Diskuze
Přehled: Kde se v Praze nejvíc bourá
Děkujeme za pochopení.
Ludek
Jizni spojka - Sporilovska
Docela by me zajimalo, kam zaradili vsechny ty hojne tukance na konci sjezdu z Jizni spojky na Sporilovskou (smer Bohdalec). Tak nesikovne misto uz jsem dlouho nevidel, clovek si musi malem ukroutit hlavu, aby videl zda neco jede po Sporilovske a zaroven davat pozor na to perfektne ukryte mistecko akorat na konci sjezdu, jestli tam nekdo uz nestoji. No tech tukancu co jsem tam uz videl, jezdivam tam kazdy den.
No ono i ten kousek Sporilovske pred Jizni spojkou stoji za to, z kratke spojky z ulice Na Chodovci se snazi vyjet autobusy (i dlouhe kloubove) a krizi cestu autum odbocujicim na Jizni spojku. Navic odbocovaci pruh je ze zacatku prilis uzky i pro osobak. Nejlepsi je, ze je tam stale jeste 80ka, 50km/h zacina az o par metru dal.
Keni
Statsistika
Jeste by to chtelo celorepuiblikove statistyky pocty nehod na prumrny provoz.
A docela by bylo jeste zajimavy pocet nehod v Praze zavineny nepraskyma ridicema. Vetsinou u kazde nehody nejaka Neprazska SPR nebo RZ figuruje
Jhk
Re: Statsistika
noooo ani se nedivim ze je u kazde nehody neprazska znacka. jsem zvykly jezdit v brne, coz snad nebudes rozporovat je druhe nejvetsi mesto a progvoz tu taky neni nic moc.
ale kdyz jedu do prahy nesnasim to. ted reknu neco co te urazi ale snad mi das v zaveru zapravdu.
neprazak je mozna u kazde nehody v praze protoze prazaci jezdi jako prsata. promin ale jezdi. bohuzel to je jen castecne jejich vina, musi se tak chovat protoze mesto neni na tu kalamitu dopravy pripraveno, takze ridici kteri to tam znaji delaji jinym ridicu mysky a podobne protoze vedi kdy kam potrebuji odbocit. mimoprazsky ridic si radeji zajede do potrebnyho pruhu driv protoze se tu trasu predem prohlidl a tak jede "podle mapy" a tomu taky prizpusobuje pohyb v pruzich. prazak ti klidne pred krizovatkou vlitne do pruhu aby mohl odbocit. bohuzel agresivni styl jizdy je v praze nutnosti a neprazsky ridic na nej neni zvykly
NT
!!!!!!!!!
Za vrchol blbosti se dá označit dopravní řešení Barrandovského mostu - semafory na dálnici!! Prostě, když to pražští dopravní "odborníci" neumí, nacpou všude semafory
Ludek
Re: !!!!!!!!!
Na Barrandovskem moste je dalnice? Safra to jsou rychlici, vcera tam jeste nebyla.
Keni
Nevim, asi ameteri
Nevim, ale jak se da tuknot tramvaj ? Proste ji pri odbocovani prehlednout. To se pak nedivim, zech 4 bouracek. Taky jsem mel asi 5 nehod, ale zadnou zavinenou. Ale na najete skro 2Mil km to snad jde.
Ale nejvetsi nebezpeci neni rychlost, jak si mysli ministri, ale nesmlne pravidla; autoskola typu nemusism umet, ale napsat a,b,c;ridici co neznaj blinkry a kdy znevi co, tak to zadupnout na miste.
Petr
Znalost Prahy
Zajímalo by mě, kde je na Smíchově Křížkova ulice. Já znám jenom Křížovou, ale ta se již několik let nekříží s Radlickou.
Libor
přepočet
Zamysleli se soudruzi z inspektorátu nad tím, kolik nehod je to v poměru k tomu, kolik aut tam projede ? V tom poměru totiž je jižní spojka docela bezpečná ulice.
Pavel
Re: přepočet
Jo jo, naprosto souhlasím. Tohle hodnocení jen podle počtu nehod je neobjektivní. ideální by bylo přepočítat to bud na počet projetých aut nebo na počet ujetých kilometrů v daném úseku.
cbx
Kruhový objezd
Všude v Evropě se přestavuje čím dál víc klasických křižovatek na kruhové objezdy, bezpočty studií potvrdily jejich výhody, jen u nás zase krok zpět? A pro zvýšení bezpečnosti? Geniální
LJ
No já nevim
ale zdá se mi že kruhový objezd umožňuje plynulejší průjezd většímu množství aut než křižovatka se semaforama.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej prostorného bytu 3+1, 72 m2 s lodžií, ul. Žitná, Jablonec n. N.
Žitná, Jablonec nad Nisou
3 480 000 Kč