- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zadny odpadistehttp://www.electroauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.electroauto.cz Evropy z nas nebude, naopak se snizi vekovej prumer ceskyho vozovehoparku, protoze soucasny majitele Trabosu a Skoduli si budou moc v pohode dovolit treba 10 let stary Volvo s dvema Airbagama, ABSem a hlavne s KATALIZATOREM. Vdobe kdy Skoda slavnostne predstavila 120tku tak ostatni uz meli pocitacem rizeny vstrikovani. Jediny komu se to nelibi jsou prodejci NOVYCH predrazenych aut. Ostatne jenom diky jejich lobingu ve snemovne to slavny omezeni dovozu pod 8 let vlastne vzniklo.
Snad nejlepší a nejlevnější nové i ojeté auta jsem našel a mám potvrzeno na webu SEZNAM pod kolonkou KATALOG / POZOR NE BAZARY NÉÉÉ TAM NÉÉÉ/ a PAK POD ON-LINE PRODEJCI AUTO-MOTO A PŘÍSLUŠENSTVÍ . POZOR NE V BAZARECH! AUTA Z EU JSOU JEDNAK LEPŠÍ,LÉPE UDRŽOVANÉ,JEZDÍ PO LEPŠÍCH SILNICÍCH. ALE MUSÍŠ MÍT SOLIDNÍHO PRODEJCE, KTERÝ ´JE ALESPOŇ MEZINÁRODNĚ V NĚJÁKÉ ORGANIZACI PROTOŽE SI NEMŮŽE DOVOLIT PODVÁDĚT JAK JE OBVYKLĚ.poskytnu další adresy pokud budete chtít fun.drive@centrum.cz
Ahoj lidičky,
prosím o radu chci si koupit ojetinu z německa starší 8 let podle článku jestli to chápu správně bude stačit pouze techničák německý kde bude auto odhlášené a unás stačí udělat jen technickou a to bude vše nebo musím mít ještě něco? Rád bych si koupil starého mercedesa. Díky za radu a pomoc. Jinak jestli to tak není co všehno budu muset absolvovat.
Na http://www.privatauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privatauto.cz je dost slušných aut a inzerce je tam ZDARMA.
Jsou vytvoreny predpoklady pro to, aby ze silnic zacaly mizet nebezpecne a neekologicke Skody 105-120 a podobne silenosti, protoze jejich vetsinou malo moviti vlastnici si konecne budou moci dovolit starsi, nesrovnatelne bezpecnejsi a k zivotnimu prostredi setrnejsi ojety vuz, o zlepseni plynulosti dopravy na silnicich nemluve. Jsem presvedceny o tom, ze reci o vrakovistich Evropy a podobne negativismy prichazeji vetsinou od lidi, kterym se podobne reci vyplati, pripadne od tech, kteri jsou jimi ovlivneni a nemaji dostatek soudnosti, aby takove nazory racionalne posoudili a odmitli.
Neznam sice auto Skoda, ale mam dostatek soudnosti na to, abych si auto starsi 8 let (navic privezene z ciziny) NEkoupila. :-/
Pánové zdaleka nejlepší ojetiny široko daleko najdete tady http://www.partaj.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.partaj.cz
o nějaký takový kárce uvažuju, že si jí nechám přivézt z německa - tak za rok
13 let a ted jeste tohle. Je hodne alternativ. Kdo chce auto at si koupi nejlevnejsi Skodu nebo co ja vim, treba Logana. Auto za 230k s leasingem na 5 let a akontaci 20 procent - na to snad ma kazdy
proč bych si měl koupit nový auto, když si můžu na moje cestování (občas sem a tam - jako naprostá většina lidí) koupit nějaký auto do 50ti, nebo do 100,000 tisíc? Užitná hodnota bude stejná a ten rozdíl v bezpečnosti a kvalitě nebude zas tak ohromující.... nebo ano?
Nechcete nekdo koupit tu kraksnu AUDI QUATTRO od Reva at uz tady s tim prestane opruzovat?
V článku chybí jedna dost důležitá informace - ruku v ruce s tímto půjde i zavedení jednorázové ekologické daně za dovoz staršího auta. Poláci už to tak mají a auto starší deseti let se pomalu nevyplatí přivézt, to už musí být skvost...
Žasnu nad odbornou úrovní redaktorů. Tohle přece už dávno ví každej, kdo taká auta zvenku. Jen na iDnes to vyjde za 14 dní jako další horká novinka. Jenom bych doplnil, že to s tou daní možná nebude hned, takže chvíli bude čas přivézt cokoliv, což je asi chyba, ta regulace by tu měla být nebo z ČR uděláme smetiště vraků.
Nejvíc to tu devastujou náklaďáky, TIRy a autobusy.Traktory,zemědělská technika,stavební technika rovněž. Značná část náklaďáků je v takovém stavu, že z toho neustále teče olej, není za ním vidět díky emisím apod. U městských, příměstských autobusů, kterých je obrovské množství to platí také. I správa silnic má klidně 30 let staré křápy. Dnešní moderní naftové motory jsou obvykle vybavovány filtry pevných částic a splňují i EURO 4. Kdyby došlo k modernizaci vozového parku u autobusů jen v Praze, tak by zamoření kleslo odhadem o 30%.