- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak je vidět,tak jak pro koho. atohle si snad ani komunisti nedovolili s.rát na normální lidi.když za bouračku na kole si dovolej chtít pokutu.a že potrestaj celou rodinu , inu němci to řešili dodatkem - a bude s celou rodinou zastřelen. alespon nemuseli umřít hladem,nebo skončit jako bezdomovci.
a proto je nutno nařídit,kvůli bezpečnému provozu na našich tankodromech v obci rychlost od 49 do 51 km/hod , kdo překročí v rámci přání pana ministra do šizaku přidat klausuli a bude s celou rodinou zastřelen. a bude to.nebude li jezdit ani jedno auto,nebude ani 1 mrtvý na silnici !
/POKUD HO NEPŘEJEDE TRAKAŘ /.
mám pocit že tady obhajují zákon jen teoretici co jezdí jen o víkendech a to ještě vlakem. Problém nehodovosti v CR nejde přece řešit šikanou normálních řidičů. Přeci nikdo nechce abychom na dálnici jezdili 90 -120 a na státní 60-80. Tento zákon to ale nařizuje, protože nejsem schopen předjet ty řidiče co jedou 70 tkou aniž bych překročil 90 tku. Takové rovné silnice u nás nemáme, to měli rovnou všude udělat plnou čáru.
Jádro problému je v přetíženosti našich silnic a nedostatečné údržbě. Vláda zaspala, kamiony ničí silnice a tyto se neopravují. Samozřejmě jsem pro tvrdé postihy jizdy s alkoholem, mladých bláznů co na sídlišti jezdí rychle, ale abych dostal pokutu a body za za 150 nebo 140 na dálnici, nebo na okruhu městem za 100 to je příliš. A když mi v této diskuzi obhájce zákona řekne že mám při předjíždění sledovat tachometr, tak to je bez komentáře, ten by měl dostat hned 12 bodů za riskantní jízdu kdy nepřizpůsobí své chování stavu vozovky a rozptyluje se tachometrem !
Docela by mne zajímal dopad jízdy automobilů se špatným režimem motoru / za 3 ve městě/ a s časem práce motoru ve městě třeba 1000 aut po 3 minutách na kvalitu ovzduší.Myslím si že to musí být perfektní. Místo zajetých lidí bude asi více rakoviny plic.při přechodu silnice se můžu rozhlédnout,při dýchání spalin............?????????
Myslím, že jsme tam kde jsme byli před zavedením nového zákona.Kdo jezdil slušně není to pro něj žádná změna a prasátko se otrkalo a jezdí zase jako prasátko. Policisté se vytratili a řidiči zjistili, že to není tak horké.
Taky je někdy dobré použít místo plynového pedálu mozek: "Je skutečně nutné na devadesátce předjíždět někoho, kdo jede 89?"
protoze v aleji kde jsou stiny neni auto bez rozsvicenych svetel pri predjizdeni videt...pro pana krale, a napadlo vas ze ridic zapomene a nesviti?..preci nemuzem spolehat na to co bychom podle zakona meli videt..... a navic, v aleji nemusi byt auto videt i kdyz ma rozsviceny svetla, zalezi na pocasi a case..V alejich by melo byt predjizdeni zakazany prave z techto duvodu.
Mě osobně dokáže naštvat to,
když mě policajti vesele předjíždějí přes plnou a min
80kou ve městě bez houkaček.
Já jel poctivě 50. Taky je dobré když dají radar hned za značku obec.
Kdybys byl polda dělal bys to taky. Jsou tam pouze lidé a o tom to celé je.
Ve Švédsku nebo ve Finsku se pokuta vypočítává podle příjmu řidiče. Podle Jana Kněžínka z ministerstva dopravy by totéž měly zohlednit i české úřady.
Ano, ale autor zapomina dodat, ze ve Svedsku nebo ve Finsku neexistuji podnikatele, kteri jsou dle danoveho uradu permanentne ve ztrate, ale pr-d-el si vozi v aute za pul milionu a vys
Zli podnikatele, velmi zli. Vsechny patri zavrit.
... pokud ovšem to rychleji jedoucí hovado nepřekračuje rychlostní limit