Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Roomsteru je nutné osobní setkání

Když viděl Radek Donner, obchodní ředitel největšího dealerství Škody v Praze - společnosti NH Car, poprvé studii Škody Roomster, byl hodně překvapený. Do té doby ke škodovkám patřil mnohem konzervativnější design. Nyní ho těší výhodná cena, za kterou novinku dealeři nabízejí zákazníkům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Slam

Krásná reklama pro Škodu a.s.

... a zadarmo. Ještě tak dva - tři dny a tupoučký český národ bude tak zpracován, že 50% lidí bude zpracováno tak, že se při koupi nového auta na jinou zančku ani nepodívají... Dobře jim tak....  :-D

0/0
1.6.2006 5:59

Slam

Re: Krásná reklama pro Škodu a.s.

Koukám, jak jsem to napsal... Už se těším, jak mě tady budou chytat za dvě slova "zpracován" v jedné větě... ;-P

0/0
1.6.2006 6:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.