Diskuze
On-line kamery: Vyhněte se kolonám na D1
Děkujeme za pochopení.
Matematik
Pro řidiče je to nesmysl
Kolony bývají poslední na D1 z Brna do Prahy před mostem na 144 km
(mezi exity Velké Meziříčí východ a V. M. západ), ale z té kamery se
nedá poznat, jestli je kolona před tím omezením je nebo není, natož jak dlouhá kolona tam je a jak rychle se pohybuje. Pro řidiče přijíždějící ke koloně před omezením jsou kamery na webu na dvě věci, stejně se musí rozhodnout na místě, jestli tu kolonu vystojí nahoře na dálnici nebo možná dole ve Vel. Mez. (pokud se to rozhodnou objet). Podobně je to u uzavírky na 194. km v Brně - když řidič vyjede z
Prahy a cca za 1:45 h přijede k výjezdu Kývalka a má se rozhodnout, zda
jet "po staré" nebo dojet až na Brno-Západ, tak mu statický snímek z kamery na webu opravdu pomůže :-)
Dumont
Kamery
Polovina kamer mimo provoz a načítání se vleče jako když od Mirošovic posílaj s datama poštovní holuby. Tomu se říká služba veřejnosti!
Pete24
to snad nemyslí ani vážně, v klidu domova nemusím
přece nic poznat, za hodinu se situace může zásadně změnit. To je zase ministerská pičovina. Táhněte vy blbové socanský už do prdele a přestaňte dělat z lidí i ze sebe blbce, hajzlové!!!
wildge
Re: to snad nemyslí ani vážně, v klidu domova nemusím
Ty jsi chytrej jak radio. Mel bys jit delat nekomu poradce.
lolek77
Mám lepší řešení jak se vyhnou zácpám na D1
Jezdím po starých silnicích. Jde to pomalu, ale občas je to rychlejší a hlavně bezpečnější.
Starky81
Re: Mám lepší řešení jak se vyhnou zácpám na D1
Dobry den,
tak nam sdelte kudy jezdite trasu Brno - Praha po starych silnicich a jak dlouho Vam ta cesta trva.
Diky
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...