Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda Legend: Nadpozemská technika o milion levněji

První setkání s velkou Hondou Legend proběhlo v prostorách mosteckého výukového polygonu. Je kratší a levnější, ovšem širší, vyšší, těžší, rychlejší a lépe vybavený, než předchůdce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek

pekne...

Ja nevim, ale me to pripada jako moc pekny auto za super cenu. neprijde mi design nevyvazenej ani se spatnym profilem... kdybych chtel kupovat novy a v tyhle cene, tak urcite bude Legend jednim z favoritu ve vyberu :D cao... jdu dat dohromady svyho zigula, zitra chci rano dojet aspon na benzinku :D

0/0
13.8.2006 17:14

Hlína

Pěkné

Pěkné to je.. moc pěkné. Ještěže Škoda má do tohohle stádia vývoje  70 let času a i potom se to bude prodávat s motorem 1,2 HTP za 5 milionů ;-D;-D naštětstí se toho snad už nedožiju.

0/0
13.8.2006 16:48

Woods

KRASAVICA!!!

Legenda je krásné auto!!! R^V R^

0/0
13.8.2006 13:13

Václav

Nevím asi si to nekoupím

Jelikož jsem tohle auto měl možnost vidět, myslím  v květnu 2005 což je víc jak před rokem na AUTOTECU v Brně a dodnes se neprodával.Myslím, že dnes už si to nekoupím.Technologie jdou stále dopředu a narovinu, většina lidí si raději koupí za ty peníze Audy.Prostě náskok díky technice ;-P

0/0
13.8.2006 12:35

Sappy Blown

Re: Nevím asi si to nekoupím

hmm..řekl bych že AudY si nikdo koupit nemůže>:-P8-oRv

0/0
13.8.2006 13:39

proviron

Re: Nevím asi si to nekoupím

prej audy:-D

0/0
13.8.2006 14:01

inosh

Re: Re: Nevím asi si to nekoupím

Si z kolegy hned nemusite delat srandu, se asi trosku upsal, no 8-o ;-D

Lepsi, nez kdyby napsal Foxvágn, ne? ;-P

0/0
13.8.2006 14:55

Paolo

Re: Nevím asi si to nekoupím

Počkej, to jako chceš říct, že Audi má vůči Hondě náskok v technice?8-o

0/0
13.8.2006 20:52

FastDriver

Re: Re: Nevím asi si to nekoupím

rozhodně ve 4x4

0/0
14.8.2006 10:51

DaM

Re: Re: Re: Nevím asi si to nekoupím

No tak to se budes muset asi smirit s tim, ze SH-AWD v Legendu strci vsechny (a i to ten nejlepsi - AWD od Subaru) do kapsy. Vim, je to pro milovniky evropskych aut zjisteni katastrofalni, lec uz je to tak :-)

0/0
14.8.2006 14:22

Lados

Re: Nevím asi si to nekoupím

Automobilový průmysl není IT. Jak si myslíte, že se často obnovují el. systémy u Audi? Možná byste se divil, co by dnešní poslední známé technologie v elektronice na A8 musela vsechno překopat.

Ale kupte si samozřejmě co chcete. :-)

0/0
13.8.2006 22:40

jan

hezký

hezký autíčko...fakt jo...a zevnitř taky..featurky superR^ cena je možná dobrá, ale na mně trochu moc:-P

0/0
13.8.2006 12:19

Mispulda

kdo poznal Hondu, ví co myslím

VVVVVV

0/0
13.8.2006 12:13

bekal

Re: kdo poznal Hondu, ví co myslím

ja jezdil s mou legendarni Hondu Legend 2 roky na Novym Zelande.jo,byla 16 let stara,ale nedam na ni dopustit.krasny a hrozne pohodlny auto.takze si zase za zhruba 16 let koupim tuhle nadhernou Hondu Legend V

0/0
14.10.2007 22:08

Martin

Tady to už prodávají přes rok ...

http://www.denker.cz/inzerce/2005_Acura_RL/page_01.htm

0/0
13.8.2006 11:14

Polárníkočka

HM

vcelku tuctova Hondice...

0/0
13.8.2006 11:01

Sordid

No jisťéééé...

Meloun a půl, to je fakt, šok, vždyť to je skoro zadarmo! Chjo...

0/0
13.8.2006 2:05

Karel

Re: No jisťéééé...

To se mi libi, jak se v kazdy diskusi vzdy objevi nejaka socka, ktera si musi postezovat, ze na to nema ;-D;-D;-D

0/0
13.8.2006 10:23

Antony ( Entony)

HAHAHA

V ROPNE KRIZI TOHLE ;-D

A KDE JE SPOTREBA ? :))

0/0
13.8.2006 0:39

Anonym

Re: HAHAHA

Podle výrobce to bere 17 litrů ve městě (takže spíše 20) a mimo město 9 (takže spíše 10).

No ale na druhou stranu když si koupím auto za 1,5 mega tak se jaksi automaticky předpokládá, že spotřebu fakt řešit nebudu - a když vidím to množství off-roadu v centrech měst (víc je jich vidět v Praze na Václaváku než v Alpách), tak to asi bude fakt. :-P

0/0
14.8.2006 14:01

inosh

Ze by?

Uvazoval jsem o 535, ale tohle auticko se mi vazne libi cim dal vic... Jen bych ted nechtel bytv roli majitele minule generace, ktery se ji snazi prodat... Tou cenou musely padnout i ceny ojetin... Kazdopadne ta minula mela neco vic do sebe. Tohle mi prijde uz moc kompaktni...

0/0
12.8.2006 20:47

derato

Re: Ze by?

Jezisi, takhle neuvažuje člověk co si chce koupit 535. :-D To si kup Octavii.

Ale uznávám že je to pěkné auto.

0/0
13.8.2006 12:15

inosh

Re: Re: Ze by?

Ja psal 535? Nn, premyslim o 525, ale nejsem si jistej, jestli banka schvali leasing. Je to sspis v oblasti snu :) Zatim... Ale napis mi, co se ti konkretne nezda :)

0/0
13.8.2006 14:51

derato

Re: Re: Re: Ze by?

no to je presne ono, "jestli banka schvali leasing" , presne to jsem mel na mysli. O bazarové ceně ojetého vozu prece v této kategorii vůbec nejde. Doporučuji si nekupovat auto nad sve sily. Ona pak ta onanie z vlastního auta vydrží jen do první splátky. :-D

0/0
13.8.2006 19:02

Pavlos

Re: Ze by?

Jen co do něj začnou dávat nějakého nafťáka,jdusi ho objednat.Ta 2.2 z Accorda je slabá.Umím si představit 3.0

 190kW a 500Nm:-P

0/0
13.8.2006 19:35

Vendula

nechápu o jakých designových orgiích

v interiéru autor mluví - dle snímků ten vnitřek vypadá celkem normálně :-/

0/0
12.8.2006 17:15

asdf

menší kola?

"Klasikou moderních hond jsou malá kola, všechny modely japonské automobilky vyžadují alespoň o dva palce větší ráfky, než používá srovnatelná konkurence."

PODLE AUTORA JE O 2 PALCE VĚTŠÍ RÁFEK MENŠÍ KOLO, VÍ VŮBEC CO PÍŠE? Možná chtěl říct nízkoprofilová (menší pneumatika což je výhoda dokud člověk nenajede do pořádnýho výmolu);-P

0/0
12.8.2006 11:21

Bubly

Re: menší kola?

Taky jsem tu větu četl několikrát, jak to autor článku myslel...Rv;-D

0/0
13.8.2006 9:22

derato

Re: Re: menší kola?

nemyslel

0/0
13.8.2006 12:16

Andee

Ajaj...

objem (ccm) 3471 při 6200 otáčkách? ;-D;-D;-D Že bz Honda k proměnlivému časování ventilů přidala technologii proměnlivého objemu válců... ;-D;-D;-D

0/0
11.8.2006 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.