Diskuze

BMW 3: Velká naftová revoluce

Příchod trojkové řady E46 v roce 1998 rozžal další velkou naftovou revoluci. Mnichovští inženýři předložili světu hned dva moderní turbodiesely, které definitivně rozevřely prsty, skrz které se dosud na naftu díval. Jaké jsou dvě základní naftové motorizace v BMW řady 3? 318d Sedan a 320d Touring v testu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ric

24. 8. 2006 15:00
DIESEL vs BENZ

Chlapci, divím se vám že reagujete tak vztahovačně; chtělo by to trochu nadhledu: Já si myslím, že dilema nafta vs. benzín je stejné jako říct která je lepší: černovláska, blondýna nebo zrzka? Když je večer nemůžu mít všechny tak si vyberu třeba tu s většíma kozama, že?

 

A pro někoho kozy = zátah, kruťák, úspora, …atd a jde do nafty. Pro jiného kozy = tradice, zvuk, emise, …atd a tento půjde do benzínu.

 

K nadpisu článku si dovolím poznamenat: ano, proběhla a probíhá velká naftová revoluce…, ale BMW se o to moc nezasloužilo, průkopníky bych hledal jinde! BMW sledovalo vývoj, resp. muselo reagovat na trend na trhu a ten říká jednoznačně: NAFTA. Naftu spalují dnes už i Jaguary, možná se dočkáme překvapení u Porsche nebo (nedej Bůh) u Ferrari. A výhledově? Parostrojům také jednou odzvonilo, určitě se tak stane i u nafty i u benzínu… stačí sledovat alternativní druhy pohonů resp. paliv.

0 0
možnosti

renesis

1. 6. 2006 15:13
a ona ta nafta do kamen stejně patří

a říkejte si co chcete, pánové. Naftový motor je sice znatelně úspornější, pohodlnější ale je to nuda. Zařadit při výjezdu z ostré troječku až když se rafička dominantního otáčkoměru skoro dotkne čísla 10 v doprovodu jadrného zvuku je něco úplně jinýho než chvilkový všemi vyzdvihovaný zátah turbem posílených plivačů mouru. Ten správný nefalšovaný zážitek z jízdy dokáže dát jen na techniku jízdy náročnější benzínový motor. Samozřejmě je řeč o MOTORU. Ne o setrvačníku... ;-)

0 0
možnosti

Nick

1. 6. 2006 13:10
vw forever

TDIR^

0 0
možnosti

Mates

1. 6. 2006 13:12
Re: vw forever

TDI je slepa ulicka. Moc forever asi tedy nebude. Navic mam pocit, ze soudruzi z VW trosku zaspali a vlak zvany Common-Rail jim ujizdi.

0 0
možnosti

CafeCafexxx

1. 6. 2006 12:17
BMW

Pánové, máte vubec nějakou zkušenost s BMW?Kdo tim nejel, tak vubec nemuže vědět o co jde.Porovnavat Škodu s BMW prostě nejde.Není to ani jiná liga, spíš jiný sport.Nechci říct,že škody jsou špatné,ale BMW nesahají ani po kotniky

0 0
možnosti

Piettro

1. 6. 2006 14:52
Re: BMW

0 0
možnosti

Alex

1. 6. 2006 12:01
.

Nejsem prodejce či zaměstnanec nějakého autosalónu či bazaru...ALE zdá se Vám ta "bezvadná" novinka Roomster dobrá volba? Zmiňované auto s motorem  1,9 tdi a standardní výbavou Vás vyjde na cca 550.000,-, tady posílám link na auto...které stojí cca 700.000...vidíte ten nepomě...ale viva škodovky...joudové z vesnic.

0 0
možnosti

CsharpCplusplus

1. 6. 2006 11:58
hm

vám se líbí? Mně ne.

0 0
možnosti

performer

1. 6. 2006 11:23
Lít naftu do nádrže je ostuda

nafta je pro socky

jezdit na naftu je jako topit PETlahve

0 0
možnosti

Woods

1. 6. 2006 11:43
Re: Lít naftu do nádrže je ostuda

Děkujeme za Tvůj názor. A teď alou zpátky do třídy!

0 0
možnosti

JiriN

1. 6. 2006 11:01
RS?

Hele a co takhle dat do konkurentu Octavii RS ve 125KW Dieslu? Cena lepsi, vykon lepsi, kvalita na urovni... mela se tam objevit...

0 0
možnosti

Mates

1. 6. 2006 11:22
Re: RS?

Vis v tom Befku je common-rail motor. To budou mit rychly saze od Skody tak v roce 2012.

0 0
možnosti

benzin

1. 6. 2006 10:41
Primitivní, hloupé, naftové

Popelnice spalující naftu, produkující rakovinotvorné saze a páchnoucí oxid dusíku, nemají žádnou budoucnost. Ve vyspělých zemích - USA a Japonsko - to vědí již dávno, pouze zdegenerovaná Evropa s nadšením hltá rakovinotvorné saze z nafty. Budoucnost má přeplňovaný beznin, hybrid a elektromobil.

0 0
možnosti

Piettro

1. 6. 2006 10:52
Re: Primitivní, hloupé, naftové

Jsi vedle jak ta jedle! V USA a stejně tak v Japonsku v posledních letech roste zájem o naftové motory. Cena paliva začíná trápit už i Američany, Japonce trápí již delší dobu!  Diesel s filtry pevných částic neproduje rakovinotvorné látky.  Elektromobily nemají žádnou budoucnost, pouze jen jako hybdridy, ale nikoli samotné! Cena hybridních motorů je dnes stále ještě vysoká, takže se zatím ještě nevyplatí. Budoucnost v blízké době bude patřit zemnímu plynu a alkoholu z obnovitelných zdrojů a pak až přijde na řadu vodík. Zemního plynu je ještě hodně, a stejně jako alkohol ho lze použít v nynějších motorech. ALkohol navíc nepotřebuje spac. čerpací stanice.

0 0
možnosti

Smet

1. 6. 2006 9:09
dobrý ale drahý

No ještě aby za ty prachy co za tu naftovou trojčičku chtěj to auto nebylo super !

btw. drahy a dobrý auto neni kumšt, frajeřina je levný dobrý auto ...

R^

0 0
možnosti

CafeCafexxx

1. 6. 2006 13:09
Re: dobrý ale drahý

drahy a dobrý auto neni kumšt?BMW nikdy nedělalo levný auta pro všechny.Zato děla auta,která za tu cenu jistě stojí!A to,že si je nemuže dovolit každy,to k tomu tak nějak patří.Nebo chceš aby všichni jezdili v BMW?Vždyť bychom neměli koho předjíždět;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...