Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Finta policie: co kilometr, to radar

Domníváte se, že když minete jedno auto s policejním radarem, další už nepotkáte desítky kilometrů? Pak se můžete krutě zmýlit tak jako včera desítky řidičů na plzeňské výpadovce směrem na Klatovy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

adam

ahojik

;-D

0/0
7.2.2007 11:46

Banjo

Jsou to zm.di

Ten úsek vypadá jako dálnice a dá se tam bezpečně jet jako na dálnici.

Čili na tomhle úseku, který se tváří jako dálnice, by tu 90 možná mohli někde připomenout značkami a ne si tam mastit kapsu a buzerovat, zm.di!

Kdyby se raději postavili u přechodů, jestli někdo pouští chodce. To se za poslední měsíc a půl o hodně zhoršilo. Všichni čumí na tacho, jestli nejedou víc než 40 :-(

0/0
15.8.2006 10:04

Al Ladin

Re: Jsou to zm.di

Než nahrazovat písmena tečkami (či jinými symboly), je spíše třeba kompetentním osobám neustále připomínat nekonečné sliby z doby před platností nového zákona: "v podstatně větší míře se budou uplatňovat výjimky podle místních podmínek". Takové a podobné řeči byly denně v novinách i televizi. Každý byl ochoten přiznat, že by měly platit jiné podmínky na úzké městské kounikaci s velkou hustotou chodců, a jiné na čtyřproudých průtazích městem. Sliby chyby. Tam kde bývaly povolené vyšší rychlosti, tam značky zmizely. Třeba výpadovka Rokycanská - tam byla v obci 70 a za Plzní 110. A výpadovka na Klatovy? Ta má parametry určitě lepší než celá D1, v 90 má řidič pocit, že se plazí. Proč tam není značka "silnice pro motorová vozidla"? Je to snad proto, aby na ní mohli cyklisté? To na "tankodromu" Praha-Slaný tahle značka je - a cyklistu tam stejně potkáte.

0/0
15.8.2006 10:34

ZED79

nemůžu si pomoct

Onehdá jsem taky zjistil že cajti měří dvakrát za sebou.Poprvé jsem je míjel ve 190-ti.No tak to abych trošku přidal, řikám si.A voni mně překvapili za chvíli další (220).Jo, bylo to na dálnici.Jinak bych chtěl uklidnit moralisty, ve městě jezdím mnohem pomaleji, třeba 20, když to je potřeba, ale neřídím se zmateným dopravním značením.A nekoukám se na tacháč, ale jestli zpoza toho autobusu nevyběhne dítě apod. Další věc je že kdybych jezdil 90, tak to pošlu do  kopřiv, poněvadž bych se vůbec nesoustředil, musím ject tak 150, jinak je to pro mně nebezpečný. Na závěr, nemám auto .-) a ten zákon byl třeba, akorát ne takhle sprasenej a hnanej do absurdity. Mohlo by se trošku rozlišovat jestli řídím vozidlo co zastaví o 50 metrů dřív než fóbie a nedělám při jízdě kraviny ale stoprocentě se soustředím. Tož do mně :-)

0/0
14.8.2006 23:23

Amora

PČR

Policajti jsou jen mentální odpad, kterej by nezvládnul jinou práci, než se schovávat za zákony a buzerovat lidi. S tím se v ČR musíme smířit a chovat se podle toho.

0/0
14.8.2006 13:33

Petr

Re: PČR

Souhlas, ostatně článek to sám popisuje dostatečně, když píše o rekordmanovi co jel 158 km/hod. Kam se hrabe na policejního ředitele, ten jezdí 190. Opět jak za komančů, všichni lidé jsou si rovni, někteří, např. policejní ředitelé jso si rovnější.

0/0
14.8.2006 16:33

Pepa

Finta řidičů

Jezdit podle pravidel a policie utře nos :-D

0/0
14.8.2006 10:53

míša

Re: Finta řidičů

to nejde ;-D

0/0
14.8.2006 11:06

Petr

Re: Finta řidičů

Zkus to v Praze, jezdi padesátkou, čum celý den na tachometr a když za ten den do nikoho nevrazíš nebo někdo nevrazí do Tebe tak jsi borec.

0/0
14.8.2006 16:37

CyberVic

Re: Re: Finta řidičů

...s tim cumenim na tachometr uz jsou dotceni pisakci pekne trapny... pokud nezvladnou jet konstatni rychlosti 50-60kmh tacho, meli by vratit papiry. Na to snad nepotrebuju cumet furt na tachometr.

0/0
14.8.2006 17:38

Isbjoerna

Re: Re: čum celý den na tachometr

Proc musite v Praze cely den sledovat Tacho? Ja jezdim sice v jinych mestech (Hamburg, Bremen...), ale pro jizdu 50 km/h mi staci OBCASNY pohled na Tacho, a na to, abych nevrazila do jineho auta, uzivam zavcas brzdu.

0/0
14.8.2006 19:24

Valerie

Re: Re: Re: čum celý den na tachometr

Protože jsou zdejší policisté (hlavně ti zakomplexovaní měšťáci) schopni odebrat body a dát pokutu za 53km/h.

0/0
14.8.2006 22:49

Petr

Re: Re: Re: čum celý den na tachometr

Milý hochu, mám najeto asi 750 000 km a bez zaviněné, ale abych si byl opravdu jistý, že mě nějaký městský buzerant nepřistihne při rychlosti 52, musel bych opravdu čumět celý den na tacho což samozřejmě nedělám. Nikde v Evropě se o to nemusím starat jen u nás.

0/0
15.8.2006 10:09

FastDriver

Nic než buzerace

to jde policii báječně. Buzerovat řidiče na přehledných úsecích kde o nic nejde ale zato je to strašně jednoduché. hnus.;-€

0/0
14.8.2006 10:45

Elektronek

Veřejná bezpečnost

O víkendu jsem na půdě nalezl staré Světy Motorů ze sedmdesátých let, kde mimo jiné podrobně popisovali a chválili brutální kontroly, které zelení mužíci vykonávali o pátečních odpoledních. Myslím že se nic nezměnilo.

0/0
14.8.2006 9:50

modem

.

finta řidičů: jezdit podle přepisů a nechovat se jako prase. Jako tento pátek jedno taxikářský prase na letišti.Jedu dle přepisů a ten vylízanej magor na mě bliká,abych přidal,že ho zdržuji.

0/0
14.8.2006 8:01

caradoc

Re: .

měl jsi ho zpomalit na 60 a pak na to dupnout, on se za tebou nepožene,..

0/0
14.8.2006 8:46

Banjo

Re: .

Vy jste jezdil na letišti? A nebylo to spíš tak, že jste blokoval levý pruh pomalou jízdou?

Zrovna v případě popisovaném ve článku nejde při 156 km/h o žádné pirátství na silnici. Tam to znám. Je to cca 10 km úsek, který vypadá jako dálnice. Takže dotyčný si nejspíš  myslel, že jede tzv. "na 2 body" - mimo obec překročil do 30 km/h.

0/0
15.8.2006 10:15

g zudfxrtz

O policajtech.

Policistů, tedy státních bych se zastal.

Najezdím cca 60000 km za rok a to by bylo, aby se něco nepřihodilo. Za posledních 15 let jsem nepotkal četníka, který by se choval nekorektně!

:-D

0/0
13.8.2006 23:08

regazzi

Re: O policajtech.

Vy už máte na služebnách internet ? Hele tak ještě chvíli a pak to vypni, at to moc nestojí;-D

0/0
14.8.2006 7:02

MMM

nevim jakou uniformu má policie ve S nebo v N

Při cestě do Stavangeru N /4400km obě cesty/ jsem ve S ani v N nepotkal polcii. V D 2x. Jednou v noci      při cestě tam jsem zakufroval na nové dálnici, kterou jsem neměl na mapě zakreslenou.Po zastavení snad za 2min.se za mnou rozblikala modrá světla.První slova byla,jaký mám problém . Po té mi vysvětlili cestu na Sassnitz popřáli štastnou cestu a odfrčeli.Na zpáteční cestě se   u Berlína jenom cinkli tři auta a ucpali zuženou dálnici.Za 15min.přijela policie i s odtahovkou a za chvilku se to rozjelo.Unás nepředstitelné.   Při sjezdu do Dubí jsem uviděl měštáky ařekl si : á už jsme doma.      MMM  

0/0
13.8.2006 11:04

ant.

Re: nevim jakou uniformu má policie ve S nebo v N

....naprostý souhlas!!!!

0/0
13.8.2006 19:13

Petr

Re: nevim jakou uniformu má policie ve S nebo v N

Mám přesně stejnou zkušenost, na dálnicích tam všichni jedou 160 a přitom nevidíte na 1000 km trase bouračku. Pokud nezpůsobíte nehodu, nikdo si vás ani nevšimne a pokud nad dálnicí svítí, že máte zmírnit na 130 tak to není buzerace a můžete tomu věřit a také se všichni podle toho řídí. Přejedete české hranice a už v Dubí, nejpozději v Teplicích, začnou buzerace všeho druhu.

0/0
14.8.2006 16:44

ben

zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

;-O

0/0
12.8.2006 18:45

el-lobo

Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

Zrovna tebe by si měli podat. Škoda, že už se nepoužívají středověké tresty. Půl dne na pranýři by tři slušelo.

0/0
13.8.2006 14:01

el-lobo

Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

Zrovna tebe by si měli podat. Škoda, že už se nepoužívají středověké tresty. Půl dne na pranýři by ti slušelo.

0/0
13.8.2006 14:01

babacek

Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

Zákon se musí doržovat ať se nám líbí nebo ne.A je jedno o jaký zákon jde zda o silniční nebo ten trestní.Tak,že se rozčiluješ zbytečně.:-)

0/0
13.8.2006 15:00

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

"Zákon se musí doržovat ať se nám líbí nebo ne." Ty tomu fakt věříš?? 8-o  A co takhle ústavně zakotvená Vedoucí úloha KSČ ve společnosti. Jak je možné, že už není, když ji podle tebe museli všichni respektovat jako zákonnou normu??

0/0
14.8.2006 12:10

babacek

Re: Re: Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

Promiň já jsem mluvil o civilizovaném světě.:-)

0/0
14.8.2006 13:44

Banjo

Re: Re: Re: Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

Takže pohoda, to se nás netýká :-)

0/0
15.8.2006 10:16

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: zasraný buzeranti policajtský!!!!!§§§§§

Pohoda je velice důležitý faktor.Měla by se některým předepisovat i na recept.:-)

0/0
15.8.2006 10:24

Majka

vážně tam měřili?

Proboha, proč blbnou zrovna na výpadovce na Klatovy? To je klasická čtyřproudová silnice, žádné domy v okolí, nijak se to neliší od dálnice, běžně se tam jezdí okolo 120.  Zpomaluje se až na mostě, tam je myslím 70. Nikoho tam nemůžete ohrozit. Je to nové, rovné bez zatáček a kvalitní povrch. Neříkali náhodou, že měřit budou na místech, kde bezohlední řidiči někoho mohou ohrozit a nebo je to tam nebezpečné? Fakt měřili venku z města za mostem?

0/0
12.8.2006 18:27

ant.

Re: vážně tam měřili?

...ono se také psalo o Irsku-za měsíc tam byl díky bodům zabaven jeden!!!!!!řidičák...a u nás?Desítky tisíc udělených bodů,spousta lidí bez řidičáku,kontroly lékárniček a náhradních žárovek,prostě buzerace ze strany policie,místo kontrol tam,kde je to potřeba...;-€;-O

0/0
12.8.2006 19:56

Jirka

Re: Re: vážně tam měřili?

Mně se zdá ,že trochu,možná až moc si vymýšlíš!Jezdím jako profesionál,kontrolu lékárničky,žárovek si už ani nepamatuji.A rychlost policajti měřte!Někteří řidiči a není jich málo,jsou HOVADA!

0/0
13.8.2006 11:47

vůdů

Re: Re: Re: vážně tam měřili?

R^

0/0
13.8.2006 17:56

ant.

Re: Re: Re: vážně tam měřili?

....ne-nevymýšlím,kontrolu lékárničky si pamatuji...a podívej se občas na záběry z různých "kryšpínů",co se hlavně kontroluje...klasická ukázka-Brno,Kounicova ul.,vozovka před Univerzitní knihovnou-tam je přechod,řidiči ovšem běžně předjíždí po kolejích-tak tam policajta neuvidíš...zrovna před rokem došlo na přechodu ke sražení chodce Fabií,už to nerozchodil...a policie v té samé době asi o 150 m dál v protisměru kontrolovala právě ty výše zmiňované lékárničky...jezdím poměrně často do Rakouska a Německa,ale neviděl jsem nikde,že by se policie zabývala tím co u nás-tedy kontrolami na přehledných místech a zbytečným obtěžováním řidičů...nejsem proti měření a postihování řidičů za vážné přestupky,ale tady je to jako se vším-dej volovi moc a uvidíš,jak to dopadne...S poslední větou souhlasím,ale to není důvod,aby byli postihováni všichni...!!

0/0
13.8.2006 19:26

brnakk

Re: Re: Re: Re: vážně tam měřili?

R^ presne, ten prechod na kounicove je dost nebezpecny, mam ale pocit ze ten chodec to prezil ;-)

0/0
14.8.2006 5:57

mikulas

Re: Re: Re: vážně tam měřili?

rychlost neni fsetko, prasiatkarstvo na cestach sa prejavuje aj v inych vecach

0/0
7.2.2007 21:22

RAT

Re: Re: vážně tam měřili?

Náhradní žárovky a na co? Stejně si je 1/2 řidičů neumí vyměnit a ta druhá to stejně na silnici neudělá.

0/0
14.8.2006 7:26

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: vážně tam měřili?

Moje řeč.R^  Už se vidím, jak v podzimní sychravý den v lijáku zastavím na krajnici (nebo na benzince, to je jedno) a měním náhle zhasnutou žárovku v autě.  Už se na to hrnu!

0/0
14.8.2006 12:13

babča

Re: Re: vážně tam měřili?

no a co takhle mít všechno tohle v pořádku? Víš, podívej se do JAKÉHOKOLI auta které přijede od chebu a zjistíš, že tam se prostě "jen tak" nic neporušuje. NEbuzerovali by, kdyby buzeranti jako ty jim k tomu nedávali příležitost...

0/0
14.8.2006 9:47

mikulas

Re: vážně tam měřili?

blbnu tam preto lebo keby blbli na nejakej ceste 3. 3edy ktora je sama zatacka a kde sa neda ist vyse nez 40 a nikdo ani vyse nejazdi tak by na pokutach ( a uplatkoch, mozno) teho moc nevybrali, nie?:-P

0/0
7.2.2007 21:20

Tomášková

Diskuze k úpravě rychlosti v Praze

http://www.praha-mesto.cz/(iggpw0v5wqdwoi55xxjepuex)/default.aspx?l=1&t=69696&path=trafficm&ucDisp=1  Jako to je drsné.. některé příspěvky si fakt stojí za to přečíst, ty lidi jsou magoři!!!

0/0
12.8.2006 14:27

vůdů

Re: Diskuze k úpravě rychlosti v Praze

R^ (Milan z letištního taxi 12.8.2006 14:19) - TO JE SKUTEČNĚ PERLA ;-D

0/0
13.8.2006 18:02

JiF

Re: Diskuze k úpravě rychlosti v Praze

No jestli ty prispevky beres VSECHNY VAZNE, tak se nad sebou doopravdy, ale doopravdy zamysli!! :-D:-D:-D

0/0
13.8.2006 18:31

p.o.p.

Re: Diskuze k úpravě rychlosti v Praze

...no tosi ale dělá srandu, né? 8-o I když znám taxikáře, kterej by to myslel vážně. :-/

0/0
14.8.2006 10:18

Fantomas

vse se pres prasoakce PCR stejne vraci do "normalu"

Jeste pred 14 dny ,kdyz jsem jel po dalnici 130kmh nebo treba po Strakonicky v PZE 80kmh,skoro vsechny jsem predjizdel. Ted se z maximalni povolene rychlosti opet stava rychlost minimalni a kdo maxilmalku dodrzuje je brzda provozu. Pak se nemuzeme divit,ze policajti delaji co muzou,aby lidi zase trochu zastrasili Rv

0/0
12.8.2006 13:08

regazzi

Re: vse se pres prasoakce PCR stejne vraci do "normalu"

Přesto ale klesl dramaticky počet nehod a mrtvých. Takže se velmi jasně ukazuje, že v rychlosti na dálnici problém nebude, že....:-/

0/0
14.8.2006 7:06

erben3

Re: Re: vse se pres prasoakce PCR stejne vraci do "normalu"

OK, ale jen mě napadla jedna věc s tím poklesem počtu nehod. Nemusí se teď policajti volat až k nehodě, kde škoda přesáhla 50 tisíc, namísto původních 20 tisíc? To se pak eviduje opravdu míň nehod.

0/0
14.8.2006 9:49

svarak z krabicoveho vina

Re: Re: Re: vse se pres prasoakce PCR stejne vraci do "normalu"

Policajta volej klidně ke každé nehodě, kde máš škráblej lak. Jeho námitku, že škoda nepřesáhla hranici XXX Kč lehce odbyteš konstatováním, že nejsi pojišťovák a tím pádem nedokážeš posoudit výši škody. Tečka šmytec, konec diskuse. Dohaduj se pak s pojišťovnou, když budou chtít papíry od cajtů.

0/0
14.8.2006 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.