Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Býci v české aréně: Lamborghini oficiálně

Zájemci o býky ze Sant´Agata Bolognese už nemusí za nákupem vysněného čtyřkolového miláčka cestovat k západním sousedům. Začátkem května byla v pražských Vysočanech slavnostně otevřena oficiální prodejna vozů značky Lamborghini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Corwin_x

Mno...

Ty auta jsou hrozne pekny, ale tady v bananistanu s nima dojedete tak maximalne k prvni dire nebo retarderu... Kde nechate spojler i s olejovou vanou a pujdede to obrecet do nejlizsiho autorizovaneho servisu ;-D

0/0
22.5.2006 14:15

renesis

Re: Mno...

bananistan... ;-D

0/0
22.5.2006 14:18

pejda

Zítra

tam hned pro jedno běžím, s kým z vás se tam potkám?

0/0
21.5.2006 14:10

Děsběs

Myslíte, že.....

....Lamborghini má stejnou prodejní politiku jako Ferrari? To znamená, že nabííz přísně limitovaný počet vozů úzkému okruhu zájemců, kteří musí být patřičně prolustrováni, aby nedělali firmě ostudu? A musí se při koupi zavázat, že svůj vůz obratem neprodají, jinak zaplatí tučnou smluvní pokutu...?

0/0
20.5.2006 20:54

eMan

Re: Myslíte, že.....

no tak to asi Ferrari moc nefunguje, kdyz se k jeho autu muze dostat vemeno jako je Leos Mares ;-P

0/0
21.5.2006 8:54

Premek

Re: Myslíte, že.....

Oni o tom jenom kecaji (jak Ferrari tak Lamborgini), aby to vypadalo exclusivne..... Jinak si auto muzes objednat jak chces - radi ho prodaji kazdemu. Ale kdo by si takove sracky kupoval.... Mel jsem stesti, ze jsem se projel ve Ferrai 575 na okruhu. Ale neni to nic moc - strasne moc vykonu s tim, ze je pohanena zadni naprava a motor ve predu.... Chovani strasne. Proste nikdo mi nevympluvi Porsche s pohonem na 4 kola. To je pro amatera skutecne pojezdeni.

0/0
21.5.2006 11:29

renesis

Re: Re: Myslíte, že.....

správně. Ona taky 575 není pro žádné amatéry, že ano...

0/0
21.5.2006 19:06

renesis

Re: Myslíte, že.....

Tak hrozný to zase není ale určité požadavky z strany Ferrari při prodeji jsou. Samozřejmě jen co se skvostů typu F50 nebo Enzo týče. Takový ty modeny a podobně si můžeš koupit jako třeba jako ochcávku... ;-)

0/0
21.5.2006 19:04

Alek

Re: Myslíte, že.....

to se týka pouze eFek...., ostatni si muze koupit kazdej ocas, kterej slozi patricnou castku...

0/0
21.5.2006 21:03

renesis

Re: Re: Myslíte, že.....

tak tak

0/0
22.5.2006 14:16

Moravca

[8-o][;-)][:-P][:-D][:-P]

8-o;-):-P:-D:-P

0/0
20.5.2006 18:22

zyx

auto

přesně takový mam v garáži...

...bohužel jenom nalepený na stěně:-/

0/0
20.5.2006 14:41

m

KECY V KLECI

Co je to zase za debilitu, vzdyt zajemce o Lamborghini si pro nej mohl zajit na pankrac do impex caru, nebo exclusive cars, X cars atd., viz internet. Uz me ty polopravdy serou. Neoficialni dealer neznamena zadny dealer  umazany paka.

0/0
20.5.2006 12:07

Xpu

Re: KECY V KLECI

Ano, v pripade, ze byste mel zajem o ojeta auta dovezena z SRN. Radeji si ujasnete, kdo je vlastne dealerem...

0/0
20.5.2006 18:42

m

Re: Re: KECY V KLECI

Co to meles, jaky ojetiny z reichu?? To jsou novy auta. Nejdriv si ujasni, co tady zvatlas a co skutecne nabizi neoficialni dovozci chytraku. :-/

0/0
20.5.2006 19:19

krakra

Re: KECY V KLECI

No ono je to takhle, ImpexCar je obyčejný prodejce aut, oni to koupí a tady prodaj.

TŘeba jako ty si koupíš v Rumunsku Dacii Logan a tady jí prodáš Pepíkovy od vedle se ziskem.

Auto Exner je oficiální dovozce, to znamená že musí řešit kompletní servis atd.

0/0
20.5.2006 19:33

m

Re: Re: KECY V KLECI

Ja reaguju na tu bulvaroidni vetu, ze zajemce musel do Nemecka, kdyz to neni pravda. U neoficialni ho dealera si ho tady mohl koupit uz driv. Ted si ho uz muze koupit u oficialniho prodejce aniz by musel do SRN a to je rozdil. navic je zajimavy, ze tohle info probehlo vsema autom. serverama, exner to ma zmakly..

0/0
20.5.2006 20:26

zden

Re: Re: Re: KECY V KLECI

jo, exner to ma dost zmakly... rikam si, jestli to cerny lamborghini co stavalo denne na vaclavaku na nejviditelnejsim miste (pricemz nedostavalo zadny boty) nebylo taky reklamni tah :)  moh to bejt i nekdo jinej nez exner, protoze u toho stavalo i cervene f430

0/0
21.5.2006 22:01

Ivan

střední Evropa

ale píše se taky o "střední" Evropě a Rakousko a Německo vždy byly a budou ve střední Evropě...

0/0
20.5.2006 11:20

ToddBertuzzi

Našlapaný vozík

... ale design jak ze 70. let ;-P

0/0
20.5.2006 6:08

ToddBertuzzi

Re: Našlapaný vozík

u toho Galarda ovšem. U Murciélaga je to o něčem jiném.

0/0
20.5.2006 6:10

KirovReporting

Re: Našlapaný vozík

no prave design sportaku ze sedmdesatych let je super ne? dobre ze se lambo od neho nedistancuje...

0/0
20.5.2006 9:37

renesis

Re: Re: Našlapaný vozík

R^

0/0
20.5.2006 12:54

Defaultlogin

Re: Re: Našlapaný vozík

Jo a taky az budes stat u toho Lamba, tak si vsimni zamku dveri, ktery jakoby z oka vypadl "Skodofce" z onech let... Hruza. Auto za 4 mega a vic by melo se otevirat samo. Diky nechci. Za ty prachy, kdybych o necem takovem uvazoval, tak jedine F430 a nic jinyho.

0/0
20.5.2006 15:18

Defaultlogin

Re: Re: Re: Našlapaný vozík

Chtel bych jeste dodat, ze taky M6 od Bawa.

0/0
20.5.2006 15:23

renesis

Re: Re: Re: Našlapaný vozík

proč zrovna F430?

0/0
20.5.2006 15:24

Defaultlogin

Re: Re: Re: Re: Našlapaný vozík

Proc? Protoze dle meho nazoru F430 je krome M6 naprosty unikat, rekl bych umelecke dilo na kolech vypiplane do posledniho detailu a i kdyz vykonnostne plne srovnatelne s Lambem, tak celkovym ztvarnenim na nej Lambo proste nema... Murcielago za ty prachy je jiz stare, Galardo rekneme, ze se priblizuje, ale furt tomu neco chybi. Myslim, ze soudruzi u VW ponekud preslapuji na miste a tezi z minulosti a tim padem i malinko zaspali dobu... Podivej se treba na nove F599 GTB a srovnej s Murcielagem...

0/0
21.5.2006 15:54

renesis

Re: Re: Re: Re: Re: Našlapaný vozík

souhlas. Je to povedený auto. Ostatně jako každý ferrari s F před číslem... - FORZA FERRARI -

0/0
21.5.2006 19:09

franta jetel

euro

euro za 33,55???????????????? to jsem ale jelen

0/0
20.5.2006 4:53

Tom

Re: euro

Asi tak no... :) Tak by me zajimalo, jestli je to nejaka chyba v clanku, pak EURO je prave ted podle CNB asi 28,29Kc... Jestli ne, tak ten rozdil mezi jejich cenou a tim, kdyz si to nekdo koupi za eura v Nemecku, bude asi 700 tisic...

0/0
20.5.2006 5:24

n

Re: Re: euro

inu EXNER ;-€Rv

                                           (a neni jediny)

0/0
21.5.2006 15:02

kája

Re: Re: euro

to jsou ceny bez a s DPH ty chytráku

0/0
21.5.2006 22:54

Ivan

na území střední a východní Evropy

To Lamborgini nemá dealera ani v Německu ani v Rakousku? To se mi nechce věřit.

0/0
20.5.2006 0:08

noční dříč

Re: na území střední a východní Evropy

POZOR ! Německo i Rakousko je pořád považovaný za západ. My , poláci, Maďaři jsme bohužel pořád ta východní evropa. (Y)>-(Y)

0/0
20.5.2006 1:05

PS guru

Re: Re: na území střední a východní Evropy

sériová litrová motorka za 350 000 Kč si to Galardo dala na starém NUrburgringu o 10 sekund na okruhu,takže to asi nebude nic úžasného ;-D

0/0
20.5.2006 9:05

renesis

Re: Re: Re: na území střední a východní Evropy

proč srovnáváš nesrovnatelné? Galdo je slabý odvar...Kdyby to bylo sv diablo nebo ještě líp stará dobrá F40 bylo by to jinak. A navíc, Nürburgring je čistě automobilovou záležitostí ;-)

0/0
20.5.2006 12:32

m

Re: Re: na území střední a východní Evropy

a ty se divis? podivej se v jakym tady zijeme bordelu, ted jsem treba jel pres severni cechy a mezdi CL a decinem to treba vypada jako nekde na polsko-ukrajinskym pomezi. Bordel, stary strepy, zdevastovany opadany domy (ke vsi ostude kdysi krasny sudetsky baraky, ktery to meli v pohranici vse v poradku), vselijak zaplatovany silnice atd. Ze to vypada na par mistech relativne slusne neznamena ze vsude. Obcas si davam smutnou otazku, co jsme to za pranarodRv 

0/0
20.5.2006 12:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.