Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novou Ladu Silhouette pomáhá vyvíjet Porsche

Žigulíky s desetiletími prozrálým designem a technikou Fiatu 124 to mají nahnuté. Posměšné úšklebky na adresu vozů z Togliatti už za dva roky nebudou na místě. Ruská automobilka připravuje model Silhouette, který nabídne hybridní pohon a dělá si zálusk na 5 hvězdiček v crashtestech EuroNCAP, pomoci mají technici Porsche Engeneering.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tera

lada

V;-Dmusim  rict ze  lada jede dopre  a skoro stejne  to neni jako  skoda teda spis  wwwwwwww  sragen    kde sou ty casi brazdily silnice tvrdi klasikove 120  130  fava   mbR^R^R^

0/0
17.1.2007 18:11

zlej_protiva

Nelíbí

Mně se teda tenhle novej kousek taky vůbec nelíbí a moc nevěřím, že Lada už dokáže udělat auto, který technologicky dožene alespoň běžný průměr. Zase to doženou cenou jako Dacia s Loganem. Kdo chce kam....

To už i Korejci zamakali víc a začínají dělat čím dál lepší auta.

0/0
5.9.2006 21:03

Rimsy

Lada

Nic proti ladovkám, sám jsem jednu měl ..... ale to auto je fakt hnusný.

0/0
1.9.2006 16:13

jan9

lada

Zato, design passatu a octávie je nadčasovej co.Já fakt nevím jaký auto by musela LADA udělat aby se některejm alespoň nakrátko rozsvítilo a připustili že je to fajn. Jo,jo není nad ty německý krabice stále stejnejch tvarů a hran. Kdy z dálky není poznat či je to škoda, či volfík.Interiéry všech seatů, škodovek a volfíku jsou stejný, až je skoro jedno co si koupím.Nebejt rozílného loga na volantu, ani nevím co řídím.Jsem rád že LADA Siluet půjde poznat mezi těmi všemi auty už zdálky.

0/0
25.8.2006 11:00

jojo

Re: lada

Obávám se, že to od nějakýho daewoo nebo kie nerozeznáš ani z blízka. A když jsme u těch rozdílů, tak Lada Kalina se od 2 generace starého Opelu Corsa liší dooplravdy jen tím logem a to se tím už asi 5 let vytahujou jak to bude skvělý auto až to začnou vyrábět (pokud vůbec). Tak se to v rusku ostatně dělá už od války, někde ukradnou (dneska možná už odkoupí za cenu šrotu) starou výrobní linku nějaké automobilky a pak to vadávaj za svoje auto.

0/0
25.8.2006 14:02

anonym

Re: Re: lada

hele, kdybys jen na plano netřískal hubou a kouknul se sem tam na ruské stránky automobilky LADA (VAZ), tak by ses možná dočetl o "staré" lince na kaliny a Siluety.Možná že ti pomůže to, že já, coby motoristický novinář tam byl a viděl ty "staré linky", které stavěli a uváděli do provozu přímo "šmejdi" největších renomovaných značek včetně BOSCHE.Možná by tě i zajímalo, že na auto ruské ruce už téměř ani nesáhnou, chytráku....

0/0
25.8.2006 16:22

jan9

Re: Re: lada

asi jsi nikdy neřídil corsu2 generace a nikdy neviděl kalinu co. Jinak bys nemohl vypustit z úst takovou p...ovinu.Podobnost kaliny a corsy je úplně stejná jako passatu a octávie.Ze vnitř pak nenajdeš podobnost žádnou.No zýkrátka jste zamindrákovaní až hrůza a neumíte objektivně posiudit auto.Pouze nechutně pomlouvat a hledat podobnosti.

0/0
25.8.2006 16:29

rudastraka

Re: lada

opravdu od sebe nerozeznas skodu, volkswagen, audi, seat???

0/0
26.8.2006 9:23

jan9

Re: Re: lada

Né, promiň.Přes třicet let dělám motoristického novináře, ale v těchto autech mám guláš :-D:-D;-);-). Hlavně že vy poznáte LADU.

0/0
26.8.2006 10:30

trotl

lada

nech je, blbci se najdou všude.Pár lidí co jezdí ve škodovce prostě budou pomlouvat cokoli.O to zvlášť když je to Ruské............. Můj názor, velice pěkné auto, pokud bude mít i super cenu a výbavu, proč né.

0/0
25.8.2006 10:36

dezzo

Re: lada

;-D

tak si ho kup

0/0
25.8.2006 14:28

trotl

Re: Re: lada

já ladou 2110 jezdím už šest let a vím o čem mluvím, proto se nebojím říci že příští auto bude dost možná právě SILUET.Já totiž tyto auta znám z realu, nikoli jako někteří z Vás z obrázků.proto mohu objektivně psát a nikoli jen tlachat o hloupostech

0/0
25.8.2006 16:25

Pan_Hlavsa

Re: Re: Re: lada

I já mám 2110 od 11/99R^. Druhé auto v rodině Opel - 1litr oleje na 1000km dle autorizovaného servisu je to prý OKRv.

0/0
28.8.2006 13:24

silva

siluet

OOO, zase zcela objektivní přízpěvky.Myslím že kdyby LADA postavila super káru, tak pár jedinců (myslím některé zde) jim to okamžitě porovná z něčím jiným a udělá s toho obludu.Zatímco škodovka a ostatní výrobci vyrábí auta, jedinečná, která se nikomu a ničemu nepodobají co?!!! Zkrátka protiruská morálka zde stále je a asi bude, proč neposuzujete auto jako auto a nezapomenete na značku a stát ??!!

0/0
25.8.2006 10:33

honza?

klasika

vypadá to  jako žigulík:  design nemá čím urazit, protože je skoro bez nápadu, na velikost auta poměrně dlouhej rozvora kola jak od angličáku.

0/0
24.8.2006 20:42

kluboš

porsche

Porsche uz pred cca 16-17 lety snad spolupracoval na tavriji - to byla takova ta mini samara. mimochodem model vychazejici z F124 snad uz prekonala prave samara? Tak co to zas v clanku pletete .....

0/0
24.8.2006 20:42

Houbeles

Re: porsche

Porsche možná na Tavrii nějak spolupracovalo, ale Tavria je ZAZ, ne VAZ . VAZ + Porsche ( motor ) = samara.....ta byla sice 5 let za světovým trendem, ale také 5 let před námi a naším slavným značkovým Favoritem ( rezavým už v mototechně )

0/0
25.8.2006 7:45

jojo

Re: Re: porsche

Nevím jaké máš zkušenosti, ale tohle jsou moje. Měl jsem VAZ 2101, vydržel teda 18 let, ale byl 3x přelakovanej, snad všechny plechy měněný a furt to rezlo. Teď mám 17 let starýho Favorita a rez bys na něm nenašel, lak je somozřejmě původní. A to nemluvím o ostatních věcech jako je spotřeba...

0/0
25.8.2006 13:55

Houbeles

Re: Re: Re: porsche

Myslíš nechutně vysokou spotřebu favorita ? hm dobrý fórek.........já vím v hospodě se bavíte o tom že favo žere 5 l a vydrží 300 tis km do generálky :-D jiank mi před barákem stojí 2106, stáří 28 let, původní lak, korozi pořád marně hledám....až s tím tvým favoritem začneš jezdit, uvidíš za 3 roky sám co ti z něj zbyde Rv

0/0
25.8.2006 16:43

Flipper Tom

kdo má zpoždění ?

patrně autor článku, neboť 116 byla zcela zásadně přepracována a tak valná většina informací v článku je zcela mimo :)  auto bude vypadat naprosto jinak, základní motor by měl být 1.8 a tak dále. Spolupráce s porshe je pravděpodobná, koneckonců s nima VAZ spolupracuje více než 20let :)

0/0
24.8.2006 18:41

wajco

vyzera to jak demo verzia Daewoo ☻☻☻

0/0
24.8.2006 16:57

martijn

???

(Y)>-Rv!!

0/0
24.8.2006 15:32

MC

A zase to má malý kolečka

Nechápu proč, když už rusáci udělají u nějakého auta design alespoň trochu na úrovni doby, k tomu vždycky prdnou 13" kola.

0/0
24.8.2006 15:16

v

Re: A zase to má malý kolečka

seženu ti na to 22" chromy, jestli chceš..:-D

0/0
24.8.2006 15:29

Dědeček Vševěd

Porsche ?

Jestli ten vývoj dopadne tak, jako s tou tramvají pro Prahu, tak potěš Pánbůh... ;-€ Rv (Y)

0/0
24.8.2006 15:11

JJ

Re: Porsche ?

JJ, ses Ded vseved, protoze Porsche delalo jen design a nedalo to Porsche auto, ale jina firma, ktera ma nazev taky Porsche.

To je jako Novak a Novak. Sice stejny jmeno, ale kazdej jinej.

A ze by design byl nejake svetovej, to si teda nemyslim, urcite by u nas udali lepsi. Vyhozeny penize.

0/0
24.8.2006 16:24

lakso

Hahaha

Ruské vozy, letadla a vůbec kde co. Dílenské zpracování? Děs. Poruchovost? Ďábelská. Technologie? 20 let za opicema. I za poloviční cenu jako jsou vozy ve stejné třídě je to drahé. Dobře jsem se seznámil v 96-99 s Ladou Nivou. To byly brutální zážitky. To Vám tedy mohu říci. Jedna mi málem stála život! 

0/0
24.8.2006 14:47

vrrr

Re: Hahaha

chápeme, ostatně z historie známe..

0/0
24.8.2006 15:08

Dusan

Re: Hahaha

...no neviem neviem,, rusi su v technike  a hlavne vojenskej dost na urovni  v niektorych veciach sa mozu amici skryt...druha vec je to uvolnit pre nejaku automobilku

0/0
24.8.2006 20:39

lakso

Re: Re: Hahaha

no nevím, nejsem americký fanatik, ale šíře americké a ruské výzbroje je neporovnatelná. To co píšeš bych psal velmi opatrně. Ono i když to nakrásně rusové vymyslí, tak banda ožralých koňů na lince to nevyrobí. Znám firmu která tak po 2 letech zavřela v rusku fabriku. Docházka, jak se jim chtělo a kdo přišel tak ožralej. Zmetkovitost tak velká, že se výroba nerentovala. No nakonec známe Dostojevského díla apod., tam už je to folklór celá staletí. Ty blbci dokážou tak vytěžit Sibiř a konec.

0/0
24.8.2006 21:41

Mic

Re: Re: Re: Hahaha

Jestli ti neco rika SU-37 tak to je spicka v oblasti vojenskeho letectvi a z dnesnich typu se na nej zadny stroj  nechyta...Ono to nechce videt cernobile.

0/0
24.8.2006 23:45

lakso

Re: Re: Re: Re: Hahaha

ok, to máme jedno éro, a co dál. ;-P

0/0
25.8.2006 0:02

Maveric

Re: Re: Re: Re: Re: Hahaha

...přesně - co dál, pokud vím mají zákaz ho po těch havárkách předvádět kdekoliv v Evropě, nejen pro alkoholismus, nerozlétanost a nekompletentnost ruských pilotů ale pro nízkou provozní spolehlivost tisíců monopolně vyráběných součástek - jejichž selhání včetně vysazení motorových jednotek při přidání přípusti pak ruští technici svalují na akce konkurence, blesk, nasátí ptáka atp.

0/0
26.8.2006 16:40

bubák

Re: Re: Re: Re: Hahaha

Ano, výborný stroj, skvělá ovladatelnost, ale jsou i další bojové parametry. Hlavně nezapomeň že s plném bojovém naložení cca 8 tun to už s těma cirkusovejma kouskama  není tak horké. Ono je jedna věc mít prázdný letoun a 1/3 nádrže a bojové podmínky. Letuschopný stroj s 7 tuny paliva má cca 25 tun proti maximálce 35 tuším, a pak si zakobruj :-)  

0/0
25.8.2006 10:05

Maveric

Re: Re: Hahaha

...zkus si zjistit kolik z vašich MiGů-29 je trvale uzeměných pro závady a nedostatek náhradních dílů...podle mých informací trvale dvě třetiny!!!

0/0
26.8.2006 16:42

Houbeles

Plánovaná životnost

min 200 tis. kilometrů......  nevím jak to mysleli , když VAZ nikdy nevyrobil auto, které by reálně mělo živvotnost nižší.....to si teda nedávají vysoké cíle do budoucna, uvážíme li jaké chudinky se v době prvních VAZů dělaly u nás a že ty škochtle vlastně měly po životnosti už jak sjely z pásu..........

0/0
24.8.2006 14:07

JJ

Re: Plánovaná životnost

JJ, po zivotnosti meli jen proto, ze tehdejsi rezim nepovolil pustit do provozu nove veci a nove vyvinute modely, protoze tim by VAZ v tehdejsim CSSR mel po zizalkach a to se nehodilo do kramu ze. Ono je to podobne dnes VW a Skoda, akorat ted to zakazuje a narizuje kapitalista VW a predtim to byly vlady

0/0
24.8.2006 14:35

bigbadaboom

Re: Re: Plánovaná životnost

nejsi trochu paranoidni? myslis si opravdu ze v mlade boleslavi je dnes nejaky bourlivy rozvoj automobilovych technologii? ;-D nevim jak v minulosti, rusaci mozna zakazovali leccos...ale nic to nemeni na faktu, ze i v te dobe (1975-1985) zastarala 2101 strcila o mnoho (koncepcne) novejsi S120 jizdnimi vlastnostmi a uzitnou hodnotou dokapsy.

0/0
24.8.2006 16:52

VL

Re: Re: Plánovaná životnost

Ani ne tak Rusové, jako bratři Slováci. Strana a vláda tenkrát rozhodla, že se postaví BAZ (Bratislavské automobilové závody) a tak nezbylo pár miliard korun na zavedení úplně nového auta do výroby. V BAZ stejně do té doby, než to koupil VW h...o vyrobili, ale to už je holt celá industrializace Slovenska na úkor Čech a Moravy.

0/0
24.8.2006 20:03

Houbeles

Re: Re: Re: Plánovaná životnost

Hlavně že přaha má metro za peníze od slováků.......

0/0
25.8.2006 7:51

von Kleist

Re: Re: Re: Re: Plánovaná životnost

Kde by je vzali 8-o?

0/0
25.8.2006 19:49

Houbeles

Re: Re: Re: Re: Re: Plánovaná životnost

Z veř. sbírky v SK , jež rozhodně nebyla určena pro metro kdesi v Práglu

0/0
26.8.2006 7:16

jarda

Re: Re: Plánovaná životnost

prý vyrobili 3700 aut za 20 leta.Sám cedrych to má s otazníkem ve své knížce

0/0
22.12.2008 12:56

Houbeles

Re: Re: Plánovaná životnost

Čiší z Tebe tak trochu typicky česká sebestřednost......... VAZ měl má a bude mít náš trh na háku a nelze se jim ani divit, když prodají třičtvrtě mega vozů ročně a z toho nějakých 10 - 20 kousků v ČR. Nějaký český trh a konkurence ze strany Ml. Boleslavi jim asi vrásky na čele neudělá. I díky tomu Škoda existuje, neboť pokud by v pol. 90. let VAZ u nás prodával řadu 11x, vedle níž je Felicie ubohá postkomunistická popelnice, těžko by se našel člověk s hlavou na krku, který by si Felicii koupil a statistiky prodeje škodovek by byly dramaticky horší . Leč VAZ nám to ulehčil výprodejem Žigulíků v těch časech a dnes je řada 11x 10 let zastaralá a Škoda VW mezitím dohnala zpoždění, jež se s ní táhlo dobrých 20 let.

0/0
25.8.2006 8:25

zsdhd

Re: Re: Re: Plánovaná životnost

Ha, ha, ha.:-P

0/0
26.8.2006 22:51

vrrr

asie

mně to designově připadá jako tuctovka odněkud z jihu asie jako např. kia, daewoo, hyundai, čímž neříkám, že by to mělo být špatný, nicméně to je jen další průměr do řady. svoje zákazníky si to ale bezpochyby najde taky...

0/0
24.8.2006 13:20

Bonelord

Re: asie

R^

0/0
24.8.2006 13:55

jojo

Re: asie

Taky mi to připomíná minimálně 5 let starý model Kia Shuma. Když se k tomu přidá rychlost s jakou se nové modely v Rusku zavádějí do výroby, tak to bude dávno zastaralé auto už při zahájení výroby. I když východní evropě (včetně Česka) to asi nebude vadit, hlavně že to bude levný.

0/0
24.8.2006 14:28

vrrr

Re: Re: asie

tak tak, Shuma. nemohl jsem si vzpomenout, tak díky za nápovědu. se zbytkem zcela jasně souhlasím - hlavně aby to bylo levný, toť názor velké skupiny potenciálních zákazníků

0/0
24.8.2006 14:33

gúgl

ojé

Porshe vyvine a rusácí následně zmrví. K rusku nejde pojem "auto" ale jenom "gruzavík", což je rozdíl.

0/0
24.8.2006 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.