- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezká stavebnice, zajímavý nápad i design. Sice sám bych si to nekoupil, ale za 10-12 let to bude možná zajímat moje děti :-)
Sporťák pro mladé, kteří mají hluboko do kapsy .... hluboko do kapsy si predstavuju trosicku jinak
Chtěl bych tu sdělit všem rýpalům, kteří toto vozidlo z různých stran a kvůli různým věcem kritizují, že podstatou tohoto vozidla není jít a koupit ho - to je varianta pro ty levé, ale podstatou je koupit stavebnici, auto postavit sám a dát mu něco ze sebe a o tom jsou i 57 a dříve 47. Každý kdo si pořídil Harleye ho nenechal také ve stavu v jakém ho koupil z fabriky, ale dal mu kus své duše a o tom jsou i KAIPANY. Jinak ten kdo kritizuje, že jezdí jen 140, aˇ´t si oddělá u své plechovky čelní sklo a jde se projet stočtyřicítkou - a o tom je tenpocit z jízdy KAIPANEM - nic pro fiflenky z TT, Z3 a podobných rádoby čistokrevných sporťáků a podobných kabrio.
Jak si tady prubezne ctu prispevky tak az na par vyjimek jste troubove ktery maj akorat holou prdel a hazej tady machry!a kdyz neco maj tak akorat smradlavyho oře!BLBECKOVE!At zije KAIPAN!!!
ale za 160 muze kazdej mit daleko lepsi auto a v daleko lepsi technickym stavu (podvozek motor brzdy etc.).
Za 30 000 by to mozna mohla bejt aspo nlegrace, takhle je to zabava pro vystredni milionare.
To jsi hochu ale nepochopil, pro koho ten KAIPAN je, rozhodně není pro tebe, který chce sériovku s měkkejma sedačkama a sklíčkem před sebou a vedle sebe, aby tě náhodou neofouklo.
Rád bych vstoupil do diskuze a uvedl několik faktů na pravou míru. Tohle auto tak trošku znám a mohu z vlastní zkušenosti potvrdit několik věcí. Je to opravdu levná varianta naprosto dokonalého pocitu z jízdy. Někdo kdo se v tomto autě nesvezl nikdy nepochopí o čem je řeč.Měl jsem možnost se s tímto autem svézt ve stádiu prototypu a mě naprosto dostalo příjemným a čitelným ovládáním a dost podobným feelingem z jízdy jako legendární sedmička. Za takový prachy tenhle pocit jinde nedostaneš.
P.S. Bariérové zkoušky nejsou pro výrobu do 500 ks. ročně potřeba. Viz legislativa.
Kontrast toho designu a zvuk fáčkovýho motoru musí bejt úžasnej. To je snad lepší si koupit trošku jetou Mazdu 5. Ale kdyby do toho dávali i jiný motory a třeba i 6ti kvalt...
K fáčkovýmu motoru stačí dát pouze jiné výfukové potrubí, popřípadě koncovku a bude to mít zvuk jak Dodge Viper...
proc to musite tak hanit? neni to auto na bezny jezdeni a urcite si ho nebude stavet kdejakej nouma. clovek sii rozmysli jestli chce auto na normalni jezdeni nebo na letni vyjizdky. a z hlediska bezpecnosti je to na tom uplne stejne jak jakykoliv jiny kitovy auto. kaipana obdivuju ze vyrobil neco takovyho co je dostupny pro spoustu lidi. kdo ma prachy tak at si koupi neco drazsiho a lepsiho. jinak s tema vykonama to je docela realny kouknete na vlastnosti Catterhamu v 1,3 a je na tom lip ale ma taky jinej motor s 5x ulozenou klikou a ma o par desitek kilo min, ale je taky o par set tisic drazsi. dobry reseni pro nekoho kdo si chce uzit jizdu v kabriu. PS kdyz bych si to koupil tak ty dily zrepasnu a mam je jak novy!
Souhlas!
Ten produkt je super prace!