Diskuze
Jeep Commander: Tady velím já!
Děkujeme za pochopení.
Pietro
Commander nebrzdí!
V testu německého Autobildu (přetištěný v aktuálním čísle Autotipu) se ukáízalo, že Commander neskutečně špatně brzdí. Pro zastavení ze 130 km/h při zahřátých brzdách potřeboval neskutečných 148,8 metru!!! Pro srovnání - BMW 550i (vítěz testu) 63,5 m, Mercedes-Benz Sprinter 75,2 m (!!!), ale třeba i plechovka Dacia Logan 77,4 m... Neskutečně nebezpečné auto.
DriveR
Re: Commander nebrzdí!
No od 2 a půl tuny těžkého auta se dá očekávat, že bude mít solidní setrvačnost. A nebezpečnost aut zavisí vždy na řidiči.
Pietro
Re: Re: Commander nebrzdí!
Nesmysl. Audi Q7 váží ještě o 30 kg víc (2395 kg) a zastavilo na 69,1 metrech. Tohle není o řidiči. TZnamená to, že pokud za Tebou pojede Commander na dálnici ve 130 km/h, před Tebou se stane bouračka nebo cokoli nenadálého, Ty to sice zašlápneš, ale Commander Tě napálí zhruba osmdesátikilometrovou rychlostí i kdyby ho řídil Fittipaldi... Strašný.
CubA21
Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
Huh, neměl jsem přehled jak je to u jiných těžkých aut ale rozdíl 80 metrů už je opravdu dost. Ale jinak se mi commander opravdu libí.
FastDriver
Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
No Q7 taky není teréňák, to za prvé, za druhé si nejsem jist objektivitou toho testu, to jsme viděli už i dacie logan, kdy byla testem úmyslně poškozena (byť je to krám).
Pietro
Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
Jo, kdežto samonosná karoserie a nezávislé zavěšení přední nápravy jsou vysloveně vlastnostmi terénního auta... Acch jo. Čoveče, v čem je Q7 míň terénní, než Commander? Jako že je míň hranatá? Nejsem příznivcem ani jedné značky, jen mě děsí, že po silnici jezdí auta, která potřebují dvojnásobnou brzdnou dráhu, než ostatní.
FastDriver
Re: Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
...takových aut tady jezdí...člověče průměrné stáří aut v čr je 14 let...buď v klidu, těch jeepů se tu prodá 5 za rok
Homer
Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
V každým německý autočasopise vyhraje v porovnání s čímkoliv německý auto. A to i vpřípadě japonců, takže já bych ty německý časopisy vůbec nebral vážně
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!