- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně hezký VW, moc se mi líbí. Doufám že je to první vlaštovka a že nuda posledních 20 let produkce je tímto u konce :-) Moc bych si to přál, vážně.
pukate zavisti co?? z 1.4 vytahnout 210 koni. a to to nema otacky jako motorek z leteckyho modylku, ale tipuju to na 6tis. takze tocivy moment jako atmosfericky dvaapullitr
No ono se to podepíše na životnosti toho motoru... Není problém dostat z 1300ccm i 1000 koní. Jinak pro sportovní auto této kategorie bych raději viděl dvoulitr.
.. ze zadu s hlavně z boku je to jako Civic 5 generace.
vcetne fotografii z nemeckych serveru....napr zde magazin.autoscout24.de/.../mz_ng_news/mz_ng_news_34_2006_vwiroc.asp Nikde se ale nepise o Giugiarovi jako autoru NOVEHO, ale jen stareho scirocca. Za designem noveho stoji soucasny sefdesigner Murat Günak (zda je skutecne autorem nebo jen sefem skupiny, neni napsano) Od nej pochazi i novy Golf VI a vzhled obou to jen potvrzuje (http://www.autobild.de/erlkoenige/neuheiten/artikel.php?artikel_id=10992&artikel_seite=1)
Jinak podle jmen se hodi vice scirocco, patri (podle jmen vetru) do stejne vyznamove skupiny jako Bora, Passat, Vento...:-)
ze by Scirocco byla nejaka legenda? Leda tak na ceskych srotovistich. A co se tyce tohoto dila-vzdyt je to krabicka od sardinek s nacpanym motorem. To je tak dobre pro infantilni hracickare kteri omamuji holky na predmesti protacenim kol. Na jezdeni to asi moc nebude. Co se tyce designu- Giugiari nikdy neudelal pekne auto.