Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravní expert: D1 rychlost 170 km/h nezvládne

Až sto sedmdesát kilometrů za hodinu by mohli podle policejního prezidenta Vladimíra Husáka uhánět řidiči po českých dálnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fitipaldi

D1 je dálnice ?

Komunikaci D1 nazývat dálnicí je skoro odvaha. Tolik dopravních omezení, vyjetých kolejí a děr se jen tak nevidí. Hustota na D1 dosahuje neuvěřitelných hodnot a to především kvůli kamionové dopravě a spoustě náklaďáků. Za těchto podmínek stačí jakákoliv kolize a vzniknou během pár minut kilometrové fronty. Aby se povolilo 170 by muselo být uzákoněno zákaz jízdy kamionů a náklaďáků ve 2 levých pruzích(pokud budou 3 pruhy v jednom směru, jako že nejsou). Další věcí je, že neumíme jezdit plynule. Couralů, kteří se plazí v levém pruhu 90 je až příliš mnoho a rozdíl 80 km jen tak někdo neubrzdí.

0/0
30.8.2006 16:45

Dobino

Holland

Byl jsem teď v Holandsku asi měsíc a najel sem 4500km.Je fakt,že se tam jezdí po dálnici slušně, ale ve městě je to pravý opak.Jinak 160 po dálnici bez problému.

0/0
30.8.2006 11:59

liberecak

Co to je zase za kecy???

Proč se pořád bavíme o paušálu? Kdo sem plete D1? Na D1 by 170 šlo bez kamionů, takhle je to bez šance, ale to všichni víme. Proč se v týhle debilní zemi musí pořád něco podmiňovat? "Někde na D2 pojedete 150, ale zato vám na D1 snížíme na 100..." co to je za kravinu? Prostě D11, R10, D5 160, D1 130 a nazdar, nevím, co se tady pořád řeší. Někam se dá kulatá značka 130, někam 160, to by dokázali zařídit dva lidi během týdne pro celou republiku!!!

0/0
29.8.2006 14:55

Warhead

130 málo i hodně

U nás si člověk nepomůže , aby to bylo spravedlivé muselo by být na každé auto dle stáří,stavu určeno jakou maximální bezpečnou rychlostí může jet . Starý káry sice můžou frčet ale je to jak v raketoplánu a naproti tomu novější např. Mercedes třídy S si ani neuvědomí kolik jede , protože má absolutní pohodlí ... všem řidičům se stejně nikdo nezavděčí :P peace

0/0
29.8.2006 14:15

DJ. TRABI

Cesi jsou debilní narod?Moraváné a slezané jsou teplouši.?

0/0
28.8.2006 18:30

jiricek

Re: Cesi jsou debilní narod?Moraváné a slezané jsou teplouši.?

pekne přiznání :)

0/0
28.8.2006 18:49

Milan

Tvrdě na piráty

http://pirati.uzitecne.info/

A už se těším na reakce potrefených hus... ;-D

0/0
28.8.2006 18:22

Marcel0099

Re: Tvrdě na piráty

Debilnější stránky jsem neviděl, bez možnosti diskuse, informace o ničem, jen o tom jak terorizovat ostatní, například v situaci kdy vezu někoho na pohotovost užitečné informace jak zajistit dotyčnému komplikace nebo možná smrt?.... tohle mohl vytvořit jen zakomplexovaný blb

0/0
29.8.2006 8:08

Milan

Re: Re: Tvrdě na piráty

Porušování předpisů není o diskusi, o tom, jak ho "okecávat". Když pojedu na pohotovost a půjde o zdraví nebo život, budu svítit, blikat a troubit o stošest, protože si to před policií obhájím. A to po celou cestu, aby to všichni včas zaregistrovali, ne jako naši piráti, kteří se nejdřív přilepí někomu na zadek a pak ho začnou otravovat. Tak se nechová člověk v nouzi, ale někdo, kdo si myslí, že může proto, aby mohl jet protizákonně (např. rychleji), může omezovat ostatní (např. nutit je uhnout).

0/0
29.8.2006 20:55

Marcel0099

Re: Re: Re: Tvrdě na piráty

To bych rád věděl jak to odlišíte takže musím ještě troubit když jedu rychle na pohotovost?!? Hm to se dobře ovládá volant když ho musím při rychlejší jízdě ještě stlačit uprostřed abych mohl houkat a řídím jednou rukou!!! Fakt masakr.

0/0
29.8.2006 21:27

Martin

Re: Re: Re: Tvrdě na piráty

kdyz bude blikat, troubit, sviti o 106, takuz nebudes mit cas ridit,

tak stranka je opravdu k nicemu a souhlasim s tim, ze debilni, navic na nekterych fotkach neni zrejme, kdo a zda vubec se nekdo prestupku dopustil

0/0
30.8.2006 11:03

Marcela

Re: Re: Tvrdě na piráty

jako protiargument dát výjimečnou situaci,která se většině řidičů za celou jejich řidičskou karieru nepřihodí ani jednou, výmluvné ;-).Kdo že je ten blb ?

0/0
30.8.2006 12:04

Marcel0099

Re: Re: Re: Tvrdě na piráty

To Vám přeji že jste se s tím nesetkala, já ano.... zřejmě je to o tom jak často se ne silnici vyskytujete....

0/0
31.8.2006 0:05

davexx

Re: Re: Re: Re: Tvrdě na piráty

A jak často se stekáváte s idioty, kteří naprosto zbytečně někoho ohrožují? Já bych to viděl na poměř tak 100 000 : 1 ve prospěch idiotů oproti oprávněnému spěchu s nemocným.

Ty stránky bych si dovedl představit i jinak, ale každpádně je dobře, že existují, protože ukazují, že jsou i lidé, kteří považují za slušnost dodržovat pravidla a nenechat se ohrožovat těmi, kdo pravidla nectí.

Až na cestách nebudou hlupáci, nebude takových stránek potřeba.

A s tou nakoplou husou se asi iniciátor vlákna celkem trefil, protože se vyskytl jediný (nikoli rozumný) protiargument, ale stránky je třeba zrušit. Bylo voláno po diskusi, tady k ní je prostor, tak zkuste opravdu argumentovat, pak to možná k něčemu povede.

0/0
5.9.2006 9:13

saluti

cesi

cesi sou debilni narod

0/0
28.8.2006 17:50

T.Lojza

Re: cesi

Ještě že si to dokážes přiznat.

0/0
28.8.2006 20:39

DJ. TRABI

Dopravní expert.

Myslím si že dopravní expert Jaroslav Heinrich je teplouš. Cus D.J.TRABI.

0/0
28.8.2006 17:16

liberecak

Re: Dopravní expert.

R^

0/0
29.8.2006 14:56

DJ. TRABI

Dopravní expert.

0/0
28.8.2006 17:13

azzazello

Se stale divim,proc...

Se stale divim,ze kazdemu sejde na nejakem zivote nekoho,kdo nevi jak se ma chovat.Lidi je na svete jako ......,a vypada to,ze to nebude lepsi.Jidla a mista a surovin je cim dal mene a nebude to lepsi.Myslim,ze takova prirozena obmena lidi je vcelku nutna.Tak o co kazdemu zachranari jde?Doufam,ze ti co by stale nekoho zachranovali se az nebudou mit co do ust rozdeli o vse co maj jeste s dalsimi.Tim nerikam jezdit jako blazen,ale jezdit dle aktualni situace.Nu, a kdyz nekdo nevi jak na to,ja pro nej nebrecim.Hezke odpoledne!!!!!!

0/0
28.8.2006 16:40

eliska

Re: Se stale divim,proc...

a kdo ti brani pred odchodem na onen svet?...jdi treba hned ted, ale neber sebou dalsi bez jejich svoleni;-)

0/0
28.8.2006 19:02

Homer

Život je jenom jeden

tak nechápu, proč si tady furt honěj triko ňáký paka, co maj rychlý auto, ale neuměj jezdit. Když jedu i v levým pruhu jenom 140, tak žádnýho blbečka pouštět nehodlám. už jenom proto, že na vyšší rychlost nemá nárok. A k problému D1, tahle "dálnice" místy připomíná hummer centrum.

0/0
28.8.2006 16:39

FastDriver

Re: Život je jenom jeden

závidíš mu rychlejší auto?

0/0
28.8.2006 16:46

Fantomas

Re: Život je jenom jeden

My se na tebe vy..... a pěkně tě podjedem...

0/0
28.8.2006 17:51

AAA

Re: Život je jenom jeden

Zkus to vysvetlit treba ministrovu ridici :)

0/0
28.8.2006 18:53

AAA8

Re: Život je jenom jeden

No nevím, ale zbytečně vytvářet problém může být spíš nebezpečné ... Když mám kam uhnout, tak uhnu a je to.

0/0
29.8.2006 11:57

Obcasnykomentator

Zázrak přežití

Vždycky, když nahlédnu do podobných auto-diskusí, dostanu i jako ateista chuť dát na modlení za to, že jsem na silnicích ve společnosti takových přispěvatelů zatím přežil. (Když tedy samozřejmě odečtu ty, jejichž automobilové siláctví existuje jen v anonymní diskusi na internetu.)

Utěšuju se vždycky tím, že řidičské grify tak úplně s inteligencí nesouvisí a že určitá vyježděnost a pud sebezáchovy  snad dělají i ze zdejších verbálních suverénů řidiče ještě snesitelné.

0/0
28.8.2006 16:10

Alek

Re: Zázrak přežití

nastesti vetsina z místních chytrolínu, ohanejicich se svyma Audi RS a spol jsou nudici se hlupacci, co jezdi cely zivot autobusem a zrovna nemaji do ceho stouchnout, takze asi tak, nebal bych se ze se objevi za volantem. Nebo to pak jsou takovi, co jedou jak priposr... brejle nalepeny na prednim skle a tady delaji ramena, kdovi co neumi...

0/0
28.8.2006 16:21

AAA

Re: Re: Zázrak přežití

Vetsina z nich jsou take volici KSC(M) a CSSD ...

0/0
28.8.2006 18:55

nofear

k čemu máme předpisy ?

;-O(Y);-Opřece proto aby se porušovaly !! páč jezdit podle předpisů, to umí každej trouba ;-O(Y);-O

0/0
28.8.2006 16:06

jura

Re: k čemu máme předpisy ?

doufám, že kvůli takovým zůstane 12 bodů.  

0/0
28.8.2006 16:08

FastDriver

Re: k čemu máme předpisy ?

no to teda neumí, jen se dívej, jak se bliká na kruhákách;-D

0/0
28.8.2006 16:15

Jintaj

Re: Re: k čemu máme předpisy ?

Zrovna včera jsem se vrátil z dovolené v Rakousku a s údivem zjistil, že Rakušáci neblilkají na kruhových objezdech vůbec - ani při vjezdu, ani při výjezdu! Když tedy vjíždíte v Rakousku na kruháč, nezbývá než být jasnovidec...

0/0
3.9.2006 18:54

malyhippo

dotaz

Může mi někdo vysvětlit pojem "úmyslné blokování" ? Děkuji

0/0
28.8.2006 15:59

FastDriver

Re: dotaz

například když jedeš po dálnici v levém pruhu a za tebou je auto, které tě chce předjet a ty mu neuhneš do pravého pruhu.

0/0
28.8.2006 16:06

ppaul

Re: Re: dotaz

tak s tímhle souhlas..... přiznám se, že jednou jedinkrát jsem tohle porušil...před Prahou když byly oba pruhy téměř souvisle plné se zezadu přihnal blikající mercedes... ten měl smůlu ;-)

0/0
28.8.2006 16:08

Alek

Re: Re: dotaz

pokud jede 130, predjizdi a za nim se prizene spechajici blbecek, litajici ze strany na stranu, blika jak o zivot. Podle mistnich by ten vpredu zaslouzil skoro provaz co?

0/0
28.8.2006 16:19

FastDriver

Re: Re: Re: dotaz

Proč provaz? Stačí aby se po předjetí zařadil vpravo a je hotovo. Jenže to někdo prostě nepochopí.

0/0
28.8.2006 16:21

ppaul

Re: dotaz

Podle zdejších se tak nazývá jízda zejména v obci, při které řidič dodržuje předpisy a ignoruje blbečka nalepeného na kufru ;-)

0/0
28.8.2006 16:07

Tadeusz Serepecki

Re: Re: dotaz

Jsi úplně mimo, ale to nic...

0/0
28.8.2006 16:11

ppaul

Re: Re: Re: dotaz

Psáno níže, máte pravdu.. ale z těch příspěvků to takhle vyplynulo...8-o

0/0
28.8.2006 16:14

Tadeusz Serepecki

Re: Re: Re: Re: dotaz

Musíte to číst celé...;-)

0/0
28.8.2006 16:16

malyhippo

Re: dotaz

Děkuji. Vidím, že výkladů je více. Ale vždy to bude asi v lidech, co? Pokud mě někdo chce předjet, tak ať to udělá, ale neznamená to, že kvůli něbu budu sjíždět na krajnici a nebo brzdit. Typickým příklad : Jedu za autem cca 90km/hod. dodržuji bezp. vzdálenost, najednou se přiřítí dva až tři závodníci nacpou se tam a začnou brzdit. Otázka zní : Je toto normální?? Není to náhodou velmi nezodpovědné a nebezpečné??

0/0
28.8.2006 16:14

ppaul

Předjetí?

Kde je hranice mezi "povinnost umožnit bezpečné předjetí" a tupcema, co se cpou do kolony? Taky se mě to už párkrát stalo, že odněkud zezadu se přířitilo auto a začalo se cpát tam kde zrovna nebylo moc místa...

0/0
28.8.2006 15:51

NewYorkCity

!!! For Tadeusz Serepeckijaksviňa

Odbočení do zákazu: přehlédnutí značky-okamžitá pokuta, protože tam poldové čekali, parkování čumákem v protisměru: jako začátečník jsem zaparkoval stejně jako auto přede mnou-okamžitá pokuta, poldové jeli kolem, nedodržení rychlosti: moje blbost, prachobyčejný spěch a fotečka domů.

0/0
28.8.2006 15:22

Tadeusz Serepecki

Re: !!! For Tadeusz Serepeckijaksviňa

Děkuji ;-). To, jestli rychlost dodržujete nebo ne, to víte jenom Vy sám. Já jenom říkám, že někoho úmyslně blokovat je naprostá hloupost a zbytečně tím dáváte možnost vzniku nebezpečných situací. Myslím, že jste dost chytrý na to, aby jste to pochopil. A nemluvte už o tom limitu...

0/0
28.8.2006 15:31

Desperado

Re: Re: !!! For Tadeusz Serepeckijaksviňa

R^ Je otázka zda má význam těmto spravedlivým trotlům, že blokováním/vychováváním zvyšují pravděpodobnost vzniku dalších nebezpečných situací, je celkem zbytečné. Jedu svou předpisovou rychlostí a nic mě nezajímá, po mě potopa, co?! Tak právě takováto hovádka se právě řadí na stejnou úroveň jako závodníci a lepiči na kufrech. Možná ty psychotesty jako podmínka pro řidičák mají něco do sebe... Psychotické osoby by opravdu neměli mít právo vlastnit zbraň jako je auto.

0/0
28.8.2006 15:57

ppaul

Re: Re: Re: !!! For Tadeusz Serepeckijaksviňa

Když chce někdo jet rychle, tak ať si předjede...já se mu třeba uhnu, ale chápu ty, kteří jedou podle předpisů a tudíž se na ně nějakej tupeček co chce ušetřit půl minuty lepí.... proč by mě mělo zajímat, že v obci nějakej magor chce jet kilo? 8-o

0/0
28.8.2006 16:06

Tadeusz Serepecki

Re: Re: Re: Re: !!! For Tadeusz Serepeckijaksviňa

Tohle jsme tady vůbec neřešili. V tomto případě se jednalo o jízdu po víceproudé komunikaci mimo obec.

0/0
28.8.2006 16:09

ppaul

Re: Re: Re: Re: Re: !!! For Tadeusz Serepeckijaksviňa

Souhlasím, že na dálnici je to úplně o něčem jiném R^ to zažívám každý týden, že jedu 130 a zezadu jezděj... a dycky se uhnu...i když některý ne... a co třeba "nová" dálnice na Hradec (obchvat Chlumce) - tam mě fakt s*rou lidi který jedou pomalu a maj se kam uhnout 8-o

0/0
28.8.2006 16:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.