- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neberu průzkum za průkakazný,pokud je označen vyučený. Co takhle průměr V.Š. před rokem 89, které jsem i já živil?
znám jich spousty, neřídí, prostě jedou...
Děkujeme ti za důležité informace tvého dlouholetého průzkumu a přeje me hodně zdraví doma i na cestách...
tak s ekoukněte na http://www.helpjacqui.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.helpjacqui.com
Výborná statiskatika.
Prostě to tak vychází že blbci jezděj vožralý, jsme z vesnice a nejsem slepej.
Ti vzdělaní, starší a hlavně movitější nejsou zaneseni do statistiky.
Jak se určuje, kolik km který řidič ujede? K čemu je pak statistika, když chlap ujede za deset let 200 000 km a způsobí 2 nehody, zatímco žena, jezdící občas na nákupy, jednou způsobí nehodu. Statistika nám pak řekne, že muž jezdí dvakrát nebezpečněji. (Proti ženám nic nemám). To je úplně stejné jako fakt, že nejvíc bourají řidiči s motorem 1 - 1,3 litru. Samozřejmě, protože nejvíc je Felicí, Favoritů a Š 120. Pokud ale nevíme, kolik je kterých aut a kolik km ujedou, pak jsou takovéhle statistiky úplně k ničemu.
Za deset let ujedu pres 400 000 km a nezpusobila jsem zadnou nehodu, ale obcas jezdim i na nakupy.
To je článek úplně na prd...A ta Vaše statistika,to jsou jen bezcenné tlachy.
V parných letních měsících se jízda v neklimatizovaným autě = jízdě po 2-3 pivech .