Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drogy za volantem: Jak se řídí s marihuanou?

"Zastavte, máte pod autem kužel!" ozývá se z vysílačky ležící na podlaze octavie. Ale řidič neslyší, je tak trochu mimo. Vleče kužel pod autem ještě desítky metrů. Když pak zastaví, "chcípne" mu motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gsxr

nesmysly

pride mi to jako peknej nesmysl, zkourenej jezdim od ty doby co mam ridicak, za tech 12 lt sem nemel po brku jedinou nehodu, pokutu za prekroceni rychlost, nic...zavodim na motorce a kdyz du trenovat dam si obcas brko taky, sem zaseklej, davam pozor, vim co dela technika, pady po jointu 0, motorka ma vykon 140 koni, 0-100 pod 3s, vetsinu casu jezdim kolem 200km/h...ridic v clanku si do brka bud neco nasypal nebo je to uplny pako pripadne spatnej herec 

0/0
17.10.2008 10:41

holyroller

,,,,

z hulenim jsem přestal a vůbec mi to nechybí.

0/0
30.9.2008 14:30

:D

Jak se řídí s marihuanou?

nejste normalni to co tam pisete jsou srackyX

0/0
30.9.2008 14:27

Olin

Re zhulenost za volantem

Nezhulenej jezdím kolikrát agresivně a  mnohem nebezpečněj, nepřemýšlím nad tím co by se mohlo stát, kdežto zhulenej nad tím pořád přemýšlím a dokážu si reálně představit důsledky. Když se zhulím jezdím na 100procent opatrně, pomalu, všechno sleduju a dodržuju. Jezdím skoro denně 8let a ještě jsem to neškráb. Nazdar (pěkný pako v tom videu)

0/0
27.2.2007 12:26

caesar

mohutná mediální masáž

tohle je hooodně trapnej článek! je mi šestnáct a hulím skoro každý den už asi dva roky a můžu vám říct, že jsem se smál jen při prvních pár intoxikacích. pak už je člověk prostě jenom "zhulenej" a "v pohodě". ten chlápek co řídil si nemůže říkat hulič, takový vypadá uplně jinak...  takhle nějak popisujou stavy "zhulenosti" lidi, kteří to nikdy nezkusili. nebuďte směšní, být high přece neznamená dělat ze sebe debila a smát se jak blbeček, tohle dělá jen TOY! podle mě byl celý článek jen trapný pokus jak znovu nespravedlivě pošpinit jméno této ušlechtilé rostliny...

0/0
7.12.2006 21:03

xxx

ganja za volantem

Je jasné, že pánové nejsou na kouření jaksi zvyklí, když pak předvedli za volantem výše uvedené, ale ti co sedají za volant zhulení, stejně kouří tak často, že rozdíl v motorice je 0. Taky záleží dost na tom, jakej řidič je člověk čistej a od toho se odvíjí kvalita, když je high. Takže tendle článek považuju za blábol. Pánové, již více nepošpiňujte nás normální schopné řidiče a vraťte se do autoškoly.

0/0
4.12.2006 15:09

xmacala

Rozdil

No ja na brcku taky nekdy jedu, ale ten debilek je

1:Bud blbej ridic

2:nebo spatnej herec

3:totalne zhulenej

Ja kdyz jedu na brku, tak prave opatrne a pekne pomalicku. To na chlastu je kazdej agresivni. A to je ten hlavni rozdil!!

0/0
27.9.2006 21:56

mrnas

pitomej test

By me zajimalo, jak jsou panove zvykli hulit :o))) Jestli si dali po roce jedno brko, tak se nedivim, ze sednou do kary a zacnou se chlamat.

0/0
22.9.2006 18:27

xmacala

Re: pitomej test

Souhlas R^

0/0
27.9.2006 21:57

rickey

spatnej clanek

boural sem za 10 let asi 8x z vlastni viny, nikdy nic vaznyho, ale vim, ze kdybych byl ve vsech pripadech zhulenej, tak nenabouram ani jednou!!

Vzdy to bylo z dusledku agresivni jizdy s nedostatecnym odstupem a zhulenymu mi tohle fakt nehrozi....;-P

0/0
20.9.2006 14:36

Michal

No to je zas blabol na urovni :-))

Ktery ze kolega od vas to byl idnes? :))

Zas medialne vykonstruovanej blabol, jak zastrasit ze je to spatny.... :) A kdyz uz nevite kudykam, tak poukazujete na to ze to omlouvame-NEOMLOUVAME, KONSTATUJEME.

Hulim taky denne, ridim pouze svoje osobni auto, a kdyz sem "moc" jak rikal i Vas kolega, tak taky nejedu...ale vim kdy mam hranici kdy je to uz v pohode...nicmene na rozdil od Vaseho "kolegy", ktery si to sel uzit jako zajimavost, takhle nemusi nutne reagovat i ten kdo jede do bezneho, podstatne nebezpecnejsiho , provozu...

Clovek obvykle naopak jede max. pomalejc, a hlida si vse stejne jako normalne...NEJSME SEBEVRAZI, narozdil od Alkacu, ktery leckdy ani za to predni sklo nevidej a buhvi jak skoncej!

A ten kdo by tak prece jel, pojede tak i strizlivej, jen mu dle vas nic pak nehrozi.... ;-)

0/0
19.9.2006 18:21

Mike

Weed and wheel

Hulim kazdy den, ridim kazdy den, najel jsem zkoureny tak 150.000 (nezkoureny tak polovinu) a nehodu jsem nikdy nemel, nespletl jsem si brzdu s plynem. Pomalejsi reakce mozna, celkove prakticky stejne bezpecne jako strizlivy (pak zase vice nervu, zbytecny spech)...

0/0
4.9.2006 0:41

5p0T

blabol!

po brku jezdim vic v pohode,klidne,opatrne,zaseknu se na ceste predemnou a mohl bych jet treba az do afriky ;-P zkuste si najit test kdy je clovek pod vlivem alkace a uvide ten rozdil!kdyz sem na akci a dam si klidne 3,4,5 brk tak to v pohode odridim..jsou ale jedinci co si daj 4piva a neuridili by ani kocarek natoz auto..tenhle test je uplne o hov.... (Y) neni tam ani srovnani se strizlivym clovekem, ten by taky nejspis nakej kuzel porazil..a zkuste pamatovat na blondynky!ta by tech kuzelu porazila vetsinu ;-D proste ten clanek nema cenu ani toho zhulenyho pytle.zdar!

0/0
1.9.2006 8:17

Gutalaxist

Hmmm...

Deset centimetrů? Skunku? Takový plýtvání... To vypálit, tak se ani nezvednu an těch gumovejch nohách... to je jako bych vypil třináct dvanáctek... se nedivím, že byly výsledky, jaký byly. Trapný test.

0/0
31.8.2006 20:09

občan z kraje města

taky myslím

kdyby to byl kvalitní matroš, tak by se válel smíchy a do toho auta ani nedolezl

0/0
18.9.2006 12:43

xmacala

Re: taky myslím

LOL

R^R^

0/0
27.9.2006 21:59

Michal

Re: Hmmm...

Buhvi co kouril ten "kolega" ;-D

Po tom bych se taky nezved, natoz nekam jel :-)))

0/0
19.9.2006 18:22

mdfk

...

mno chtel bych tedy videt kdyz by takovejhle test delali na nkeom kdo huli kazdej den ... myslim si ze by dosah stejnych vysledku jako strizlivy ridic ...!!!!

0/0
31.8.2006 12:26

Prskavice24

Re: ...

neznám tvoji přezdívku náhodou z XChatu?

0/0
31.8.2006 12:36

ble ble ble

s/h/i/T

pěkná mr/ka tenle článek;-O řidič de/il, kterýmu to kvalitní pálo začne valit po dvaceti minutách(nespletli jste si to tak náhodou s houbama?:-D)

btw...strašně se těším na další pokračování článku tentokrát s řidičem na LSD, na houbičkách, po skleněnce cracku a tak...jo a dejte tam hodně videa:-P

0/0
31.8.2006 0:04

Michal

Re: s/h/i/T

Videa ! Videa ! Videa ! ;-D;-D;-D;-DR^

0/0
19.9.2006 18:22

anonynmek

IMHO LOL

Ten clanek mi prijde napsanej desne smesne to za 1.:) Huleni urcite neni dobry na rizeni, ale podle mne jezdi malo lidi v tom nejvetsim provozu uplne prehulenejch, spise jedou v noci a to je minimalni provoz takze to taky zmensuje riziko.... co se tech testu a videa tyce:) prijde mi ze zhulenej nebyl jenom ridic, ale i kameraman:P... pak taky chtel bych videt video kdy jel ten samej ridic nezhulenejch pres ty kuzely, imho taky nakej srazil;)vubec mi to prijde jako brutalni recese:) je to presne typ clanku co vznika pri jointu jako jeden velkej hec.... ale je to cely pouze imho

0/0
30.8.2006 23:42

Zacharias

Asi nechápem pointu....

...tak si dovolím svoj názor :-)

http://www.dvere.sk/Clanok_View.asp?ID_CLANOK=135

:-/

0/0
30.8.2006 22:29

mrzz

Re: Asi nechápem pointu....

s tim clankem naprosto souhlasim ;-)R^

0/0
30.8.2006 22:45

liberecak

Chlast = agrese?

Připadá mi to jako klišé, že když je člověk ožralej, tak je  v autě víc agresivní a má chuť závodit..moje zkušenost je taková, že sem byl vždycky rád, že sme se dostal v klidu domů, rozhodně jsem neměl ambice na sebe upoutávat pozornost pseudozávodní jízdou. Jo když už jsme šli kravit, tak jedině absolutně střízliví, odpočatí, pozornost na max..i když možná někde na vesnicích..no nevim. S hulením totéž - 18letý pako co nemá zažitý automatický pohyby bude mít asi problémy, ale člověk co jezdí hodně a sem tam si zahulí většinou nemá problém, akorát jede pomalu nebo se vyschýzuje na písničce nebo že za nim jedou policajti..ale problém s řízením? nene

0/0
30.8.2006 22:14

Tibor

Tohle je naprosto hloupý článek

Zhulíte člověka, což je asi za hranicí zákona. Píšete o tom a ještě ten chudák nebude moci min. 6 dní řídit, než se mu z krve dostanou detekovatelné zbytky THC. Navíc výsledek vašeho výzkumu by odhadl i náš pes... Je to asi jako napsat článek: Bude člověk mokrý, když spadne do vody"?

0/0
30.8.2006 22:09

liberecak

Re: Tohle je naprosto hloupý článek

R^

0/0
30.8.2006 22:20

jondr

Ovšem

nejnebezpečnější je jezdit pod vlivem pocitu, že jsem policejní president

0/0
30.8.2006 21:31

Krvelacny tyranosaurus

Cannabis

!!!! jezdit autem v provozu pod vlivem jakékoliv látky či drogy je velmi nebezpečné.Ale kdybych měl zhodnotit vliv alkoholu a marihuany tak je zcela jasný že alkohol je neovladatelný a u většiny pijáků vzbuzuje agresivitu a falešné seběvědomí s arogancí a chutí riskovat což si můžem domyslet jaký řidič může být.Naopak mariuhana vzbuzuje vnitřní pohodu  a meditativní stavy avšak je velmi oslabená momentální pamět to znamená že se snadno zapomene kde se momentalně nacházíme a to vyvolává směšné pocity na které se obrátí pozornost od provozu na silnici.Takže zhulenec vždy pojede pomalu a reakce bude vždy pomalá..Jsem kultivovaný dnes už jen kvartální uživatel konopí tak mám bohaté zkušenosti a proto se musím za břicho popadat jak jsou napsané některé články o marihuaně

0/0
30.8.2006 19:53

Hujer-ovoce-zelenina

Je to neobjektivní test

vše už tady tak nějak bylo řečeno a musím dát za pravdu těm kteří hulí a ví o čem se baví. Pochopitelně ani oni nechtějí zpochybnit že travka nemá vliv na řízení vozidla.Pochopitelně má. Jede se příjemně,klidně,člověk si to užívá atd. Zpomalené reflexy asi nikdo nezpochybní ale uvědomme si že to není až zase takové riziko vzhledem k  tomu že zhulenej člověk jede velmi opatrně a v naprosté většině pomalu.Určité riziko je i v chvilkové odpoutání pozornosti od řízení .Vzpomínám si jednou jak jsem jel v 1hod z tahu.Přijel jsem na světelnou křižovatku kde všude blikala žlutá, já opatrně zastavil kvůli přednosti a pozoroval jsem ty blikající světla s pocitem že tak dokonalej cirkus jsem ještě neviděl :-) Ale vlastně jsem chtěl říci ,že to jak si ten člověk pletl pedály pravděpodobně nemělo s trávou nic spol.To je kravina.Vzpomínám si že jsem jednou za střízliva absolvoval školu smyků kde bylo nutno sladit přesně určité pohyby v urč.dobu a také jsem měl co dělat.

0/0
30.8.2006 19:07

Hujer-ovoce-zelenina

Re: Je to neobjektivní test

Není to prostě přirozená situace a člověk nejedná přirozeně jako na silnici.Nebyla to jen moje zkušenost. Čím více jsem to sladění pohybů ale trénoval ,tím to bylo lepší.Už jenom sám test navozuje napětí které může být důvodem k chybovosti.Možná opravdu více  u intoxikovanejch ale v běžném provozu to je zase jinak. Nic.Nechci to zpochybňovat ale jednoznačné závěry z toho nelze dělat. ;-)

0/0
30.8.2006 19:12

liberecak

Re: Re: Je to neobjektivní test

Já jsem propálil smykováním na parkovišti mnoho litrů paliva..a když sem v jízdní pohodě najednouo dostal smyk, tak sem to stejně poslal do stromu, protože sme nestihl udělat skoro nic..resp. reflexy nebyly úplně špatný, ale asi se nic dělat nedalo. Takže je to asi stejnak jedno..buď jedu jako čuně a čekám to, že budu muset auto honit někde po silnici a nebo jedu pohodu (a když se to pak stane, tak je to stejně průser), hulení na to myslím nemá moc vliv.

0/0
30.8.2006 22:23

Vobo

Strašná hovadina tenhle článek.

Zhulenej jezdím minimálně ale to co jsem četl a viděl na videu vůbec neodpovídá realitě. Kdo Vám za tuhle zhovadilost zaplatil? Komu se to hodilo? Naprosto ubohej a dle mého názoru silně zkreslenej článek. (Y)

0/0
30.8.2006 17:13

velky bratr

Ale tady jde prece o to, ukazat jak je ta trava, z niz nejsou zadny zisky na danich pro stat spatna. Povedlo se, leckdo uveri a pujde o to ochotneji prasknout souseda, ze si pestuje nebo huli na balkone. Buzerovat, buzerovat, buzerovat. Upozornim jen

0/0
30.8.2006 17:54

mzz

Re: Ale tady jde prece o to, ukazat jak je ta trava, z niz nejsou zadny zisky na danich pro stat spatna. Povedlo se, leckdo uveri a pujde o to ochotneji prasknout souseda, ze si pestuje nebo huli na balkone. Buzerovat, buzerovat, buzerovat. Upozornim

tohle mi prijde jako klasicka paroubkovina - metoda dezinformace k naboru mene vzdelanych ucastniku pobytu v tomhle state;-P. Kdyz tu rostlinu clovek trosku pozna, tak vidi, jake dezinformace se o ni obvykle siri a jaky myticky obraz strachu se nad tim umele buduje:-/.

0/0
30.8.2006 23:41

Vážný

Srovnání

Docela by mne zajímalo srovnání řekněme jednoho piva a stavu po 8 hodinové práci, případně třeba po 4 hodinách spánku, což je situace v níž mnozí řídit musí ....

0/0
30.8.2006 16:56

velky bratr

Jenze unava je droga, kterou nam nikdo vzit nemuze. Po trech dnech beze spanku, ciste na kafi a semtexu, se obevuji obcas i dost solidni halucinace :)

0/0
30.8.2006 17:55

Xxx

fetky

teda ne ze bych naky mel jo:), ale miluju umasteny kokoty se spekem v tlame, kery ani nevi co plkaj....a este ridit jo?

0/0
30.8.2006 16:52

Xxx

fetky

jako hulte si co chcete kde chcete spiny, ale az mi zhuleny za volantem zabijete decko tak na vas poslu bandu zfetovanejch negru s letlampama....

0/0
30.8.2006 16:41

primeminister

Re: fetky

s kleštěma a letlampou?

0/0
30.8.2006 16:53

Chinkeee

Re: fetky

! Važně a co když ti to děcko zabije ožralej polda, nebo poslanec, kterej jede rovnou z rychty?????? UBOŽÁČKU ;-D;-D;-D;-D

0/0
30.8.2006 16:55

Alioth

Re: fetky

Tvoje pronikavá inteligence je tak oslňující,že jsem Tvůj duchaplný příspěvek musel číst přes dvoje sluneční brejle...;-D

0/0
30.8.2006 17:41

mrzz

Re: fetky

děkujeme panu špínovi za jeho názor:)

0/0
30.8.2006 23:32

xempth

lama

Tak to teda musela řídit pořádná lama. Jediný co je na tom pravdy je možná to, že pak člověk jede jak po..., a že je pro něj 90 už fakt moc velká rychlost.

Ale je to pořád o hodně, ale o hodně moc lepší, než mít v krvi 4 promile...

0/0
30.8.2006 16:41

Sejc

Jdu řídit

Ale nejdřív si ubalim pořádnýho jointa!

0/0
30.8.2006 16:25

_lu

ehm ha hm

pardon, cetl jsem dobre: dvaceticentimetroveho jointa??? to jsem za svou hulicsko-ridici karieru teda jeste nehulil... proc si nekdo bali takovyho speka, kdyz vi, ze ho bude hulit sam??? clanek je blbost... huleni pusobi na kazdyho jinak, nekdo si nezavaze tkanicky a nekdo muze navlikat nite do jehel treba celou hodinu...

0/0
30.8.2006 15:31

_lu

Re: ehm ha hm

ok, je tam deseticentimetroveho:-DDD musim prestat hulit;-)

0/0
30.8.2006 15:32

Sappy Blown

já too!

:-D;-D:-D

0/0
30.8.2006 19:26

prd

good

Musim rict ze ten klipek je hodne zdarilej,;-D.Fandim vam a pokracujte ja si zatim sjedu na burtaR^ 

0/0
30.8.2006 15:28

Francoa

Kdo dělal ty testy ? vraťe se do reality !!!

to co jsem si tu přečetl je dobré do humorného článku časopisu ale nevypovídá to absolutně o realitě. Myslel sem , že mě po přečtení článku odvezou...daleko nejhorší "marihuanová" studie kterou jsem četl. Zajimalo by mě kdo si tohle vydání zaplatil..protože zasvěcený člověk nemůže takovou kravinu nikdy napsat ? Jo , a jestli ste si vzali na test nějakýho skladníka co chodi jednou tejdně na pivo a o trávě slyšel jen z televize..ubalili ste mu dvougramový brčko tak se nedifte že nemůže řidit..ježišmarja

0/0
30.8.2006 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.