Diskuze
Dovézt auto ze zahraničí? Žádný problém
Děkujeme za pochopení.
honza
taky přidám že ....
Už jsem pár aut přivezl, konkrétně 7.vše pro rodinu. Zkráceně: Daň se neplatí žádná! Pouze pokud dovezeš téměř nebo úplně nové nové auto, tak neplatíš daň tam ale až tady. Ale to tady asi niukoho nezajímá. Většina aut co se vozí je stará kolem 5let. Není to těžký ale jde o to že abs. laik může naletět zlodějům a to i v kamenných obchodech - autohausech. Pokud chcete autem hned odjet je potřeba zjistit jestli má auto německou technickou (tuv), pokud né , jste v hajlzu. NEchci říkat jak se dá nejlépe vydělat,jenom naznačím, že je výhodné zajet hlouběji a nekupovat u hranic kde to mají poláci vobšáhnuté...pak je taky dobré vědět že ve velkých městech je hromada bazarů se supr kárama za slušný prachy a tyhle bazary nikde na netu nejsou!!!!!! Nemají ani stránky...a tam se dá panečku nakoupit!!! Určitě bych nešel do inz, kde je naps: privat Verkauf, a jméno je: Vasil Sergeyev Makarov
jan
Re: taky přidám že ....
chtel bych se te zeptat jestli ted po 1.7.2006 je treba odhlasovat auto z nemeckeho registru (doposud se muselo odhlasovat hned v nemecku) nebo se to az dela po prihlaseni tady cetl sem neco na strankach ministerstava dopravy ze se to pak az dela tak nevim diky z a odpoved
honza
Re: Re: taky přidám že ....
Nevím, opradvu nevím, jsem docela v mírném šoku z toho že jsou změny, protože zrovna příští týden jedu do německa. mám tam rodinu tak to mám krapet jednodušší. Chystám se přitáhnout kombíka (Focus n Mondeo..) uvidím co bude.Jezdím do Kolína nad Rýnem, to je až uplně u belgických hranic a moje zkušenost je taková, že je tam v okolí u každé benzínky bazar a tyhle auta na netu nenajdeš, páč tyhle bazary žádné www stránky nevedou. A nejde jen o bazary u benzinek,ale u kdejakého Lidlu..marletu je bazar. A taky myslím že se vyplatí jet od českých hranic dál, a ceny jdou níž a výběr je větší... to je moje zkušenost.
když už hledáš na netu!
1) pokud chceš autem už přímo odjet: podívej se jesti je v inz že auto má technickou, pokud nemá tak buď majitel auto už odhlásil kvůli pojistce nebo auto něco je a neprošlo technickou, bez technická ti nedají na dopravce na auto převozky
2) nekupovat auto co má v inz: "nur fur handler oder export" to jsou ve 90% auto po bouračkách.
chovis
Re: Re: Re: taky přidám že ....
Chtěl bych se zeptat za kolik se tam tak prodávaj feliny, r.v. 95-97. Jednu takovou bych si chtěl přivýzt a na naetu sou jen vo něco levnější než u nás.
honza
Re: Re: taky přidám že ....
3) dále nemá cenu říkat že na inz . kde frajer prodejce chce komunikovat jen pomocí emailu tak tomu se vyhýbej, to je špinavej turek co to auto nemá ale bude po tobě chtít zálohu..nebo až přijedeš tak tě klepkne kladivem...
tři rady stačí..
jedna BONUS RADA:
V tom Kolíně nad rýnem, vycházejí každý PÁTEK jedny noviny, taková malá annonce. Týden přjimájí inzeráty - i na auta - zadara. Vtip je v tom ,že tyhle noviny jdou koupitv té tiskárně kde se tisknou už ve čtvrtek odpoledne. Takže, koupíš ve čtvetek odpoledne a hned voláš na inz. a frajer co si koupí noviny ve stánku v pátek ráno a hned volá tak čumí že auto už je fuč..
Takovejch fíglů je více...odborníci jsou na tohle poláci..
honza
Re: Re: taky přidám že ....
Jsem se nějak rozepsal.. k tomu odhlašování..nevím. V pondělí budu volat přímo na dopravku, na přihlašování vozidel z dovozu, tam to ví nejlépe. Ale myslím že to je blbost, protože aby ti dali převozky, tak to auto nejdříve musí být odhlášené. Je to postavené na hlavu, dají ti převozky na tvoje jméno a staré značky dáš kám? Ty musíš správně vrátit A když je vracíš, tak ho přece odhlásí...no nevím, Podle mě to půjde po staru, nevěřím že němčouři si do toho nechají kecat..a spešl od nás..
jan
Re: Re: Re: taky přidám že ....
tak uz si volal na tu dopravku nechci te otravovat ale uz sem v nemecku a hodilo by se mi vedet jak je to s tim odhlasovanim me to tak y pripada postaveny na hlavu
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...