Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zmije IROC: Nic pro zelenáče

Jedovatě zelený volkswagen v ničem nepřipomíná své nevýrazné sériové sourozence. Scirocco - ikona mladých a rychlých řidičů sedmdesátých a osmdesátých let dostane pokračovatele. Ten se moc snaží, aby si jméno legendy tvarované Giugiarem zasloužil. Prozatím přijíždí pod jménem IROC s 210koňovou čtrnáctistovkou TSI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin

:-)

Konečně hezký VW, moc se mi líbí. Doufám že je to první vlaštovka a že nuda posledních 20 let produkce je tímto u konce :-) Moc bych si to přál, vážně.

0/0
4.9.2006 8:17

angfd

pekne

no mi se to teda libi.;-D>-VVR^R^R^VV;-D:-D

0/0
1.9.2006 12:58

rudastraka

anti vw

pukate zavisti co?? z 1.4 vytahnout 210 koni. a to to nema otacky jako motorek z leteckyho modylku, ale tipuju to na 6tis. takze tocivy moment jako atmosfericky dvaapullitr

0/0
1.9.2006 9:31

qwas

Re: anti vw

No ono se to podepíše na životnosti toho motoru... Není problém dostat z 1300ccm i 1000 koní. ;-P Jinak pro sportovní auto této kategorie bych raději viděl dvoulitr.

0/0
1.9.2006 9:50

rudastraka

Re: Re: anti vw

proc myslis??? naftaky jsou namahany mnohem vic a vytrzi taky docela dost

0/0
1.9.2006 12:18

martas38

Re: Re: Re: anti vw

Na veci jako je promenlive casovani ventilu prijdou nemecti soudruzi tak v roce 2015 a na common rail v roce 2010 ;-D

0/0
1.9.2006 14:34

zsml

Re: anti vw

SÉRIOVÁ 1,4 VVTi od Toyoty má v ZÁKLADU 100 koní už od roku 2001....

myslím, že není co dodat....

0/0
1.9.2006 12:43

rudastraka

Re: Re: anti vw

100 koni z 1.4 mely uz prvni fabie od roku 1999

0/0
29.2.2008 11:56

Nick

vw forever

0/0
31.8.2006 20:57

vita

ehm je blb

0/0
31.8.2006 19:58

Neznalek

Civic 3D 92-95

.. ze zadu s hlavně z boku je to jako Civic 5 generace.

0/0
31.8.2006 19:23

pavelthelong

clanek je hezky prevzaty

vcetne fotografii z nemeckych serveru....napr zde magazin.autoscout24.de/.../mz_ng_news/mz_ng_news_34_2006_vwiroc.asp Nikde se ale nepise o Giugiarovi jako autoru NOVEHO, ale jen stareho scirocca. Za designem noveho stoji soucasny sefdesigner Murat Günak (zda je skutecne autorem nebo jen sefem skupiny, neni napsano) Od nej pochazi i novy Golf VI a vzhled obou to jen potvrzuje (http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992&artikel_seite=1)

Jinak podle jmen se hodi vice scirocco, patri (podle jmen vetru) do stejne vyznamove skupiny jako Bora, Passat, Vento...:-)

0/0
31.8.2006 18:59

uran235

Lidove vozitko

:-)

0/0
31.8.2006 17:18

laksymacsek

mazec

0/0
31.8.2006 16:16

tatami

no nevim

ze by Scirocco byla nejaka legenda? Leda tak na ceskych srotovistich. A co se tyce tohoto dila-vzdyt je to krabicka od sardinek s nacpanym motorem. To je tak dobre pro infantilni hracickare kteri omamuji holky na predmesti protacenim kol. Na jezdeni to asi moc nebude. Co se tyce designu- Giugiari nikdy neudelal pekne auto.

0/0
31.8.2006 16:13

laksymacsek

Re: no nevim

neboj se nic! --- u nas spis corado

0/0
31.8.2006 16:16

imatat

Re: no nevim

Scirocco ve své době oživilo odkaz obou Karmannů a nabídlo elegantní sportovní karoserii s dostupnou technikou. Přidalo solidní dynamiku a de facto vytvořilo kategorii levných sportovních kupé, dnes by se dalo říct kočkolapů pro mladé. Na ježdění to docela bylo - v osmdesátých letech zrychlovalo nejsilnější Scirocco na stovku za 8 vteřin, což tehdy uměly tak drahé sporťáky nebo špičkové limuzíny. A jízdní vlastnosti taky nebyly špatné. Nové bude podle všeho podobné. Co se týče designu, žádný Giugiari neexistuje. Ale takový Giugiaro, to je skutečný machr, za kterým stojí nesmrtelná díla jako třeba Fiat Uno, Alfa 156,

0/0
31.8.2006 17:05

Tatami

Re: Re: no nevim

No design je vzdycky vec nazoru nekdo ma rad tohle jiny ono,  me ty jeho veci pripadaji jaksi tuctove chybi mi tam napad nebo mekka elegance Pininfariny, ale jak rikam je to vec osobniho vkusu. Ja nerikam ze Scirocco bylo spatne, ale ze by to byla nejaka legenda ? Karmanni ano to bylo auticko , taky se klubuji jedna radost, a koupit dnes puvodniho karmanna je temer nemozne, Scirocco sezenu na srotaku. Bylo vyrobene v moc velke serii aby se stalo nejakou legendou. Legenda ma jako spoluzakladatelku vyjmecnost, a ta u scirocca chybela. Jinak firma Karmann porad zije a porad dela sportaky.

0/0
31.8.2006 19:39

Lecco

Re: no nevim

Prosimtě, di si machrovat s tvojí vytuněnou schade hundertzwanzig někam do JZD, je vidět, že si asi v Sciroccu nikdy nejel.RvRvRv

0/0
31.8.2006 18:50

Gump

Re: no nevim

ale tohle Giugiaro nakreslil dobře, ne?

http://www.svx-club.de/Unsere_Treffen/Treffen_2003/P92700041.JPG

0/0
31.8.2006 20:02

burgerking

děte se bodnout

zdravim všechny místní tragédy a loosery, kteří mají doma starou kraksnu za pár šupů ale přitom jsou největší odborníci na hi-tec luxusní káry !!!!R^;-DR^

burani z klacíkova;-D

0/0
31.8.2006 16:05

vita

jo

viděl bych to na 4x4 a V6, potom už by to mělo smysl ale 1,4, to je volovina

0/0
31.8.2006 15:53

ehm

Re: jo

jo jasne ty znalce... je rozdil mezi obyc 1.4 a dvojte preplnovanou 1.4, ale to tvuj low-end mozek nepobere

0/0
31.8.2006 15:56

vita

Re: Re: jo

nevím co má low-end mozek pobrat z toho že je dost velkej rozdíl mezi motorem 1,4 ať má třeba dvě turba a motorem V6, to asi nepobírá Tvůj tupej mozek.

0/0
31.8.2006 19:53

vita

Re: Re: jo

a abych Ty tupče nezapoměl, rozdíl mezi 1,4 150k, popř.170k a V6 250k je něco okolo 80 nebo 100k, to je jenom dovětek pro někoho kdo neumí počítat:-D 

0/0
31.8.2006 19:58

Andee

Re: Re: Re: jo

Az na to, ze V6 muze klidanko byt 1,4;-D

0/0
31.8.2006 21:56

vita

Re: Re: Re: Re: jo

no dobře,zapoměl jsem dodat V6 z koncernuVW, viz.A3, S3, Golf R36 atp.

0/0
31.8.2006 22:01

iuos

hmm

nějak mi to připomíná audi A3...

0/0
31.8.2006 15:22

Chinkeee

Re: hmm

Me trochu novyho Lancera (předek)

0/0
31.8.2006 17:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.