Diskuze
Nejvíc nových aut se prodá v Praze
Děkujeme za pochopení.
Hlína
V Praze ...
Zastavam nazor, ze kdo penize chce nebo potrebuje vydelavat, ten bydli v Praze. Ten kdo penize ma v Praze NEBYDLI. Bohuzel je tady vetsina lidi kteri penize potrebujou a jen malo tech co uz je maji
Hlína
Re: V Praze ...
Dodatek: v Praze je nejvic firem, centralne registrovanych, nejvic lidi kteri auto kupuji protoze je tam nejsilnesi ekonomicka vykonnost ... ale taky v zasade nejmensi potreba auto mit. Jezdit metrem je lepsi. (poznamka: nebydlim v Praze) :-))
Wulpes
Praha + Středočeský
mají dohromady cca 45%, to je skoro polovina. Je vidět, že na to asi mají škváru. Ale kolik je z toho firemních se nikde neuvádí. Možná je víc novejch aut , který koupí firmy, než běžnejch lidí.
Petr
A co firmy?
Velké firmy často nakupují auta centrálně v Praze pro všechny pobočky. I u nás jezdí spousta aut s pražskou značkou, ačkoli je výhradně používá místní pobočka.
eliska
Praha?
....vice me prekvapily zpravy o detech :..dite na kolejich, nedaleko kolejiste a dite mezi zavorama....mozna ze je zde souvislost s nebezpecnym predjizdenim a nedodrzovanim zakladnich pravidel pri rizeni...oslabene mysleni a zvysena hladina tezkych kovu ?...lidske telo jede na kyslik, ne na sajrajt ve vzduchu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....