Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Španělské mušky pro pány: Leony Cupra a FR

Ke dvěma stovkám koní přibylo dalších čtyřicet, dynamickou čišící tělo leonu přizdobilo několik nezbytných doplňků a z amatérského sportovce se stává silou hýřící profesionál. Nejrychlejší seat všech dob přijede v zimě pod jménem Leon Cupra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ludek_II

To ti panove...

... musi byt vazne ubozaci, kdyz potrebuji ke vzruseni kus tvarovaneho plechu ;-D

0/0
22.7.2006 19:55

Tomas22

pekne a vtipne napsana rezence

0/0
21.7.2006 15:11

KSČSSD

Ještě, ááách, ještě ...

Maestro, neznám horší značku, než je Seat. Je to strašný humáč a toho Leóna (Léóné VV ?!) si strčte prosím v koncernu hodně hluboko do prd*le !!

0/0
21.7.2006 14:24

Benny

Re: Ještě, ááách, ještě ...

Zajimalo by me, podle ceho soudis, ze je humac. Ja treba seata mam a nemuzu si ho vynachvalit. Co mas ty za auto, ze tu tak vyskakujes?

0/0
26.8.2006 12:07

Nick

vw forever

0/0
21.7.2006 13:55

BMW

Re: vw forever

Jo tak seat hnus a "vw forever" teda asi žiju v omylu ale já myslel že to auto má stejnou techniku.... jak se zdá někdo na to zapomíná. Jel jsem v 2.0 TFSi a musím říct že to je docela slušné "dovádítko" byl jsem z toho příjemně překvapen, asi ho koupím manželce jí se líbí8-o8-o8-o

0/0
11.9.2006 13:09

J_A_R

...

To jsou ale oskliva auticka

0/0
21.7.2006 13:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.