Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha: Město popelnic i žihadel

Čím jezdí Pražané? Škodovky, Fordy, Opely, ale i vozy exotických značek, o nichž se vzhledem k ceně může většině řidičů jen zdát. Vozový park se za 15 let změnil k nepoznání. Zatímco dříve se na auta stály fronty, teď je prodejci řidičům bezmála vnucují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bůh nejvyšší

Tak vidláci, tak to je a třeba se poserte :-)

0/0
29.8.2006 16:57

Pavel

Statistikaaa

No az na to, ze v praze najdete na kazde ulici alespon jeden temer nepojizdnej vrak, a nekolik velmi obstaroznich aut, se kterymi se jezdi jednou-dvakrat za rok... ty nam tu statistiku dost kazi a zaroven znemoznuji parkovani. U nas na ulici se kazdy den obmenuje z 50 aut cca 30, zbytek je tam jako dekorace asi...

0/0
29.8.2006 11:29

KASLIC

VYKASLETE SE NA AUTA

JEZDETE MHD!!! NIKDO NESTOJI O VAS PRACH, OXIDU DUSIKU, KARCINOGENNI LATKY ATD ATD;-€;-€;-€;-€;-€

0/0
29.8.2006 11:15

Zorovatel

Jo v Praze tam se maj

Minule asi před měsícem jsem byl poprvé v Praze a musím říct, že auta tam mají fajnová. Ale viděl jsem tam i oktávii - přesně takovou, jak má náš soused odvedle.

0/0
27.8.2006 23:59

z Vysocan

Mercedes

Nejakej borec zaparkoval svuj Mercedes McLaren SLR (ceska SPZ) na ulici pred mym bytem. Vim, ze takova hracka stoji v USA $450,000.

0/0
27.8.2006 21:00

Honza

Re: Mercedes

Pokud byla ta spz z Plzně, tak to byl mladej Schneider (řezník..)

0/0
28.8.2006 11:51

Franta

Re: Re: Mercedes

Já myslel, že mladej řezník Schneider z Plzně má pomníček na plzeňským obchvatu z doby, kdy se tu ještě jezdilo obousměrně po jedné půlce dálnice...

0/0
28.8.2006 15:08

komik

takze...

Mame v Praglu nekolik set luxusnich aut, ktery jezdej v prumeru 30 v hodine. Tak tem klukum nezavidte :-P

0/0
27.8.2006 19:08

v

Re: takze...

..a kolik jsi jich v těch zácpách viděl ? většina si bere do práce sedan a tohle vytáhnou až o w/e

0/0
27.8.2006 19:43

Lanhout

To ještě neznamená,

že když je vůz registrován v Praze, musí v Praze jezdit. Má tam sídlo mnoho firem, i zahraničních a jejich působení je celostátní.:-P

0/0
27.8.2006 17:47

proviron

Re: To ještě neznamená,

no jistě,zaregistruju si Astona nebo Ferrari v Praze,aby s nim jezdil nějakej moravskej Lojzík;-D

0/0
27.8.2006 23:45

Isbjoerna

Re: Re: To ještě neznamená,

Pisatel Lanhout nepsal, KDO tim autem jezdi, ale KDE (v Praze) tim autem nemusi jezdit. ;-)

0/0
27.8.2006 23:52

jouda

Re: Re: To ještě neznamená,

To ne lojzo, ale Fabiii ano. Firmy jako CEZ, mobilni a fixni operatori apod.

0/0
29.8.2006 15:33

FastDriver

Re: To ještě neznamená,

Přesně tak, už kvůli krádežím se auta často registrují na jiné adresy, než kde opravdu parkují. Mám totéž;-)

0/0
28.8.2006 14:20

P.E.S. ÚnL

Moc aut je špatně!

Rozhodně je špatně, že je v Praze tolik aut, rozhodně by se měla prosazovat kvalitní MHD, město by se vyvarovalo zkaženého vzduchu a zácp. A povolení vjezdu aut na Václavák je ostuda před všema turistama.

A taky si myslím, že v Praze sídlí hodně firem, i zahraničních. To může dost zvyšovat statistiku.

0/0
27.8.2006 16:16

Aleš

Velorex

Jménem všech velorexářů se ohrazuji proti tvrzení, že jsou naše vozy nepohodlné. Již základní výbava nabízí vyjímečné pohodlí na kožené sedačce, dříve či později anatomicky vytvarované.

0/0
27.8.2006 11:28

krakra

Re: Velorex

Třeba takový Žigulík má sedačky které by dnes mohl závidět i Mercedes (samozřejmě co týče měkkosti)

0/0
27.8.2006 11:48

blazir1

Procpak na to asi v Praze maj...

Kdyby ta movitost prazaku byla z poctvivy prace, ani neceknu.

Ale co prazak to majitel bordelu v severnich cechach, majitel a skupovatel domu a ubytoven;-€! V ty my vesnicce 4tisicovy za Libercem je ubytovna kterou si pres kontakty koupil prazak a nacpal tam cikany(je to pro nej vyhodny - ti davky dostavaj vcas), mestecko se ho nemuze zbavit! Praha metropole parazitu zijicich ze zbytku CR!!;-€;-O(Y)

0/0
27.8.2006 11:06

krakra

Re: Procpak na to asi v Praze maj...

Dělej to taky tak.

0/0
27.8.2006 11:51

v

Re: Procpak na to asi v Praze maj...

sem pojď a zkus si to. spousty let na podnájmech, čekat kdy tě vyhodí a zase hledat novej...

0/0
27.8.2006 13:09

Isbjoerna

Re: Ta movitost se drzi v hranicich ;-)

Velky pocet aut v Praze patri k nepojizdnym (31 let stare Skoda 105), velky pocet luxusnich aut patri v Praze zijicim cizincum, zahranicnim firmam, patri tam i vladni auta...

Takze pod carou je vozovy park prazskych privatnich Cechu stejny jako jinde v CR. :-)

0/0
27.8.2006 13:11

proviron

Re: Re: Ta movitost se drzi v hranicich ;-)

jako myslíš že Paroubek jezdí ve Viperu a Škromach ve ferari,jo?;-D

0/0
27.8.2006 13:25

Isbjoerna

Re: Re: Re: Ta movitost se drzi v hranicich ;-)

Vzhledem k tomu, ze velka cast Cechu neumi napsat bezne znacky aut bezchybne (jako treba Ferrari), drzim za velmi nepravdepodobne, ze tato auta vlastni. :-D

0/0
27.8.2006 13:47

proviron

Re: Re: Re: Re: Ta movitost se drzi v hranicich ;-)

Tak kdo myslíš,že v těch autech jezdí???Aštar Šeran a vesmírná flotila?;-DNejen Praha je plná zbohatlíků, ketří si to feRRari bez problémů koupí.Co je 5milonů za auto,když se tu prodávaj byty za 15miĺionů, baráky za 35,jeden za druhým.Tobě se zdá feRRari jako něco co si nemůžeš dovolit,ale věř že pro mnoho lidí to není žádný problém;-)

0/0
27.8.2006 14:11

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

Odkud Vy vite, jake auta ja si mohu dovolit? 8-O Cena neni pro me rohodujicim faktorem pri koupi auta, dulezite je, k jakemu ucelu ja auto potrebuji. :-)

V praze jsem byla na navsteve nekolikrat; vozovy park tohoto mesta je postaven v drtive vetsine na levne znacce Skoda a starych Schrott-autech dovezenych (jiz ojetych) ze Zapadu. Praha NENI PLNA zbohatliku, ale zbohatlici v Praze ziji TAKE. Drtiva vetsina lidi tam vsak jezdi v preplnenych Tram/Bus/Metro. :-/

0/0
27.8.2006 15:04

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

No jistě, samozřejmě nikdo z Čechů na to nemá, protože jediný superřidič, který musí ukazovat, jak jsou Češi zaostalí jste vy. Jako naplavenina žijící v německy mluvící zemi samozřejmě cítíte neustále tu povinnost nám zaostalým, poučit jak se věci mají co?! Neustálými bláboly s motoristickou tématikou na českém diskuzním serveru toho možná najezdíte více, než v reále do supermarketu a zprátky...

0/0
27.8.2006 15:27

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

Vas prispevek je vystiznou ukazkou toho, "jak jsou Češi zaostalí" - alespon nekteri. :-/

0/0
27.8.2006 16:42

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

To jako čím, tím, že ne každý padne na zadek, když čte ty vaše bláboly, plivající neustále v různých diskuzních vláknech na Čechy a vyvyšujícími se nad ostatními jen z titulu toho, že teď žijete jinde? Nebo tím, že je někoho nebaví číst ty neustálé rádobychytré kecy o ničem všude, kde je téma motorizmus. Tak to potom jo... Pro mě jedním z vrcholů zaostalosti, když se někdo vyvyšuje nad ostatní a snaží se neustále podsouvat svou neomylnost a nadřazenost... O trapáctví v podobě zvýšeného výskytu německých výrazů ve vašich příspěvcích na českém fóru ani nemluvě. :-/

0/0
27.8.2006 17:46

Stone_Pilot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

Klid, hlavně se nenechat vytočit :-) Neboj, tu paní tu všichni dobře znají, prostě je "lepší", než my. My jsme totiž včera popadali ze stromů. V Německu jí to asi nikdo nežere, tak si holt chodí spravit sebevědomí sem. Tak jí to dopřej. Koneckonců je hezké, že se o nás Čechny někdo zajímá, třeba to myslí dobře.

0/0
27.8.2006 17:58

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

Tím vyvyšováním se a pliváním na Čechy jen z titulu změny bydliště mě připomíná silně "Američana z Vysočan" Thyronxe. To je podobné pako co neustále všude musí zdůrazňovaz, jak je všechno v U.S.A. in a tady ještě teprve snad z těch stromů slézáme. Tady na diskuzích všechno ví a znají, myslí si, že sežrali všechno Šalamounovo h*vn*, ale v Německu, nebo v U.S.A. jsou to nuly, se kterýma se nikdo nebavi a předpokládají, že tady z těch jejich kydů jako padnou všichni na zadek, jen proto, že jsou teda jako z Německa nebo JúEsEj. Ale vytočený z nich nejsem i když to tak vypadá, jen si rád přisadím když je někde zase vidím v nějakém vlákně si honit triko. ;-P

0/0
27.8.2006 18:25

Stone_Pilot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

No to je snad dobře, že drtivá většina lidí v Praze cestuje hromadnou dopravou, ne? Tak je tomu přece i ve většině dalších evropských metropolí, jinak by dopravně zkolabovala. Jestli máte nějaké výhrady k přeplněnosti, doporučuji povozit se metrem v Paříži či Londýně, je to tam nacpané stejně jako v Praze.

0/0
27.8.2006 17:53

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Myslim si, ze srovnavat Prahu s metropoli velikosti London ci Paris je nejen zcestne, ale i smesne, kdyz si podrzite pred ocima, ze London ma vice obyvatel nez cela CR. :-)

Pokud jste OPRAVDU cestoval v Tram/Bus/Metro mimo CR, vite, o jaky rozdil se jedna - nejen pohodli a cistota.

Nicmene mate pravdu v tom, ze je dobře, že drtivá většina lidí v Praze cestuje hromadnou dopravou :-), prave proto, ze tomu tak ve vsech metropoli NENI.

0/0
27.8.2006 18:21

Stone_Pilot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Proč by mělo být směšné srovnání Prahy jakožto hlavního města s jiným evrpoským hlavním městem? Dopravní síť je principiálně stejná, liší se samozřejmě počtem linek a délkou. Troufám si tvrdit, že pražské metro je pohodlnější než to londýnské (úzké vozy v Londýně, stanice staré - což je samozřejmě dáno tím, že je o hodně starší).

Tak já nevím - v čem je rozdíl? Třeba ty turnikety? Náš sytém odbavení je rychlejší.

A k té vaší poslední větě - fakt tvrdíte, že vé VŠECH metropolích cestuje víc lidí individuálně než hromadnou dopravou?  To je hloupost, zkuste si např. představit ranníí Manhattan (nebo i ten zmiňovaný Londýn), kdyby většina lidí přijela do práce autem.

0/0
27.8.2006 18:31

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Ono stačí, když je člověk třeba ve Vídni. Ty zácpy (Handelskai, Floridsdorfer Hauptstrasse, Schuettelstrasse...) to je také jedlé a přitom jejich integrovanou hromadnou dopravu jim úpřimně závidím. Ale jet tudy autem je utrpení...

0/0
27.8.2006 19:00

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

1) Tram/Bus/Metro v Praze je neunosne spinave.

2) Rozdil Praha/London je nepopsatelny, predevsim kvuli POCTU CESTUJICICH.

3) "prave proto, ze tomu tak ve vsech metropoli NENI" NEznamena, ze tomu tak neni NIKDE, ale ze jsou (nektere, minimalne jedna) metropole, v nichz tomu tak neni. Kybych chtela vyjadrit (jak Vy podsouvate) to, "že vé VŠECH metropolích cestuje víc lidí individuálně než hromadnou dopravou", napsala bych "ze tomu tak v ZADNE metropoli neni". :-)

0/0
27.8.2006 19:04

Stone_Pilot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

ad 1) Hromadná doprava v Praze není o nic špinavější než ta v Londýně, Paříži atd. Neříkám, že není co zlepšovat , ale ve srovnání s výše jmenovanými městy to není o nic horší úroveň čistoty (či nečistoty, chcete-li)..

ad2) Jak jsem již napsal, principiálně je možné úroveň hromadné dopravy posuzovat bez ohledu na absolutní velikost metropole.

ad3) Můj původní příspěvek z 17:53 hovořil o VĚTŠINĚ metropolí, to vy jste to pak začala s překrucováním tím způsobem, že jste na to reagovala tak, že tomu tak ve VŠECH není.

0/0
27.8.2006 19:20

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Na cistotu mam ja asi jina meritka nez Vy, ale to opravdu neni podstatne.

Vy asi nechapete, oc mi v tom srovnani jde: v Praze zije asi 1,3 Mio lidi (+/- nevim presne), v London zije kolem 10 Mio lidi, a proto neni mozne, aby v London jezdila vetsina lidi v autech. V jinych mestech s poctem obyvatel kolem 1-2 Mio (avsak ne v Praze) to mozne je, tam jezdi vetsina lidi v autech a Tram/Bus/Metro jezdi poloprazdne.

Mne slo spise o zkreslenou "vypoved" tohoto clanku - pocet aut/obyvatele. Odklonim se od veku a jizdy-schopnosti aut, ktera tvori prazsky privat jizdni park, a vezmu pouze pocet aut/obyvatele: misto, kde ja bydlim, ma asi 1 auto / 1 obyvatel; nejen, ze ma kazda rodina 1-3 auta, ale nektery jeden clovek ma i 2-3 auta (zvlaste remeslnici a lekari); prumerny vek aut je asi 5-6 let. Zde to neni problem, protoze mame VELKOU ROZLOHU, malo obyvatel a dobre silnice. Avsak v mestech s velkym poctem obyvatel, jako Berlin (asi 3,5 Mio obyvatel), to problem je.

0/0
27.8.2006 19:58

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

No jo pořád dokola co?! Jako kolovrátek. My máme v Německu 3 auta, vy jen jedno. Naše jsou stará 6 let, vaše 20 let. U nás jezdí všichni autama, v ČR jen ve špinavé MHD, protože jste zaostalí. V Německu to je samý superřidič, v ČR jen prasata..., tatata cacaca... Pořád srovnávání, vyvyšování si dokazování si že jsem něco více. Prostě honění si ega alespoň na českém diskusním fóru, když v reále jste zřejmě "tam u vás" nejposlednější nulou, tak si myslíte, že tady se vám snad bude každý klanět a obdivovat, že je pro vás pod úroveň ježdění MHD a všichni občané ČR, najednou co bydlíte někde "na západě". Nevím co se ještě vůbec zahazujete s těmi špinavými zaostalými Čechy a nejdete třeba vést vysoce odborné motoristické diskuze na DE, nebo AT server?

0/0
27.8.2006 20:17

Tykač

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

No a teraz si predstav, ži my musíme toto na diskusiách dennodenne počúvať od čechov, lebo oni sú najmúdejší, najvyspelejší, pupok sveta a my...my nie sme

0/0
27.8.2006 23:54

Stone_Pilot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Ano, na čistotu lze mít různý názor, míra je ovšem objektivní. Prostě nemůžete říkat, že pražská doprava je oproti jiným metropolím (např. London, Paris) příšerně špinavá a když to nemáte jak podložit (případně sílu přiznat, že je to hloupost), utečete od toho s tím, že máme na čistotu jiný názor.

 Praha má menší počet obyvatel než Londýn, ale ani ona by nezvládla většinu lidí cestujících individuálně. Něco takového si mohla vyzkoušet po povodních v r. 2002, kdy byl problém s metrem a bylo to dost špatné.

Druhou polovinou vašeho příspěvku jste otevřela úplně jinou diskusi (nebo mi něco předtím uniklo?) Nebo to mám číst tak, že vám snad vadí, že v Praze připadá na obyvatele více aut než ve vašem hlavním městě? Nebojte se, my víme, že Němci mají vyšší životní úroveň a Američani (kromě Thyronxe) sem diskutovat nechodí :-)

P.S. Kde vlastně bydlíte, když už tady prezentujete automob. statistiku vašeho bydliště?

0/0
27.8.2006 20:26

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Uniklo Vam nasledujici: srovnavate-li Praha a London (nebo Berlin a pod.), srovnavate jablka a hrusky. V Praze pripadne pro 1 obyvatele plocha 420 Quadratmeter, v London pripadne pro 1 obyvatele plocha 125 Quadratmeter. Takze obyvatel, ktery zije v London, ma pro sve auto (a jeho provoz) mensi plochu (nez ten v Praze). V poslednim dusledku to znamena, ze London nema prostor pro dalsi auta a jejich provoz. Rika se tomu saturation. Obdobne plati pro Stockholm (245 Quadratmeter pro 1 obyvatele) atd.

Avsak v oblastech GB, kde je ridke osidleni (a zadne nebo jen zridka Tram/Bus/Metro), maji Brit.obyvatele 1-2 auta / 1 obyvatele, protoze auto je tam jedina moznost "pohybu" (obdobne je tomu v Nemecku v oblasti, kde bydlim ja, a nebo Schweiz a pod.).

Vase zivotni uroven (ani nikoho jineho) zde nehraje zadnou roli, jde -opakuji- o zkreslenou "vypoved" tohoto clanku - pocet aut/obyvatele.

0/0
27.8.2006 23:35

Desperado

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Je zajímavé jaký dobytek dokáží být třeba ti "vyspělí" Němci, nebo Rakušáci když přijedou k nám. Nebo třeba Angičani i u nich. Když jsem teď pár měsíců dělal v anglické pobočce (East Midlands), tak byl celkem zajímavý zvyk v autobusech dávat nohy se špinavýma botama na sedačky autobusů. O problémech s výtržnictvím, vandalstvím a krádežemi jehož jsou pořád plné zprávy BBC nemluvě. Celkem je i zajímavý dokument o práci policie, hlavně časté záběry zásahu proti opilým řidičům. Cestovat pak vždycky v pátek letadlem do Prahy z EMA je utrpení, protože to je zrovna optimální čas pro "vyspělé" Anglány se ožrat a pak dělat bordel už v letadle, než si pak udělají bordel z Prahy. Ale pořád si tady nějaká naplavenina do Německa bude cintat pentli o tom jak jsou Češi zaostalí a "západ" je výkvět kultury...

0/0
27.8.2006 18:35

prazska naplavenina

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jablka a hrusky.

Hmm v letadle z Luxembourg do Prahy udelali aristokraticti Lucemburcane takovy bordel, ze by se to nepodaril oani jezedakovi z Horni Dolni...

0/0
27.8.2006 23:07

MU

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

Minuly tyden jsem byl poprve na par dni v Parizi. Kdyz ted porovnam metro tam a metro v Praze, tak Praha celkem tezce vyhrava!!

Uzasnej system odbaveni - turnikety!! Ok, napad dobrej, mozna to "zabrani" par "vychcankum" jezdit na cerno. Ale zkuste si tim projit kdyz sebou tahnete kufr.. Pro vylez tam jsou sice naky bocni dvere (pokud zrovna nejsou zamceny), ale pro vstup ne, takze to jde celkem blbe.. Taky higiena asi nic moc, kdyz chci vylezt, tak se "otirat" o dvere jako milion dalsich lidi.. I kdyz je fakt, ze tam nastesti obcas uz dorazili fotobunky.. Eskalatory?? Zapomente. Drtiva vetsina vlezu/vylezu/prelezu (a ze jich tam je celkem dost) jsou proste obycejny schody. A kdyz mate porad ten kufr, tak je to docela ocistec ho porad tahat nahoru/dolu.. Kdyby aspon meli ty "pasy" na bagly jako treba v Nemecku, aby se s tim clovek nemusel tak tahat.. Dal cistota?? Stejna jak v Praze. Kvalita "vlaku". Zase Praha vyhrava. A treba takova blbost, jako je ohlasovani dalsi zastavky??

0/0
27.8.2006 20:27

MU

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nevim, na co si hrajete.

Pokracovani predchoziho prispevku:

V Praze to funguje jak hlasove, tak vizualne svetelnym napisem (myslim

jen C, ted nevim jestli i dalsi), zatimco Pariz, co sem videl tak jen

hlasove a to este jen v tech RERckach nebo jak se to presne jmenuje (no

proste S-Bahny:-)Takze resume je, ze Praha ma metro kvalitnejsi!! Na druhou stranu je fakt, ze tam se lidi nechovaj jako "stado":-( Coz je celkem skoda, ze my se mezi sebou musime chovat jak trubky.. Ale to uz sem nekde jinde..

0/0
27.8.2006 20:31

prazska naplavenina

Re: Re: Re: Re: Ta movitost se drzi v hranicich ;-)

Podl mne korelace mezi znalosti pravopisu rodneho jazyka a vysi majetku bud neexistuje, nebo je spsie zaporna.

0/0
27.8.2006 23:02

2Mac7

Re: Procpak na to asi v Praze maj...

kolik že je těch bordelů v severních Čechách ......a kdo má sakra ten, co patří mně ?!!! ;-€

0/0
27.8.2006 19:52

Carralina

Re: Procpak na to asi v Praze maj...

No ty vole, tys to vystih :-)) akorát mi vysvětli jednu věc - jsem pražák a nevlastním bordel v serverních Čechách a nikdo z mých pražských známých taky ne..tak nevím, jsme ještě pořád pražáci ?

0/0
28.8.2006 17:24

kluboš

Do nich .....

Kdopak je placen za vzbuzování protipražkých nálad? To zas bude řečí v chaloupkách pod horami "Mámo, těm Pražákům odvedle bych konečně ukázal ..... " :))

0/0
27.8.2006 10:51

AAAauto

Re: Do nich .....

Ale no tak,kolego.Je zcela evidentní,že se v Praze napdpůměrně intenzívně pracuje,úměrně tomu jsou prům.platy trošičku nad průměrem,tak přece nikdo nikomu nic nezávidí.Je třeba nebýt paranoizní.Třeba pan soudruch Fidelis Schlée,před sametem úspěšný inv.důchopdce,nyní rentiér.Takových je,takže těch aut je ve finále poměrně málo.;-)

http://auto.idnes.cz/jedina-letajici-ostruha-od-rolls-royce-v-cesku-f4u-/auto_osoby.asp?c=A050421_160941_auto_osoby_fdv

.

0/0
27.8.2006 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.