- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ahoj Revo. Se zajmem jsem si precetl tve prispevky a zase jsi me nezklamal. Jen ti pripomenu, ze tvoje Audi A3, ktere udajne vlastnis, je sestaveno ze stejnych prvku jako napr. Octavia a dokonce Octavia II u mnohych soucastek pouziva vyssi vyvojove rady techto prvku. Zas tak moc bych byt tebou na Octavie nenadaval, protoze s ni, teda pokud mas to Audi jak tvrdis, jezdis taky, akorat ze to ve fabrice jinak nazvali..
A mimochodem, A3 tusim nema Quattro ale Haldex, stejne jako Octavia.
Jen tak mimochodem, dodáváme díly pro vyšší řady než je nějaká levná A3 a vývoj i výroba AUDI je naprostý standart. Žádný hi-end se nekoná… alespoň pro někoho kdy jejich fabriku navštívil už několikrát a rozumí automotive…
Takže přestaň masturbovat nad fotkou A3 … Šestiválec není nutnost – není to zrovna nejlepší řešení, osmiválec je výhodnější.
Totální ubožáci ze Škodofky bez vkusu a nápadu, se zase předvedli. Je to hnus ! ! Pro chudinu dobrý, pro normální pracovitý lidi SHIT ! ! Kdy konečně ve Škodofce pochopí že ty jejich předražené výběhové motory VW jsou dobrý maximálně pro českou chátru a východního němce na podpoře ? ? To samé platí o korejcích a japoncích Honda-Mazda ! ! Motor pod tři litry nená smysl ! ! A šestiválec je nutnost. Já mám stále jasno ! ! AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. QUATTRO. Proto i já vlastním AUDI A3 3,2 V6 - 250 koní. Já preferuji luxus, nadbytek výkonu a TECHNIKU ! !
1.2 HTP -47kW 1.416V-63kW 1.616V-77kW 1.4TSI-125kW 1.4TDI-51/59kW 1.9TDI-77kW 2.0TDI-103kW
1.4 a 125 kW ? ? Hloupost a pokus o vtip. Pravda je jiná . Škodofka nic neumí ! !
1.4 TSI je prostě famózní motor. Doufám , že VW povolí výkon 125kW a ne "jen" 103kW. Ale ta cena tak 550 000 Kč , uvidíme. Skoda
Větší úlet jsem snad ještě neslyšel - dvojitě přeplňovaná čtrnáctistovka?? Jakou to asi má životnost? OBJEM ničím nenahradíš - platí to v audio, platí to i v motorech. Za ty prachy si radši koupím Civic 8G - za 549000Kč je to nepřeplňovaná 1.8 i-VTEC ("ubohých" 103kW), ale naprosto moderní a skvěle vypadající auto a mám jistotu, že mi motor nevyhoří ve 100.000km
Bude se jmenovat Škoda Slov tak jak všecky škodovky za posledních patnáct let.
Základní cena 600 000, v základu tříválec o objemu 1,2, za příplatek 47kw, stěrače taky za příplatek a zaručená německá kfalita.
Co to plácáš, každý má plnou hubu toho, jak je škodovka předražená a když má ukázat příklad, tak skutek utek. Kvalita je naprosto srovnatelná s konkurencí.
skvělé auto, prostorné, víc bezpečné, skvělá výbava od 299tisíc, to Vám Škoda nenabízí
Mozna kdyby sis precetl clanek, tak zjistis, ze nabizet bude