- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě osobně se jednotková řada líbí, ale určitě né s tímhle motorem. Je to slabý a rozežraný. Měl sem příležitost s tím jezdit a pod 11 litrů sem se nedostal.
To už radši volím 130, aspoň člověk ví proč ten motor toho tolik vypije. Tam už je jízda opravdu o něčem úplně jiném.
Jinak má ale perfekt jízdní vlastnosti, tak jako každý bavorák. Super drží a brzdí, něco jako alfa. Prostě třída.
Nejrychlejší dodávka ze sériovek je Porsche Cayenne Turbo S, na který lze u nás ve verzi N1 také uplatňovat odpočet DPH. 130i je jen slabý odvar :).
BMW vzdy patrilo do premium segmentu, takze nelze ocekavat, ze cena bude souperit s 1.2 HTP. Navic jsou pouzity, pro BMW standardni, konstrukcni prvky, jako hlinikove napravy, ABS ma CBC (ukazte mi, ktere jine auto krom BMW a Mercedes ma Cornering Brake Control v zakladu, jestli tedy vubec), motor ma Valvetronic. Za to vse plati a automobilka proste nechce sklouznout do kategorie lidoveho vozu.
U Alfy je ABS za příplatek 500 Kč? Si to asi opravte, ne? Jinak BMW dělá dobré káry, ale 1.6 bez klimy a na plecháčích za 600.000? To je fakt vtip.... Jo mimochodem neznám ženskou, které by se to auto líbilo, takže to s tou "milenkou" je taky mimo
" Na dálnici je za vysokých rychlostí přeci jen trochu znát roztěkané chování zadní půlky auta a také tendence k přetáčivému smyku. "
Myslel jsem, že je tam nějaká stabilizace, ale tohle vypadá na pořádné žihadlo v zadečku. Hlavně na mokru aby se majitel skoro bál vyjet...