Diskuze

Češi se budou učit jezdit na naftu

Naučíme Čechy jezdit na naftu, říká šéf Bosche. Za jiný motor by svůj dieselový Martin Zettl neměnil. Už z principu. "Je to ekonomičtější, proto na naftu jezdí celá firma," říká šéf Bosch Group v České republice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tam za vodou v rakosi

14. 5. 2008 16:08
Češi se budou učit jezdit na naftu

Protoze se ostatni naucili, jak ji okamzite zdrazit;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Al

8. 5. 2008 18:30
1.8T

V nějakým lambu by se krásně projevil naftový motor LOL

0 0
možnosti

Al

8. 5. 2008 18:28
Naftový ferrari

Nafta do Trucků,

Benzín do aut!!!!

0 0
možnosti

Nick

25. 5. 2006 8:21
vw forever

TDI

0 0
možnosti

mirek

24. 5. 2006 16:06
diesely

Diesely jsou svou hlučností srovnatelné s benzínem.Nesmí to ovšem být motor VW nebo podobný německý výtvor.Rovněž vlivem vyššího spalného tepla nafty je i o dost nižší spotřeba.Navíc má většina moderních naftových motorů vyrovnaný průběh kroutícího momentu a táhnou od spodních otáček.Ohledně ekologie tak motory HDI s filtrem FAP jsou nepřekonatelné a emisemi na ně nemají ani benzínové motory.

0 0
možnosti

Performer

25. 5. 2006 9:46
Re: diesely

ovšem pouze v autech, kde je odhlučnění dieselu velice pečlivé a odhlučnění benziňáku takřka nulové. Pak může být hlučnost dieselu dokonce i nižší. Třeba u Focusu I 1.8 TDCi opravdu platilo, že je diesel tišší než benziňáky......

0 0
možnosti

ruda straka

22. 5. 2006 21:53
emise

navrh euro 5 v nafte ma horsi emise nez euro 3 v benzinu

0 0
možnosti

Tom

22. 5. 2006 21:42
Benzin

No jízda s nafťákem je daleko příjemnější ALE litr nafty stojí stehně jako litr benzínu, benzínový motor je o dost levnější, lehčí, jednodušší, spolehlivější, bezproblémový v zimě. Úspora na  palivu padne na drahé opravy. V Rakousku je kupní síla někde jinde, proto si užívají pohodlné nafťáčky.

0 0
možnosti

Performer

23. 5. 2006 9:48
Re: Benzin

litr nafty stojí jako litr benzinu jenom díky tomu, že zdanění nafty je nesmyslně nízké a zdanění benzinu nesmyslně vysoké.

0 0
možnosti

Premek

22. 5. 2006 18:12
Pokud to stoji stejne, pak je nafta OK

Po hodne benzinech jsem koupil naftu a jsem hodne spokojeny. Za prve auto stoji v Nemecku skoro stejne pokud beres stejny vykon motoru. A hlavne to nesmi byt Schade TDI, ale Common Rail! Urcite to neni hlucne. A spotreba je neuveritelne nizka - to se z benzinem neda vubec srovnat.

No nejsem si jisty jestli Bosch dela taky Common Rail - oni vzdy propagovali slepou cestu TDI ;-)

0 0
možnosti

pepa

23. 5. 2006 8:19
Re: Pokud to stoji stejne, pak je nafta OK

Spotreba neuveritelne nizka ... ale ale. Soucasne disely, ktere uz nemohou smrdet jak se jim zachce a zamorovat okoli cernym dymem, berou asi o jen 20% mene. Uspora jen 1,5 az 2 litry a zacnou se vyplacet az pokud najedes vic nez 120.000Km. Pritom cisty, tichy maloobjemovy benzinak bude mit spotrebu do 6 litru take.

0 0
možnosti

otrokar

22. 5. 2006 17:50
dobra reklama

kolik jste za to dostal pane novinari?

0 0
možnosti

KROKODLY

22. 5. 2006 17:18
Naucte se na naftu a soudruh ministr

vam na ni uvali vetsi dan nez na benzin. Tsranu a socialni smir si rozvracet nedame a kde na to mame porad brat. Vudce s nami. ;-D

0 0
možnosti