- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si koupil sekačku na trávu a ta žere jako DRAGSTER. Počítám tak 200/100. Co s tím, mám to předělat na LPG ?
Ano, nahttp://www.privatauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privatauto.cz je autoinzerce zdarma. Je tam hodně dobrých aut.
Kazdych 10 000 km/ 1rok revize cca 780 kc, kontrola emise je slozitejsí - nedelaji to vsude, nesmi se jezdit do podzemnich garazi, zivotnost nadrze je pouze 8 let, cena LPG neustale kopiruje ceny benzinu cca 60%, dvakrat do roka vam ukradnou vicko od nadrze. Jedina vyhoda je ze kdyz prsi muzete zustat v aute dokud neprijde obsluha, protoze na tankovani musite mit proskoleni. Nekdy cekam i 15 min.ale nekde si to muzu natankovat sam tam kde uz se zname.
revizi mám za 100,-, nevím kde berou takové nehorázné peníze co píšeš ty...do podzemních garáží můžeš, ketré mají odvětrávání při zemi...řada čerpaček Tě nechá natankovat sama (ONO v PLzni, ÖMW v ČB), mám Formana, jezdím s ním na LPG již 5 let amotor je zatím ok, problém je trochu zima, lepší startovat na benzin...,ale celkově se to vyplatí...
sem se jen tak pro zakjimavost informoval, vicebodej system vcetne montaze by me prisel do 5 let staryho auta (ne Skodovky) na cca 22k, takze ne 30-40, spotreba u vicebodu je stejna jako kdybych jezdil na beno a ubytek vykonu taky zadnej. Takze uvidime. Ale benzin rulezzzzzzz
ale pak jsem si musel připomenout, že rozdíl v cenách mezi benzínem
a LPG je především ve zdanění. KSČSSD zvedne spotřební daň na LPG, můžu
si s 30-40KKč vytřít akorát tak
Prej snížení opotřebení motoru, ve skutečnosti je to naopak, zhuntuje to akorát motor a to pak moc výhodný neni. A ještě ohrožuje ostatní účastníky protože při nehodě spíš vybouchne než benzín nebo nafta, mělo by se to zakázat!!!!
Nazdar srandisto Ty o tom asi moc nevis, vid ? Tak napr. plynova nadrz ma nasobne vyssi bezpecnost nez benzinova. Vydrzi i primy ohen a musi se u ni delat tlakove zkousky Proste benzinova nadrz ti vybuchne a vyhodi z auta plynovou, ktera se ti v klidu dokutali na poli.
jinak se LPG, CNG, hybridy a vůbec všechny fajn věci nemohou prosadit a my budeme nadále žít v nechutném dieselovém smradu!
Měl jsem LPG v jednom autě 9 let. Z hlediska bezpečnosti není problém, když LPG namontuje autorizovaná firma a schválí poldové. Pořizoval jsem si plyn na zahraniční auto s větším motorem, spotřeba průměrně kolem 10-11 litrů, v zimě i víc.
Zdražení nafty nepovažuji za šťasné řešení, spíš jde o technický stav diesel motorů, který mají naběháno statisíce kilometrů bez pořádný údržby a servisu. Moderní naftový motory jsou super. Zdarec!
nemoznost parkovani v podzemnich garazich a i bezna garaz ma mit specialni odvetravani.
Jinak LPG, zdrazuje take...