Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodovky do terénu: Čekání na Yetiho, Roomster 4x4 a Octavia Allroad

Kdo chce být v dnešním automobilovém světě IN, musí zabírat všemi čtyřmi. Automobilka z Mladé Boleslavi choutky na výlety do přírody prozatím uspokojuje octavií 4X4. Prohánění po polích a jistější zimní výjezdy ze závějí však optikou moderního řidiče žádají SUVčko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TomášM

Yetti

vůbec nebude. Spíš budou padat hlavy za prodejní propadák jménem Roomster....

0/0
3.7.2006 0:16

Vena

Re: Yetti

Blbost, Roomster jde na dračku a Yetti tu bude v roce 2008

0/0
18.7.2006 15:28

roba

Re: Yetti

Heh tady je asi přání otcem myšlenky že? Roomster nestíhají ani vyrábět.

0/0
8.2.2007 10:32

Vendula

vůbec nechápu tuhle averzi

ke třívalcovým motorům. Co je na tom špatného? Pokud se jedná o malý objem, tak proč né? Jenom proto, že to má lichý počet válců? Jezdil jsem s Audi, ještě když u nich frčely pětiválce a charakter toho motoru se mi velice zamlouval - šestka je jaksi sterilní... Mimochodem, majitelé motocyklů Triumph právě na tři válce nedají dopustit. Domnívám se, že pokud je ten motor kvalitní, tak, dejme tomu, do 1.5 litru nemá žádnou nevýhodu proti čyřválci a možná i pár výhod ;-)

0/0
28.6.2006 17:43

Hagenbaden

Re: vůbec nechápu tuhle averzi

Hlavni nevyhodou trivalce je samozrejme vyvazovaci hridel odebirajici vykon motoru jak trenim, tak momentem setrvacnosti ...

0/0
29.6.2006 21:59

hugo

4x4=16

A můžu si přestavět trabiho na 4x4 ???? :-)

0/0
28.6.2006 17:03

honzarov

Re: 4x4=16

jasně , svař je zadky k sobě

0/0
28.6.2006 17:44

Franta

Re: Re: 4x4=16

No, já bych raději místo svářečky použil vteřinové lepidlo ;-D

0/0
29.6.2006 8:16

pablo

4x4

Až si budu chtít koupit auto, kde fakt umí udělat 4x4, tak si pořídím Subaru. R^

0/0
28.6.2006 13:52

Ceassaro

co se vi o Yeti?

Mam ho "v merku" tedy libi se mi to co jsem zatim videl. Nicmene o budoucnosti Yeti ani vidu ani slechu.

Bude to 4x4?

0/0
28.6.2006 10:42

Škodovák

Re: co se vi o Yeti?

Bude to 4x4 a bude hotový v roce 2008. Ale to není žádná nová informace ;-) Jinak není potřeba se o něm momentálně více zmiňovat, když je teprve v počátku vývoje. Ještě se bude muset testovat a pak se taky bude muset někde vyrábět - to znamená, že se na to bude muset postavit linka.

0/0
28.6.2006 12:16

Martin

Re: co se vi o Yeti?

Vím z vývoje, že tam uvažujou motor z Nivy

0/0
28.6.2006 13:28

P

Re: Re: co se vi o Yeti?

tak to je dobrej kec;-D

0/0
29.6.2006 9:40

Mr.Kef

škoda neumí 4x4 ani teď

No, pokud tam bude stejný systém jako má Octavie teď, rozhodně nemá smysl uvažovat o koupi. Chci auto, kde můžu manuálně sepnout uzávěrky diferenicálů. Na to, co oni nazývají 4x4 se nedá v zimních podmínkách spolehnout.

0/0
28.6.2006 9:43

react

Re: škoda neumí 4x4 ani teď

nerika se uzaverka (tak mozna financni), ale zaver diferencalu!

0/0
28.6.2006 10:29

Mr.Kef

Re: Re: škoda neumí 4x4 ani teď

Děkuji za info.. Možná máš pravdu,ale všeobecně je rozšířený výraz "uzávěrka diferenciálu" a budu ho používat i dál..

0/0
28.6.2006 11:04

Honza

Re: Re: škoda neumí 4x4 ani teď

Uzávěrka dif. se běžně používá, viz např:http://www.bmw.cz/ShowPage.aspx?HighlightTabId=87&tabId=620&chosenMenuItem=712

0/0
29.6.2006 15:17

honzarov

no

růmstr 4x4 , no to mě poser . a nechtěli by třeba na tu 1.2 HTP namontovat křídlo a jezdit rovnou dragstery ?

0/0
27.6.2006 23:52

praptak

Re: no

A proč ne třeba 1,6 16 V, osobně bych si tříválec nikdy nepořídil, považuji za slušný základní motor 1,4 16 V.

0/0
28.6.2006 9:07

mirek

Re: Re: no

To si pořiď to je hrozná sr...ačka.Každou chvíli tě potáhnou a nesmí tě překvapit,že tě budou předjíždět i š 120 l.

0/0
28.6.2006 9:20

Véna.M

Re: Re: Re: no

Aha .. koukám, že ve všem jezdíš  a vše znáš ...

0/0
28.6.2006 9:34

Dark

Zase takovy divny clanek....

Mno, mozna ne uplne divny, alespon jsem se dozvedel, ze existuje nejaky desingersky casopis, ale jinak ty informace...

Rvat haldex do roomsteru, no to by musela byt asi velmi ftipna vec, navic pokud si vzpomenete na rozhovor se sefem skodovky pro Svet motoru, tak tam bylo neco takove primo vylouceno (byl to ten rozhovor, kde se podrekl, ze yeti dostane 4x4).

0/0
27.6.2006 22:10

3ddi3

allroad?

Bože jak může někdo říct, že je z auta allroad když na něj přidělá nějáký posraný plasty za 3,5 tis. :D to mě fakt poser.

Ja myslel, že třeba by mohla škodovka začít řešit zvedání podvozku, vetší křížení náprav , atd atd ... Pořád miluju AUDI Allroad, i když je to předražena A6 Combi jako prase :)

0/0
27.6.2006 20:35

JiF

Re: allroad?

No myslim, ze za tohle Skoda nemuze. To snad ani nejde. :-D Tohle dokaze snad jen pisalek na iDnes...

0/0
27.6.2006 21:44

vita

jen neznalý novinář

může napsat takovou blbost, že jdy ž je použita zadní náprava z Octavie,tak je snadné to předělat na 4x4.

Ona totiž použitá náprava je z Octavie z předním náhonem a ta nemá ze zadní nápravou ze čtyřkolky společný vůbec nic. Takže zadní náprava z Octavie 4x4 na Roomster nejde namontovat, takže to není tak jednoduché jak si to Neználek představuje.

0/0
27.6.2006 19:34

Pete

Re: jen neznalý novinář

Patrne pracujes ve vyvojovem oddeleni Skody, kdyz o tom tak zasvecene a presvedcene mluvis...

0/0
27.6.2006 19:59

vita

Re: Re: jen neznalý novinář

na to milý Pete, stačí vědět že zadní část podlahy je v obou případech jiná.No a kdyby to bylo to vývojové oddělení, to by bylo dobře nebo špatně?

0/0
27.6.2006 21:09

Sybok_ok

Re: Re: jen neznalý novinář

Nemusis pracovat ve vyvojovem oddeleni abys vedel za v Octavii I v provedeni 4x4 byla viceprvkova naprava, tedy konstrukcne uplne jina nez puvodni vlecena ramena, nyni pouzita ve Skode Roomster. Tedy implementace Haldexu do Roomstru by znamenalo viceprvek a tedy uplne predelani podvozku. Proto se vyviji Yetti, tam se s Haldexem, potazmo jinou napravou jiz pocita.

0/0
28.6.2006 7:59

Filip

Je to jedno

Je to všechno úplně jedno jaká to budou auta, protože do září bude půl národa bez řidičáku a to i ti co jezdí slušně. Obzvláště městští policajti se již na sobotu klepou jak amarouny v míse.;-O

0/0
27.6.2006 17:52

yebbat

Re: Je to jedno

no bude stačit když budeš bez řidičáku ty.

0/0
28.6.2006 11:40

rencar

Tak takhle to je....

Jo ahááá , tak takhle se to dělá . Se na dodávku vrazí pár plastů , rezervu na zadní dveře, cenu zvednout o 200 000,- a máme tu terénního dravce jedna báseň. Bože bože.... ale co ono si to stejně pár pitomců koupí.

0/0
27.6.2006 16:31

joou

Re: Tak takhle to je....

"No ale kdo není boží nadělení. Nedělejme z punka tupce. No ale kdo není boží nadělení.

Každé zboží má svého kupce"

0/0
27.6.2006 17:53

SidVišus

Re: Re: Tak takhle to je....

;-O Rťenku si nanášela přímo na zuby... ... myslela, že je to známka punku. ;-O

0/0
27.6.2006 18:52

Dodo

Re: Re: Re: Tak takhle to je....

Myslel si, ze je to znamka punku

0/0
27.6.2006 19:11

Dodo

Re: Re: Re: Re: Tak takhle to je....

Ale holky rikali, punk je jinej

0/0
27.6.2006 19:11

Krtek

Re: Re: Re: Re: Re: Tak takhle to je....

Teplej rum pil i když po tom blil .. ;-D

0/0
27.6.2006 20:26

Jura

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak takhle to je....

To jsou veci po dvou deci, jee jee...

Nalej vice, slivovice.

0/0
27.6.2006 23:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.