- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spíše více horší jsou stromy, které sázej u silnic, na to umře více lidí. Lepší je vylítnout ze silnice rovnou do pole než do stromu.....
dieselové smrady zabíjení desítky tisíc lidí a nic se s tím taky nedělá.
Ne, je treba dostat ze silnic auta se spatnymi emisemi. Po cca 100tis km kazdy novy benzinak, protoze Cesi nechteji kupovat nove lambda sondy, pripadne nove katalyzatory - radeji vnitrek vyrubou a pak jeste zvani o tom, ze maji vetsi vykon. Sam o sobe benzinovy motor ma vetsi mnozstvi skodlivin nez diesel.
U dieselu to chce akorat povinne filtry pevnych castic. Jenze kde na to vzit penize a vuli?
Pokud sem to tak nějak spočet a budu brát pr. cenu 12,5 (10-15 tis. za bil. na měs) tak mi vychází, že ta firma, co jich má 400 na tom ročně vydělá 60 mil. K4, z toho dá státu necelejch 12 mil. a zbude jí JEN 48.000.000 Kč???Pěkná je tahle republika, jen co je pravda.
Notabene mě teď tak napadlo, předpokládám, že ty poutače na připoutání se u výjezdu z pump, jsou na těch soukromejch plochách a stát za ně platí 15 litrů měsíčně.... Mě z toho asi jeb.ne
Tolik povyku kvůli 10 lidem ???? Hned jen tak od pasu vyjmenuji 20 různých příčin, které způsobují mnohem víc úmrtí než nějaké bilbordy a je ticho po pěšině.
Fakt si tady někdy připadám jak v Kocourkově......
ahoj,
hodne lidi si tu v diskusi lamalo hlavu jak bilbordy kolem dalnic zrusit. Asi to bude opravdu problem (nebo spis horky brmbor) kterym se ted nikdo nechce zabyvat, nebo se jedni vymlouvaji na druhe. Reseni je pritom proste. Prestat o tom kecat na chatu, polit bilboard(y) benzinem a zapalit. Uz jsme jich takhle par zlikvidovali a jde to celkem rychle.
P.S. ano, nesmi se to a je to zakazane...
a ke každému bb přivázat nejméně jednoho komanče.
Pominu-li tu stránku věci, že bilboardy roztylují pozornost řidičů (je to sice fakt, ale špatně se to dokazuje), pak stejně nechápu, jak může ministerstvo dopravy tyto stavby povolovat. Vycházím-li z podmínek ČSN 73 6101 (Projektování silnic a dálnic) část Bezpečnostní zařízení, pak bez nainstalovaných svodidel nemají u silnic co dělat.
Že by mimo směšného penízu pro stát, měl nějaký úředník méně směšný peníz ????
v civilizovaných zemích je zvykem, že je podél dálnic (ale například i podél železnic, specielně tam kde jezdí rychlovlaky) vybudován regulérní drátěný plot a to po obou stranách a po celé délce, aby se tam nemohla dostat např. ani zvěř, o lidech nemluvě.... pokud je u dálnice nějakej bard, je samozřejmě až daleko daleko za tímto plotem, i to je ale vyjímka, aby nebyl řidič rozptilován při řízení. např. i lampy jsou konstruovány především s ohledem na bezpečnost a konstrukce jejich stožárů je např. z jakési velice tenké ocelové sítě, která se při nárazu velice snadno deformuje....
naproti tomu to, co je k vidění v ČR svědčí o naprosté ignoranci, chamtivosti a totalní neúctě k lidskému životu....
a šmitec, česi mají vždy něco naopak, než jiní, hlavně o tom budou kecat léta, ale k akčnosti se mají jak v létě na saních
ale az devcata zase odlozi vetsinu sveho obleceni, to je teprva na co cucet
jsou predevsim pretizene silnice, navic v dezolatnim stavu. Takze zabijakem c.1 je vlastne stat. O to horsi ze si na silnicnim provozu masti kapsy.