Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Corsa: Bezpečí a prostor dvakrát jinak

Velký hráč mezi malými auty se konečně dočkal nové generace. Opel Corsa jde s dobou a přerůstá předchůdce o hodně centimetrů. Na souboj s konkurenty je vybaven výrazným designem, dvěma diametrálně odlišnými verzemi, čtyřmi stupni výbav a šesticí motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

rada

zkuste se zeptat na www.autazdovozu.cz !

0/0
8.11.2006 22:21

Shark

hmmm

Skutečně veliký krok kupředu a zřejmě dobrým směrem, ale zřejmě cena bude zase out s ohledem na konkurenci, jako u většiny Opelů. Nemluvě o "kvalitě" této značky. Měl jsem Oplíka jako firemní něco přes rok a v životě jsem nebyl v servise tolikrát co s tímto autem. Jinak je podobné novému Cliu, které již měsíc užívá má něžná polovička a zatím 100% spokojenost.

0/0
1.9.2006 8:03

RRAAFF

Re: hmmm

Can má nemá být zase tak velká, v Německu základ kolem 10 500Eur.

Jinak já jsem s Oplem zase moc spokojen-Vectra, najeto 142tkm, téměř bez oprav.

0/0
1.9.2006 14:59

RRAAFF

Re: Re: hmmm

Can=cena;-)

0/0
1.9.2006 15:00

RRAAFF

Re: Re: hmmm

Sakra, pardón za ty chyby;-)

0/0
1.9.2006 15:00

Sharkee

Re: Re: Re: hmmm

No zakladni cena je vzdy zavadejici. Nekdo ma v zakladu, to co si jinde musis "draze" priplatit. Takze jde vzdy o srovnani konkretnich modelu a vybav. Opel mi opravdu vzdy vysel drazsi. Bral bych, ze jsem mel spatny kus, ale meli jsme vsichni obdobne problemy ve firme - Combo/Combo Tour. Postavene prave na podvozku stare Corsy (pokud se nepletu co je samozrejme mozne).

0/0
1.9.2006 16:20

RRAAFF

Re: Re: Re: Re: hmmm

Celkově by měl ale vycházet levněji než minulý model. Když ho nacpete výbavou-DVD navi, nosič kol, natáčecí světla, ESP, 6 bagů, liťáky, tempomat,BC, vyhřívaná sedala a volant, příprava pro telefon, auto klima a nej výbava Cosmo+ motor 1,4, tak se v Německu dostanete na cenu 590tKč v přepočtu. Přičemž předchozí v podobné výbavě stála až 700tKč.

Jinak pro zajímavost lze německé ceny zjistit na opel.de - a pak dát konfigurator

0/0
1.9.2006 19:17

Sharkee

Re: Re: Re: Re: Re: hmmm

A to není hodně? Za cca 60t navíc budu mít (snad v září, podle toho jak kluci ve výrobě pohnou kostrou) novou Octavii II ve 2.0 TDi a to je přece jen větší autíčko a lepší motor - výbava ještě trošku lepší.

0/0
1.9.2006 19:49

RRAAFF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmm

No Opel zase dává velké slevy. Ano samozřejmě je větší, tak můžeme vzít třeba Astru a dostanete se na stejnou cenu (když vezmeme slevy)

0/0
1.9.2006 20:23

centsm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmmm

Jenže, dáš-li do Octávie stejnou výbavu, jsi na 650000 Kč. A to proti 400000 je rozdíl. Vnitřní prostor je u Corsy ještě větší než u O1, přitom rozvor O1 je 2512 a Corsa 2511 mm. Když jsem si nechal nakonfigurovat Fabii stejně jako Corsu, byl rozdíl 97000 Kč v neprospěch Škody. Pokud však potřebuješ Škodu nebo kufr, musíš hodně připlatit.

0/0
30.10.2006 13:47

Marce

:-)

i když mi poslední dobopu přijdou všechna auta vzhledově takřka shodná, zaujal mě ten integrovaný nosič na kola...R^R^

0/0
31.8.2006 20:35

Rejpal

Corsa přichází na zimu, tedy pozdě. Zkuste množstevní slevu na Yaris.

Nejdřív kulatá Corse 1.0, pak  Nissan. Teď jsem vyměnil Nissan Almeru 1.8 za Yaris a mohu potvrdit max. spokojenost. Pokud nemusíte moc šetřit, tak doporučuju silnější motor 1,3. Jinak já jezdím s motorem 1.0 za 4,4 až 4,6. l, většinou mimo město a v okolí nejsou žádné dálnice. Na dálnice bude motor 1.0 asi slabý.

0/0
31.8.2006 9:50

birhanzel

Pěknej článek

až na to, že autorovi je úplně jedno co to je centimetr, milimetr. Plete páté přes deváté, však si to čtenář přebere.

0/0
31.8.2006 6:55

auto@idnes.cz

Re: Pěknej článek

Dobrý den,

můžete specifikovat, kde je chyba?

Děkuji

František Dvořák

auto.idnes.cz

0/0
31.8.2006 11:16

Rowdy

Re: Re: Pěknej článek

No jasně že nemůže.

0/0
31.8.2006 11:31

PetrF

Re: Re: Pěknej článek

Chyba: "rozvor přesahuje o 11 centimetrů délku dva a půl metru." Tak tady je ta chyba.

0/0
31.8.2006 11:33

birhanzel

Re: Re: Pěknej článek

Viz reakce od PetrF. Mám věřit tabulce nebo textu v článklu?

0/0
31.8.2006 12:16

Festival dobré nálady

Prosba o zkušenosti a radu

Sháním malá auta, typ C1, Yaris, Polo, FOx, panda a pod. do cca 250 tisíc, jde mi o spolehlivost a cenu provozu resp spotřebu. Auta budu pořizovat nová, budou v provozu denně, cca 40-100 km. Za zkušenosti s těmito malými vozy děkuji.

0/0
31.8.2006 0:07

RRAAFF

Re: Prosba o zkušenosti a radu

do této ceny bych volil Yaris nebo Pandu- tam zatím v testech (ať už na 100tkm a jiných) si vede velmi slušně a nevyskytly se zatím u ní závažné problémy.

0/0
31.8.2006 6:58

Cova

Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

Také bych volil Yaris (teda spíše manželka), ale do této ceny se nemůžete vejít vzhledem k tomu, že třídveřový základ stojí cca 265 tis. V akceptovatelné výbavě (Terra Cool) přijde pětidveřový  model s 1.0 motorem na cca 330 tis. Stačí se poradit s panem Googlem...

0/0
31.8.2006 7:54

Dan

Re: Prosba o zkušenosti a radu

Yaris a Polo je vzhledem k ceně out.

Takže zbývá C1/Aygo nebo ta Panda. Z těchto mi vychází nejlépe Panda.

Pokud je možnost investovat více tak Yaris je jasná volba ;-).

0/0
31.8.2006 8:40

Ex-treme

Re: Prosba o zkušenosti a radu

ve všech ohledech jedině Yaris, pak Panda, ale ta je moc malá ale zase cenově nejdostupnější

0/0
31.8.2006 9:20

Alleycat

Re: Prosba o zkušenosti a radu

Ja si v tomto ohledu nemohu vynachvalit Fiestu. Mam ji zatim jenom dva roky, ale za tu dobu zadna zavada. Ale jinak doporucuji obehnout autosalony, auta okouknout, osahat, zhodnotit kufr atd. Kdyz jsem pred dvema roky delal podobne rozhodnuti (auto pro rodinu do 250 tis.), tak to u mne Fiesta vyhrala pomerem uzitnych vlastnosti (motor, kufr, obsluha) ku cene (250 tis.).

0/0
31.8.2006 9:45

Fordík

Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

hehe děláš si srandu? fiesta a auto pro rodinu? Malej kompakt pro rodinu ????? vždyť tam mám problém se naskládat sám !!!!

Auto pro rodinu jsou auta jako Seat alhambra, Grand voyager, nebo třeba VW Transporter Caravelle ale ani omylem Fiesta !!!!!! Sám jezdím Mondeem v kombi a občas řešim problém s místem ....

0/0
31.8.2006 13:43

JTR

Re: Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

proč srandu?? Byl jsem na dovolené (pod stanem) 2x dospělí + 2x děti (5 a 6 let) v autosedačkách na cca 4 týdny Fiestou!!!! A šlo to ;-);-)

0/0
31.8.2006 13:48

Fordík

Re: Re: Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

My jsme jezdili jako malý ve 4 lidech na 14 dní pod stan i škodofkou 120l ale to nebyla jízda!

malý kompakt využívám jedině jako jezdítko po městě (i když nyni už ani to ne), nižší střední je první auto které bych v kombi byl ochoten nazvat rodinným autem, střední třída a výš (passat, A4, ...) logicky bez problémů ...

Jde o místa pro nohy, nad hlavou, odkládací místo atd. atd. Když máte děti kam dáte jejich kola, a spoustu haraburdí když je k dispozici 350l kufr ?????to nepočítám nulovou bezpečnost v takhle malym autě ... já bych do tohohle prdítka ala fiesta dítě nikdy nedal ....

0/0
31.8.2006 13:53

JTR

Re: Re: Re: Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

nulovou bezpečnost??? zajímavé zajímavé!!! ;-);-) Samozřejmě, že při cestování s MB Vitem nebyl problém!! Jediné auto, které jsme nedokázali zaplnit při cestování!!

0/0
31.8.2006 13:57

m

Re: Prosba o zkušenosti a radu

radi koupit o jedno auto míň a koupit Yaris ;o))

0/0
31.8.2006 9:45

Festival dobré nálady

Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

Zatím děkuji všem za tipy. Hrůzu mám hlavně z poruchovosti. O jeden méně koupit nemohu, leda že by mi zaměstnanec jezdil v terénu na kole :-D. Ale ještě jednou díky.

0/0
31.8.2006 10:00

RRAAFF

Re: Re: Re: Prosba o zkušenosti a radu

Poruchovost-to je dnes kus od kusu. Nedá se říct, že něco je výrazně spolehlivější než to druhé. Ono Yaris byl velmi spolehlivý a všeobecně lze říct, že Toyota celkově. Ovšem tento nový model prověří až provoz, čili opravdu nějaký extra rozdíl mezi auty zase tak není.

0/0
31.8.2006 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.