Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velká mapa pro pražské řidiče: Kde jsou radary?

Kde můžete jet rychleji a kde vám změří rychlost? Praha plánuje zrychlit provoz v některých ulicích města. Odpůrci se bojí, že řidiči začnou ohrožovat chodce. Policisté vítají, že se zvýší průjezdnost; upozorňují ale, že budou rychlost více měřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chargers

Blikejte!!!

Hlavně všichni blikejte když uvidíte kontrolu v protisměru. Příště vás zachrání váš kolega řidič a nebudete muset přicházet o bodíky. Můžeme na ně vys.....(Y)

0/0
2.8.2006 11:17

a-c

Re: Blikejte!!!

tys jeste nedostal pokud za nedovolene uziti svetelne houkacky, ze...

0/0
2.8.2006 15:51

usual suspect

Chodci...

Řidičům se nasazuje psí hlava,ale hromady situací zaviní chodci,kteří přecházejí v plném provozu jak chtěj a kde chtěj a to naprosto bezohledně.Když 50letá ženská přechází Legerovu v 5h odpoledne,v místech kde jsou zábradlí proti přecházení a zastaví se mezi pruhama,mám chut vylízt z auta a nafackovat jí.;-O

0/0
2.8.2006 9:26

koko

Souhlas - autor je pitomec

Až zase kvůli vysoké rychlosti přejedou děti a ujedou, přeju Vám aby to byly vaše děti a ne moje.(Y);-€;-O

0/0
2.8.2006 9:21

J.Kuna

Autor je debil.

Neni tohle navádění k porušování zákona?Přeju debilnímu autorovi tohoto článku, aby ho v obci sestřelil nějakej blbeček jedoucí 90km/h.Rv

0/0
2.8.2006 7:11

:-úEl saLawador

oi

šulinoi

0/0
1.8.2006 22:00

:-úEl saLawador

Re: oi

demente!!

0/0
1.8.2006 22:01

:-úEl saLawador

vsv

dementi"

0/0
1.8.2006 21:59

lubos

obyvatelce ..

.. bych doporucil bydlet 2 roky na korunovacni ..

pres den tam auta stoji, v noci tam magori ze smluvnich doprav na letiste jezdi stovkou ..

0/0
1.8.2006 10:31

Roman

Re: obyvatelce ..

No, ten usek Na radosti znam a prijde mi to omezeni logicne.

Alespon to lidi nepouzivaji jako vypadovku a jedou po dalnici, kde nikoho nerusi.

A to, ze zbytek lidi dorazi do supermarketu o 20s pozdeji neni duvod, aby se ostatni nemohli v klidu vyspat.

0/0
1.8.2006 10:45

bell

Re: obyvatelce ..

urcite tudy jezdi v noci desitky lidi do tesco, ostatni maj prece zavreno. a auto co jede padesatkou prece dela kraval mensi dobu,ne? at si baba vezme prasek kdyz nemuze spat

0/0
1.8.2006 12:22

panpoklicka

Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Platíme si policii z vlastních penez, aby nas chranila proti arogantnim ridicum, ale snazime si ji obejit vsemoznym zpusobem, abychom mohli na nehlidanych mistech jezdit sami jako prasata. Vivat nám: Ondřej Sekora by zajásal s dalším příběhem pro kroniku města Kocourkova. Mozna je to pribeh pro ceskeho vychcanka...

0/0
1.8.2006 9:32

Axl

Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Nesmysl. "Arogantni ridici" snad na polici platit nemuseji? Neplati nahodou "arogantni" ridic BMW na policii 100x vice, nez "opatrny" ridic Felicie?

0/0
1.8.2006 10:08

Roman

Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Ne.

0/0
1.8.2006 10:11

Axl

Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Co ne? Neplati snad bohatsi clovek kazde 3 roky 22% DPH z noveho auta (z 1.5 milionu), kdezto clovek, ktery 5 let jezdi s 10 let starou filckou dramaticky mene?

0/0
1.8.2006 10:13

panpoklicka

Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

asi Vám plně nerozím?

0/0
1.8.2006 10:20

Roman

Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

No, nevim o tom, ze by DPH z prodeje aut sla rovnou do kapes dopravni policie.

A policie je tu proto, aby dohlizela na dodrzovani zakonu, bez ohledu na to, z cich penez funguje.

0/0
1.8.2006 10:21

panpoklicka

Re: Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Aha, spravne

0/0
1.8.2006 10:23

panpoklicka

Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

respektive vubec nechapu souvislost s mym prispevkem aneb osvetleni viz. nize

0/0
1.8.2006 10:22

panpoklicka

Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

ne a na mysl mi prijde, ze arogantni jsou vsichni, kdo pravidla nedodrzuji neb si nevazi zivota druhych. Nad Vaším terminem opatrny ridic felicie jsem se musel pousmat. Nezáleží na autech ale na lidech, tudiz nesikovne, arogantni, sobecke a ruzne dalsi smesky ridicu naleznete v jakemkoliv automobilu...

0/0
1.8.2006 10:17

Standa

Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Dodrzovani pravidel a respekt k zivotu druhych jsou dve NAPROSTO rozdilne veci.

BMW 530xi jedouci za jasneho dne po poloprazdne plzenske dalnici 160km/h porusuje pravidla, ale nutne neohrozuje zivoty ostatnich. Zigulik pri 130ti (a senilem ci svatecnim ridicem za volantem) je patrne ohrozuje vic.

Takovych pravidel a zakonu jsme tu meli a nikoho by doufam nenapadlo, ze jejich nedodrzovani nekoho ohrozuje! Pravidlem byla i nezpochybnitelnost vedouci uloha KSC ci zakaz pohlavniho styku s zidem. A co jako?

0/0
1.8.2006 10:26

Roman

Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Podivejte, mate pravdu, vse je relativni.

Ale nevim, jak vytvorit predpisy, ktere by tohle vsechno zohlednily.

Proto plati, pokud chcete jezdit po silnicich v CR, tak musite dodrzovat platne zakony, at uz na ne mate libovolny nazor. Jinak se poradek zajistit neda. Me prijde to, ze nekdo se supernovym autickem dorazi do plzne o 10minut dele primerena cena za obecne vyssi bezpecnost a plno zachranenych zivotu.

0/0
1.8.2006 10:31

panpoklicka

Re: Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Pravda, kterou si malokdo uvedomuje. Lide radi inklinuji k mucednikum.

0/0
1.8.2006 10:40

Axl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Trestat by se melo jen ZPUSOBENI SKODY. Zlocin bez obeti neni zlocinem!

Trestejme tedy zabiti autem stejne prisne, jako zabiti cimkoli jinym. Trestejme za zpusobeni skody autem stejne, jako za zpusobeni skody jakymkoli jinym zpusobem. Ridici si pak daji pozor.

Ale netrestejme za to, ze se nekdo dopusti chovani, ktere by za urcitych teoretickych okolnosti mozna mohlo zpusobit nehodu. To mi prijde jako komunisticky trestny cin "pokus o pripravu poburovani".

0/0
1.8.2006 11:42

Roman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

No, tohle by fungovalo tam, kde jsou lide sami od sebe ohleduplni a zodpovedni.

V nasich podminkach si to neumim predstavit. Tedy - chvili jsem si to predstavoval, ale neni mi z toho moc dobre :-/

0/0
1.8.2006 12:00

Axl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Lide se chovaji jen tak nezodpovedne, jak jim prostredi dovoli.

Je jasne, ze kdyz stat pokazde opravi domy lidem zijicim v zaplavovych oblastech (kde by je zadna rozumna pojistovna nepojistila), nebudou se zodpovedne stehovat na bezpecnejsi misto.

Pokud do me nekdo napali nebrzdicim zigulikem, mel by byt potrestan stejne, jako by me zabil jakymkoli jinym zpusobem plus navic by nadosmrti mel zivit moji rodinu. Az by toto postihlo par ridicu, ostatni by se zacali chovat zodpovedneji a predvidaveji, prizpusobovali by rychlost a styl jizdy okolnostem (kvalita auta, schopnosti ridice, pocasi, hustota provozu, ...) a ne nejakym byrokraticky stanovenym limitum.

0/0
1.8.2006 12:24

furie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

A co prevence, to vám nic neříká?

0/0
2.8.2006 13:20

spaldings

Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Co to je podle vás "jezdí jako prasata " ? To je jezdí rychle ? Nebo jak se to podle Vás dá změřit radarem ?

0/0
1.8.2006 10:26

panpoklicka

Re: Re: Ignorace, nevedomost, sobectvi?

Ano, to je pravda. Nicmene to nemeni nic na tom, ze Vas hlidka muze zastavit za cokoliv, kdezto takto jaksi postrada smyslu.

0/0
1.8.2006 10:38

Bochi1

Není náhodou upozorňování na radary protiprávní?

Už léta mě iritují přiblblé hlášky mnoha našich rádií o tom, kde je policejní radar a teď už se do toho pustili i pisálkové. Nejde náhodou o maření výkonu policie? De facto jde o nepřímé navádění k porušování předpisů, jak na to může mít někdo žaludek?

0/0
1.8.2006 9:26

Mara

Re: Není náhodou upozorňování na radary protiprávní?

U zde uvadenych radaru je vzdy na ulici uvedena znacka, ktera o mereni rychlosti informuje...  Nevidim v tom tedy zadny problem. Prinos ma byt prave v tom, aby na techto exponovanych mistech jezdili ridici pomaleji a ne vybirani penez za kazdou cenu...

0/0
1.8.2006 9:52

Pepa

Re: Re: Není náhodou upozorňování na radary protiprávní?

Stacionarni radary i radary s obsluhou (pokud hned dal nestavi hlidka) jsou uplne na nic. Plno ridicu v sebeobrane nema predni znacku. Nehlede k tomu, ze kdyz ridice nezastavi na miste, uz nikdy nedokazou, kdo auto ridil - rozumny ridic oznami Pjotra Ivanovice Prechterjeva z Minsku, nebo Ububu Kabibi ze Somalska. A at si ho organi honej.

0/0
1.8.2006 10:11

Luke

Re: Re: Re: Není náhodou upozorňování na radary protiprávní?

Tak to asi tezko.. zrejme nevis, ze nove, dle zakona musi majitel vozu vedet kdo s jeho autem jel a pokud nahlasi nejakou nesmyslnou osobu, tak soud to muze proste zamitnou a oznacit jako vinika majitele vozu a proti tomu v zaveru ani neni odvolani... to same jako kdyz reknes, ze ridil nekdo z rodiny (osob a tobe blizka), tak soud to muze take zamitnout, pokud se mu tva obhajoba nebude zdat.. neco jineho je to samozrejme u boticku, tam maj skoro vzdy MP smulu :)

0/0
2.8.2006 9:08

Sandokan

Re: Re: Re: Re: Není náhodou upozorňování na radary protiprávní?

A jake by asi soud mohl mit opravnene pochyby, ze auto neridil muj pribuzny? Nebo ze jsem auto nechtel prodat a ze si ho pujcil nejaky belorus po tom, co mi slozil zalohu?

Tohle kdyby mi odmital uznat, tak pujdu treba klidne az pred evropsky soud!

0/0
2.8.2006 11:21

medved_cz

Chyby v mape

Napriklad 1 - Prazsky okruh. Uz ted je na nem povoleno pouze 80 km/h a nikoliv 100. Kolik podobnych chyb ve stavajicim a budoucim stavu tam soudruzi z NDR maji?

0/0
1.8.2006 8:58

Mara

Re: Chyby v mape

Vzdyt v mape je to dobre... Je tam uvedene, ze rychlost se bude z 80 na 100 zvysovat.. Chyba je naopak u radaru na Prumyslove, ten je umisten az za mimourovnovou krizovatkou s Jizni Spojkou...

0/0
1.8.2006 9:56

Alfie

Re: Re: Chyby v mape

Já tedy vidím v mapě tmavomodrý úsek a v popisku "Pražský okruh, Českobrodská - Novopacká - okraj Prahy, ze 100 na 130".

Doteď je tam 80 od křížení s Českobrodskou až ke křížení s Chlumeckou, dál už to plynule přechází v R10 s limitem 130.

0/0
2.8.2006 16:24

synek

omg

"To nepřichází v úvahu," je nekompromisní obyvatelka Lucie Dvořáková. "Dřív tu byla padesátka a nedalo se vůbec spát. Jezdilo tu ohromné množství aut..ty kozo a ze v kazde vesnici 50ka na silnici je a kolem taky bydli lidi a hodne to prichazi v uvahu?

0/0
1.8.2006 0:35

Roman

Re: omg

No, neni to zrovna prijemny, ty kozle,  kdyz mas u loznice kraval..

Zkus si to predstavit, me prijde docela logicke, ze se tomu brani.

0/0
1.8.2006 10:13

Roumen

Re: Re: omg

Bez se do ulice Na Radosti podivat. Psal jsem kvuli tomu na dopravni odbor magistratu...ta ulice je psycho. Navic pani tam asi bydli kratce. Jsem z okoli rodak a tak vim, ze nez se postavila dalnice na Plzen, byla toto jedina vypadovka siroko daleko a jezdili tudy vsichni (je tam i jiz nefunkcni benzinka). Ten provoz, co tam ted je, by je pri 50ce o tolik vic nerusil... Ja bydlim u ty dalnice a taky nehystercim...

0/0
1.8.2006 10:24

spaldings

Re: omg

No to takuy čumím. Tak ona je tam třicítka NE KVŮLI BEZPEČNOSTI A PLYNULOSTI PROVOZU, ale kvůli psychotičce Dvořákový, která se budí ze sna. Tak PROTO SE TAM JEZDÍ 30 VE DNE, JO ?

0/0
1.8.2006 10:21

Obcasnykomentator

Re: Re: omg

Tohle se např. v Německu řeší jako Lärmschutzzone, kdy z doplňkové tabulky každý pochopí, proč je na daném úseku v uvedených nočních hodinách rychlost omezená.

0/0
1.8.2006 11:28

jklmn

Novodvorská???

??Kde je na novodvorský radar?? Jezdím tudy už pěkně dlouho a o žádném nevím!!

0/0
31.7.2006 19:10

easy

Re: Novodvorská???

obcas bývá radar kousek pred eltodem smerem od libuse ale neni tam prý porad, ale obcas (skoro denne) stavají u novoplaza ve smeru od branika a kontrolujou prakticky cokoliv

0/0
31.7.2006 23:18

ttm

Jezdit rozumně,

ale podle sebe. Stačí radar detektor a hotovo.

0/0
31.7.2006 19:05

jklmn

Re: Jezdit rozumně,

Jasne kazdej ma dvacitku na takovy vybaveni vid ty smoulo!!!

0/0
31.7.2006 19:10

bullshit

Re: Jezdit rozumně,

ještě lepší je jammer, to musí toho trotla v uniformě dost nasrat když po tobě střísí paprskem a ono nic...;-D

0/0
1.8.2006 8:08

a-c

Re: Jezdit rozumně,

hlavne, kdyz ma protistrana antiradar detektor... to je pak rozumne :)

0/0
2.8.2006 15:56

chia

Uměji

taky něco jinýho než měřit rychlost?Zdá se mi to od nich dost ubohý, dementi(Y)

0/0
31.7.2006 16:49

zapvit

No nevim co jeste umi ale uakzuji nam to jiz nekolik let!!!

tak ted jsi na to kap umeji vubec neco jineho krom toho cteni cislicek a vyhodnocovani zda je vysi nebo nizsi nez 50 zatim nic jineho nepredvedly nic nevypatrali nikoho nenasli zadneho zlocince ktery vykradl vytuleneloval apod..... nic proste to jsou velke ryby na to kaslo!!!!!

0/0
31.7.2006 19:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.