Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstva: Za antiradar pokuta 100 tisíc

Používání antiradarů je protiprávní a bude posuzováno jako přestupek se sankcí až 100 tisíc korun. Shodli se na tom zástupci ministerstev dopravy a vnitra, sdělila mluvčí ministerstva dopravy Marcela Žižková. Sjednotil se tak výklad části nového silničního zákona.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

katchule

video

skvělý video:    

http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp

0/0
27.11.2008 14:45

frantisek

anti radar

pokud jen prijima, tak nevim proc .ach ta demokracie jsou to lumpove!!!!!

0/0
21.11.2008 17:32

venda

antiradar

to policisté budou prolézat při kontrole vnitřek  každého auta,aby zjistili že máš antiradar vysvětlete mi to.

0/0
17.1.2008 13:41

Trinnity

Je vůbec možné

aby nám vládli na ministerstvech a ve vedení policie takový idioti, kteří nejsou schopni ani vyložit zákon a nejsou ani schopni logické úvahy? ;-€

0/0
25.8.2006 11:03

annunaki1

hm

ty bolševické úřednické zrůdy vůbec nic neumějí, nic neznají, lžou, kradou, smilněj a korumpujou. Takto budou navíc otravovat lidi s totálními nesmysly. Volíme předčasné volby, volíme ODS , abychom rozmetali tu bolševickou zkorumpovanou a nenažranou lůzu na ministerstvech a dalších státních orgánech.

0/0
24.8.2006 17:14

qaqa

Jestliže

je pasivní antiradar něco, co mne upozorní na měření rychlosti, potom i zrak, kterým sleduji okolí silnice a hledám mikrovlnku patří mezi tyto zařízení. Mám tedy jezdit se zavřenýma očima ?????

0/0
23.8.2006 6:22

Lochinvar

a jak je to venku ?

Ziju mimo CR uz tri roky a pravdou je ze vam opravdu nove zakony nezavidim, tady jsou prisne zakony od zacaktu a vetsinou se to respektuje. Porad ale plati ze muzeme mit v aute co chceme vcetne antiradaru }ceny v porepoctu od 3.000 Kc a i treba telefonovat za jizdy. Kolik je ted vubec pokuta za prekroceni rychlosti ? 

0/0
23.8.2006 4:37

brsoň

..

Úplně v souladu stejné logiky, jakou použila obě ministerstva, tedy logiky hodné krmiče prasat (bo prasata sežerou jak známo všechno a není nutné moc přemýšlet co jim dát) by šlo např. přestat používat etikety na lahvích od piva. Nikdo by pak nevěděl, jestli pije PITO nebo PIVO aby pak měli naši udatní bohatýři v uniformě možnost kontrolovat. Neboť nálepka na pivu je taky svým způsobem detekce toho, že v nápoji je alkohol. Následně by byly zakázány rychloměry, neboť také měří rychlost a přece jenom polísmeni mají právo měřit. Celý čas, který ti pitomci strávili na společné schůzi, kde se udělali tan "výklad" bych jim nechal napracovat ve volném čase. Na takovou lemplovitost svoje daně neodvádím, soudruzi.

0/0
22.8.2006 9:01

008

Jak ho najdou?

No nevim, ale to nejde ten detektor umistit v aute tak, aby nebyl videt, ale jen slyset? Jak to potom svestky poznaj, ze ho mam??

0/0
21.8.2006 21:52

Marty

Kaspari

Antiradar  - aktivni rusicka vlneni na dane frekvenci znemoznujici cinnost. Ano toto je zakazane a nejen ve spektru frekvenci policejnich radaru, ale  i vsech ostatnich vln. (frekvence  mob. telefonu atd...) Laicky receno na aktivni ruseni ma monopol armada a ozbrojene-bezpecnostni slozky.

Detektor radaru - to co se prodava je pasivni vec. Nelze nikomu zakazovat neco si zmerit. Dohnano ad absurdum by nam ministr zivotniho prostredi mohl zakazat teplomery za oknem, protoze proste na mereni ma monopol meteorologicky urad.

Pekne me stve, ze nikdo z tech kasparu, kteri si delaji vyklady zakonu podle sveho selskosocialneimbecilniho mozku, nedostal pres tlamu. (Y)

0/0
21.8.2006 17:04

gúgl

Re: Kaspari

R^R^;-DR^R^ mluvíš mi z duše. Ačkoliv jsem se celý život obešel bez antiradaru, vážně uvažuju o koupi. Bo by mě nic tak nepotěšilo, jako protáhlý ksicht kdejakýho bimbasa, až by nabyl právni moci rozsudek, který by vyzněl ve prospěch řidiče.

0/0
22.8.2006 8:55

Ctenar_Mira

Re: Kaspari

Když policie nechce, abych jejich vlnění zachycoval pasivním přístrojem, tak ať mně ho nevysílají úmyslně do auta.

0/0
23.8.2006 10:43

vasek

A co tohle

A s tím souvisí i další ustanovení Silničního zákona - ten říká v par. 31:,je-li nutné upozornit ostatní na hrozící nebezpečí zejména když je nutno snížit rychlost jízdy upozorní je světelnými znameními(není to citace) a otázka zní "není i toto  antiradar?" A co je v těchto případech porušení zákona.

Prostě je to paskvil a je nutné jej změnit a upravit a protože jej uvedli v živit lidé, kteří se musí řídit podle svých voličů jsem i pro referendum ke změně či zrušení tohoto zákona, protože jako volič v demokratické zemi s ním nesouhlasím.Nenechme se sebou orat.

0/0
20.8.2006 10:55

Jirka

Re: A co tohle

ty jsi ale chobot, zákon č.361/2000Sb. nepovažuje za nebezpečí "postih protiprávního jednání", tedy pokud problikáváš protijedoucí řidiče s úmyslem upozornit je na radar, dopouštíš se také přestupku - bezdůvodně dáváš výstražné znamení

0/0
20.8.2006 11:09

Vasek

Re: Re: A co tohle

chobot možna jsem,ale tento zákon neříká jaké nebezpečí, stejně jako říká "za jízdy svítit" ale když stojím na červené - tento moment není za jízdy. A pokud šaškujou policajti,ministři a jiní, nevím, proč bychom nedělali to samé i mi osatní.

0/0
21.8.2006 18:32

Milhaus

Re: Re: A co tohle

Nevím jetli je blikání bezdůvodné výstražné znamení, ale určitě to je maření výkonu policisty. ;-D

0/0
22.8.2006 15:00

Vladimir

Nesmysl

Je to kravovina a u soudu to musi prohrat i v tomhle absurdistanu.

Pani Zizkova funkci radaru evidentne dosud ani nepochopila, natoz aby byla schopna posoudit, zda jeho funkce muze byt pasivnim antiradarem ovlivnena.

On ten problem zacina u toho, ze tato zarizeni nejakej trumpeta zacal oznacovat "antiradar" prestoze jde o pasivni DETEKTOR RADARU. Jako takovy zadnou cinnost zadneho radaru ovlivnit nemuze, muze jen oznamit, ze nablizku nejaky radar svoji cinnost provadi.

Policii nic nebrani v tom, aby si moji rychlost naprosto presne zmerila. V tomto smyslu lze za antiradar povazovat i cedule typu "Pozor, usek s merenim ryclosti radarem" apod. Budu - pokud si je prectu - za jejich pouziti jako ridic trestan rovnez pokutou sto tisic? Atiradar mne jen upozorni abych jel slusne a zabrani mi tak udelat prestupek. A o to by snad melo jit. Nebo jde naopak o to nachystat co nejvíc lecek a past se na pokutach?

Opravdu by mne potesilo, kdyby na moji otazku nekdo z "kompetentnich" odpovedel

0/0
19.8.2006 5:51

Karel

Antiradar? Co to je? Pistole?

Na stránkách (MD)www.novapravidla.cz byla do 10.8.2006 napsáno, že pasivní antiradary nejsou zakázané. Na nátlak špiček policie si tam klidně napíší za týden pravý opak.

Zákon žádnou kontrolní činnost radaru nezná. Ta samá výtka by mohla časem padnout i na můj alkoholtester, protože znemožňuje kontrolní funkci. Radarovýový detektor je nastaven na přijímání i tak zvaných bezpečnostních radarů (varocvný systém SWS). Na záchranných vozidlech, nadměrném nákladu, nechráněných přejezdech a nebezpečných místech. MD by mělo podporovat budovat SWS a podporovat bezpečnost. U nás je to ale naopak. Radar slouží jen k výběru peněz.

Provedl jsem malý průzkum mezi řidiči (soudci, právníci, policajti ČR, řidiči dopravních firem, podnikatelé). Výsledek je, že postup policie a ministerstev je protizákonný.

Takže počkejme na první případ, zveřejněte ho ihned na wwww.chcete změnu.cz. Mnoho z nás se bude s chutí určitě podílet i na finanční podpoře a výběru právníka.

0/0
19.8.2006 8:29

vasek

Re: Nesmysl

Souhlasím, a pokud chtějí naši úžasní zákonodárci a jajich přisluhovačové v uniformách striktně dodržovat tento zákon pouze na běžných řidičích, musejí tedy i uložit 100tisíc.postih i radiovým stanicím a posluchačům,kteří upozorní na radary a i každému, kdo třeba telefonicky upozorní známého na stanoviště radaru a podobně.

0/0
20.8.2006 10:33

Josefprav

pepan

0/0
17.8.2006 20:55

Ramios

Co řešíte?

Pokud dodržuju jasně dané rychlosti (50,90,130) nepotřebuji žádný antiradar. Celá tato diskuze je o h.vnu, jenom to dokazuje kolik lidí jezdí jako hovada a hledá kličku jak tak jezdit dál.

0/0
17.8.2006 14:26

Pavel

Re: Co řešíte?

Zapoměl jsi na 20, 30, 40, 70, 80 a na některých parkovištích 10 a 15 ;-D

0/0
17.8.2006 14:43

mauritius13

Re: Co řešíte?

pane kolego, obávám se, že se trochu mýlíte... Tato diskuse totiž není vůbec o tom, kdo jak způsobně jezdí, ale o tom, jak si obyčejní lidé nechají či nenechají dělat na hlavu. Když je list zákona popsán modře, já osobně nemám v úmyslu se nechat vládou přesvědčovat, že je vytištěn červeně...

0/0
17.8.2006 14:44

Petr

Re: Co řešíte?

Tak to sem teda zvedavej jak budes dodrzovat 20tku v obytny zone dlouhy nekolik kilometru mistre. Bez antiradaru (pardon - pasivniho detektoru) ani ranu. Doporucuju www.bezpokuty.cz - snad jedina firma v republice co je ma skladem a navic za dobrou cenovku. Prece nebudeme podporovat vladni racing team.

0/0
17.8.2006 15:01

Tom

Re: Re: Co řešíte?

Přesně tak. Ode dneška mám také - a od stejně firmy. U nás sice obytné zóny nésů, ale osadili budky po městě. Zdraví Tom Ostrava.

0/0
17.8.2006 15:05

Antiradar

Re: Re: Re: Co řešíte?

Az na to, ze ta firma je nema upravene pro CR, takze za urcitych situaci si Ramer vsimne natolik pozde, ze ubrzdit nestihnes! Neni nad CZ produkci. R^

0/0
17.8.2006 19:36

airly

Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

Haha ;-D, dost mě ten podivný termín "česká úprava" zajímal, tak jsem se mu věnoval a udělal si test 965CZ a 995. Musím říci, že je to pěkná blbost. Je to něco jako kdyby někdo tvrdil, že nová octavia nebude jezdit po českejch silnicích a proto prodává speciální verzi favoritu za 1,5 mega, která má dokonce i mlhovku. "Česká verze" je blábol nesolidních prodejců, kteří už nevědí kudykam. Mám pár týdnů 995ku a jsem 100% spokojen.R^R^;-)

0/0
17.8.2006 22:01

Ramios

Re: Re: Co řešíte?

Tak znova, 20 v obytné zóně má zřejmě své opodstatnění, asi byste nebyl rád když by si před vaším domem v obytné zóně hrálo vaše dítě a kolem jezdil nějaký machr s antiradarem (pasivním detektorem) jako hovado protože mu to tam ukazuje že tam žádný radar není.

0/0
18.8.2006 10:05

Pavel

Re: Re: Re: Co řešíte?

Zvláštní asociace. Myslíš, že každej kdo má detektor je "machr"??? Myslíš, že když mám detektor jezdím, jak uvádíš, jako "hovado"? Tak to jsi mimo místu chlapče. Většina vlastníků detektorů které znám nejsou jezdí naprosto normálně a slušně. Jen se nechtějí nechat "nachytat" na nějaké zastrčené třicítce, která nemá opodstatnění... O tom to je a ne bezmozkové jízdě se sešlápnutým plynem,....... !!!!!!

0/0
18.8.2006 11:42

Ramios

Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

No tak nevím, ještě jsem neviděl ve svém okolí značku s max rychlostí, která by nebyla vůbec vidět, to bude spíš o pozornosti při řízení. K těm machrům, kdo používá detektor? Majitel Š120, trabanta? Asi ne, spíš majitelé trochu rychlejších aut, kteří když si tyto auta pořídí tak si myslí že se jich pravidla netýkají protože proč jezdit pomale s rychlým autem. Když jsou všichni tak vzorní tak se to docela nevyplatí ne? Nebo že by všude bylo tolik skrytých značek? To se mi nezdá.

0/0
18.8.2006 12:50

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

Hmmm :-D cituji: "....kteří když si tyto auta pořídí tak si myslí že se jich pravidla netýkají protože proč jezdit pomale s rychlým autem...." A k tomu jsi přišel zase kde??? Ty tomu nějak rozumíš a koukám, že jsi asi velmi schopný znalec psychiky všech majitelů vozů, viď ;-D Mluví z tebe akorát závist, tak si ji někam uklid a pak se vrať a doproberem to, jo? Těším se ;-P Jo a aby jsi mě hned neoznačil za "piráta v drahém autě" tak ti rád sdělím že jezdím šest let starým vozem>- české výroby. Papapaa ;-D

0/0
18.8.2006 13:36

Ramios

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

Ne detektor ti opravdu nezávidím, je to zbytečná věc. To že máš šest let starou škodovku neznamená že jezdíš pomale. A ještě jsem neviděl jet auta, která mohou jet rychleji než běžná auta, pomale nebo podle pravidel. Teda pokud samozřejmě neměl zrovna zapnutý detektor nebo nějaký technický problém. Taky jezdím škodovkou, může jet rychle ale nejede protože nechci jet rychleji než je povoleno a o tom to je.

0/0
18.8.2006 13:48

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

"Teda pokud samozřejmě neměl zrovna zapnutý detektor ..." další super poznatek! čeče ty máš oči všude, nemáš za svým jménem něco jako 007? ;-D No a jinak ti uvěřím spíš, že jsi toustovač než že neuděláš žádný přestupek. To zvládnou akorát jedinci z Husák-racing teamu a jim podobní,....

0/0
18.8.2006 14:04

Ramios

Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

Jo a že nějaká třicítka nemá opodstatnění? Dokud je na místě tak si můžeš tak akorát zanadávat ale pořád musíš jet max 30. To bych si mohl říct že na dálnici je neopodstatněná 130, ve městě 50. Co můžeš udělat je poslat  to na dopravní inspektorát návrh na zrušení a na nich je říct jestli je opodstatněná nebo ne. Kam bysme se to dostali kdyby si každý určil co je opodstaněné a co ne.

0/0
18.8.2006 13:09

Pavko

Re: Re: Re: Re: Re: Co řešíte?

Pravděpodobně se velmi málo pohybujete na českých silnicích.Jinak by ste viděl spoustu 30,které tam umístili nějací kopáči a.p.bez jakéhokoli povolení.A i tyto jste povinnen respektovat.A spousta těchto značek ani není po ukončení prací odstraněna.A je smutné,že policejní motohlídky na toto nereagují/asi práce navíc/!!

0/0
18.8.2006 13:26

Jirka

Re: Re: Co řešíte?

zato s antiradarem se rázem z tvého auta stane auto vybavené tempomatem, řekni na rovinu že neuznáváš pravidla a máš rád anarchii, proto i v obytné zoně jezdíš jako vepř a anitardar ti umožní vyhnout se postihu za spáchané prasárny.

0/0
20.8.2006 11:11

crabath

Re: Co řešíte?

debata je o tom, jestli je pasivni detektor legalni nebo ne. pruser je, ze zakon rika, ze legalni je a policie s ministerstvem tvrdi, ze ne. az bude jasne receno, ze legalni neni, bude ta diskuse jinde. thats it.

0/0
21.8.2006 21:36

fomik

Protiústavnost

Myslím, že tohle pánům z ministerstev neprojde, protože to, čemu říkají antiradar, je ve skutečnosti radiopřijímač na určité mikrovlnné frekvenci. A podle mezinárodních úmluv (které jsou u nás ratifikovány) je základním lidským právem přijímat jakýkoliv rádiový signál, takže bych řekl, že toto rozhodnutí je protiústavní.

0/0
17.8.2006 11:36

Andee

Re: Protiústavnost

Oni záměrně mlží a mluví o antiradaru, aby lidi zastrašili, ale ve skutečnosti mají na mysli pouze rušičky. Za pasivní přijímač nikdo takovou pokutu dostat nemůže právě z tohoto důvodu, co uvádíš.

0/0
17.8.2006 11:47

333

Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

To jsem zvědav

0/0
17.8.2006 11:22

hynek

Re: Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

nejde nebo najde ?

0/0
17.8.2006 11:32

333

Re: Re: Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

Najde. ......ale asi těžko :-D

0/0
17.8.2006 11:34

333

Re: Re: Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

to máš jedno hynku, vidíš že už ani psát neumim, sem odepsanej a to jsem byl ještě před chvílí nakoni;-(;-(

0/0
17.8.2006 11:36

hynek

Re: Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

Inteligentní, v hlavě máš piliny a jseš blbec, tohle všechno jsi o sobě napsal. Dojdi si za paní doktorkou, napíše ti pilulky do pusinky...

0/0
17.8.2006 11:38

333

Re: Re: Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

já si radši do pusinky strkám něco jiného víš hynečku.)) :-P

0/0
17.8.2006 11:55

333

Re: Re: Re: Nejde ve všech mých příspěvcích alespoň jednu rozumnou?

(ale polárka to není);-)

0/0
17.8.2006 11:56

333

sypu si popel na hlavu

a omlouvám se vám všem za ten slovní průjem, jsem jenom hloupý kluk;-(

0/0
17.8.2006 11:21

333

Re: sypu si popel na hlavu

Co hloupý kluk, blbec jsem jak se patří...

0/0
17.8.2006 11:23

hynek

Re: sypu si popel na hlavu

My to ale o tobě víme.

0/0
17.8.2006 11:31

DaM

At si ministerstva rikaji co chteji, ...

... dulezity je zakon, a ten mluvi naprosto jasne. Takze detektory radaru (pasivni antiradary) nejsou zakazany, jsou tedy povoleny. At si prislusnik PCR nebo MP jednou zkusi neco namitat a okamzite bude mit na krku obvineni ze zneuziti pravomoci verejneho cinitele a pokus o podvod. Ono je to brzo prejde :-)

0/0
17.8.2006 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.