006 9:56

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prubeh vykonu...

ona je kloktávie celkově omyl

0/0
21.5.2006 13:35

Banjo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prubeh vykonu...

Ona kdyby Octávka byla k mání s 1.6 motorem do 350000 v základu, byla by to zajímavá volba.

Myslím samozřejmě tu novější verzi, kam se vejdou cestující i na zadní sedadla.

0/0
13.6.2006 9:35

Marek

Re: Re: Prubeh vykonu...

Výkon P = Mt (kroutící moment motoru) * w (úhlová rychlost neboli 2*pí*n - 6,28*otáčky motoru za sec.)

0/0
22.5.2006 18:40

Pavel Novak

Hyundai

No,nevim,ja osobne jezdim v Hundai Getz a vubec si nemohu stezovat...oproti stejne vybavene Skodovce jsem usetril tak 35.000 Kc pri nakupu,servis a nahr.dily stoji podobne. Accent taky vypada velmi pekne a nebal bych se ho koupit.Akorat nechapu,proc se tady lidi porad urazite - nekomu se libi Skoda, nekomu Hyundai,nekdo jezdi v Loganu...dnes uz neni vylozene zadna spatna znacka,spise jde o vadne kusy 

0/0
18.5.2006 15:27

Bob

prosím věcně pánové

a jak je to s crash testy, co na to NCAP, předchůdce měl jednu ubohou hvězdu.Takže airbag je vám v na h..., když se stane vaše hlava deformační zonou.A co pozinkovaná karoserie, ria pozink nemá a to je taky -40 tisíc.Nevim,nevim ale myslím,že i v tomto případě platí míň peněz míň muziky.

0/0
18.5.2006 10:48

Ceed

Re: prosím věcně pánové

Když věcně tak věcně, Bobíku.

1. Crash test Accent 2006 - 5* v čelním nárazu (US test, v Evropě nebyl dosud testován)

2. 1* v euroncap měla verze z roku 98, což neodpovídá modelu 2003-2005

3. Rio samozřejmě pozink má

4. Chytrému napověz....

0/0
18.5.2006 11:15

Andee

Re: Re: prosím věcně pánové

Že na to vůbec reaguješ... nechápu, jak může někdo napsat, že některý z renomovaných výrobců nemá pozink... s tím už by neprorazila ani Dráčie...

0/0
18.5.2006 12:21

Bob

Re: Re: Re: prosím věcně pánové

seš trubka, ale takový jako  ty maj prodejci rádi, žádný vlastní informace, pouze předpoklady, že to přece určitě musí mít!!Vždycky trochu zapátrej proč je něco srovnatelnýho levnější, třeba se ti to bude někdy hodit:-P

0/0
18.5.2006 12:32

Bob

Re: Re: prosím věcně pánové

A jakej je podle vás rozdíl mezi modelem 98 a 2003? Možná jiná maska, jinak tvarovaný světla,odrazky,měkčí plasty, ale podle mě nic co by se týkalo nosné konstrukce.Prostě pouze kosmetika.Ria kompletní pozink nemá,také jsem o ní uvažoval a tuto informaci jsem dostal přímo od prodejce.Cerato nenmá vůbec pozink,Rio pouze vnější stranu.(Nakonec jsem koupil Megana, takž e fakt nejsem škodovák a ani nejsem pouze na germány)Na americký crash testy odkaz nemám a osobně dávám přednost pouze nezávislým testům z dílny NCAP.Prostě, v okamžiku kdy mě korejci přesvědčej, že jsou plně srovnatelný s francouzem či němcem po stránce bezpečnosti a kvality provedenía né, že nižší cena znamená, že něco ošulej, tak bych do nich klidně šel.

0/0
18.5.2006 12:25

Andee

Re: Re: Re: prosím věcně pánové

Tak k Meganovi ti gratuluju... nejsem zastánce korejců, ale Renault je posledních pár let míň spolehlivá značka než Alfa Romeo a to je teda co říct...

0/0
18.5.2006 12:26

Bob

Re: Re: Re: Re: prosím věcně pánové

já těmhle německejm statistikám prostě nevěřím, ale záleží  na každym z nás podle čeho se udělá vlastní kalkulaci a jestli se vyplatí investovat 50 000 Kč navíc třeba do Octávky nebo nevyplatí, která byla určitě výš.Fakt je ten, že já už francouze( měl jsem 21) měl a byl jsem hodně spokojenej, takže to hralo svojí roli.Druhá věc je a to je taky pravda a asi se to obecně moc neví,že konktrétně škodovka si svoje zákazníky hodně opečovává.Ten jejich systém kulancí je opravdu dosta dobrej, brácha koupil rok starou rs(těžkej škodovák :) a po dvou letech mu odešlo turbo.Měl tedy rok po záruce a výměna by stála 40t, napsal teda přes servis přímo do škodovky.Výskedkem bylo uznání kulance a oprava byla grátis ve 100%.Mám informace, že kdyby bylo auto starší tak by uznali třeba jenom 80% nákladů.Ale to si myslím, že je dobrý.U Renaulta bych určitě neuspěl.

0/0
18.5.2006 12:46

J_A_R

Re: Re: Re: Re: prosím věcně pánové

mas snad neco proti AR??? Ja jen ze sem kupoval novou pred 6ti lety, od te doby nebyl jedinej problem. Najeto 93t km, jednou meneny rozvody, nedavno meneny kotouce za sportovni vrtany a ctyri roky jezdim po nasich silnicich na snizenym podvozku... zvlastni... :-)

0/0
18.5.2006 15:16

J_A_R

Re: Re: Re: Re: Re: prosím věcně pánové

Zapomel sem dodat ze to je uz moje treti auto od teto znacky a nikdy nebyl vpodstate zadny problem R^

0/0
18.5.2006 15:18

Ceed

Re: Re: Re: prosím věcně pánové

Rozdíl je samozřejmě značný, protože Kia a Hyundai na rozdíl od některých evropských producentů nespí ale snaží se svoje modely průběžně zlepšovat...  Podle mých informací (také od prodejce) Rio II kompletní pozink má.

Ke crash testům - daleko víc věřím US testům organizací NHTSA a IIHS, než euroncapu který testuje auta jednou za 10 let a místní média to slepě papouškují

0/0
18.5.2006 13:34

Bob

Re: Re: Re: Re: prosím věcně pánové

Tak ja nevím accent 1998, NHTS řidič 3*,spolujezdec 5* a naproti tomu NCAP 1*.Amící dělaj čelní náraz v 56km/h a evropa v 64 km/h.Kde je pravda?Prostě chytrýmu napověz...........

0/0
18.5.2006 14:03

rmx

proc ne

Da vam snad Skodovka 3 resp. roky zaruku bez omezeni poctu najetych km??? Tak proc to nezkusit.....

0/0
18.5.2006 9:36

rmx

Re: proc ne

resp. 4 roky.....

0/0
18.5.2006 9:37

nn

Re: Re: proc ne

zkuste taky zvážit cenu a průměrné provozní naklady (náhradní díly, cenu za práci v servisu, pojištění...) za 5, ev. 10 let

prozatím ty asisjský auta moc příznivě nevycházejí :-/

0/0
18.5.2006 10:30

boskooov

Re: Re: Re: proc ne

Nevim jak Hyundai, ale servis a díly na Toyotu Corollu jsou levnější než na Octavii. Takže ten drahý servis je spíš přežitý mýtus

0/0
18.5.2006 10:42

Hanyz01

Re: Re: Re: proc ne

Odpověděl jste si sám - korejská a japonská auta jsou poruchovosti a výdrží zcela jinde než škodovka - takže za těch deset let budete se škodovkou v servisu 20x, s hyundai tak 4x - i přes dražší náhradní díly vás H. vyjde levněji.

Cena práce je navíc plus mínus stejná u H. i škody - ty tam jsou doby, kdy byla škoda levnější.

0/0
18.5.2006 10:43

Hanyz01

Re: Re: Re: Re: proc ne

ještě doplněk: samozřejmě i pořizovací cena vyjde ve prospěch H. - jednoduše proto, že v základu korejců je podstatně víc než u škodovky stejné třídy - a se stejnou výbavou za tu škodu dáte minimálně o 40tis víc.

0/0
18.5.2006 10:45

NORBETR

HYUNDAY

Je smůla,když se do diskuzí převážně zapojují zakompleksovaní primitivové.....

0/0
18.5.2006 9:23

vilhaus

Re: HYUNDAY

Správně se píše Hyundai a komplex. :-P

0/0
18.5.2006 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.