- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je to pravda přesvěčte se sami.
Tohle auto je do terenu k nicemu - je to nepraktickej kram. Takze bude zase slouzit k leceni mindraku nekomu s malym pindourem.
POZOR, Jeep Commander je velice nebezpečné auto !! Alespoň podle nejnovějších testů Dekry v Německu tento vůz naprosto propadl v testu účinnosti brzd a bezkonkurenčně vede tabulku nejhůře brzdících aut prodávaných na Evropském trhu. I to brzdově nejhorší auto prodávané v Evropě zabrzdí ze 100km/h na 0km/h řádově o jednotky metrů dříve než tato neřízená střela. Tento vůz je nebezpečný jak pro osádku tak hlavně pro ostatní na silnici. Podle redaktorů AutoBildu neměl být vůbec homologován pro Evropu. POZOR !!
To bych pořídil našemu pohřebnímu ústavu, přes pole s rakvičkou....hmmm
a off-r ani SUV nemám a ani nechci, ale v čem je zrovna tahle kráva o tolik lepší než třeba Patrol, Landcruiser, nebo nějaká z těch Roveráckých krabic??? Mně to přijde všechno na jedno brdo a zejména ty L+R Rovery jsou hranatý úplně stejně...i když se mi o trošku víc líbí. BTW...pro nechápavé, to není nadávka ani provokace, to je dotaz! Jo, a abych nezapoměl, styl autora článku fakt nemá chybu, ta květnatost výraziva, ten by měl psát dialogy do porna
u těhle velmi "tvrdých" offroadů se vždycky musim za břicho popadat nad tupostí vývojářů potažmo kupců. nebo znáte debilnější kombinaci než auto pro pana myslivce co projede i potok se sněhobílým interiérem, kde sou bílé i koberečky proti ušpinění od gumáků?
a teprve potom premyslejte o velkem silnem aute...emericky auta jsou zvykla jezdit pomaleji...na dalnici kde je trafous se pohybuji mezi 100 - 130...na dvousmerkach se malokdy predjizdi...skoro vubec
Americka auta jsou zvykla jezdit pomaleji.... Mas na mysli spise americke ridice,ne?? Hlidas tam deti.co?!