- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku je, že ho pohání motor, co má 515 koňských sil, nicméně v tabulce je psáno 517kW a těch koní je 700, tak jako jak to je?
Moooc krásný auto .Když se člověk podívá na ty německý obludy jako audi nebo VW tak je to impozantní rozdíl.Inu francouzům nikdy nechyběl šarm.Domnívám se že to bude po technický stránce dost domakaný.
to bude nádhera až někdo nastartuje svůj supersport a bude to znít jako traktor
Ty ses ale Lojza, slysel si nekdy, zeby treba BMW 530d znelo jako traktor?
a toho smradu, fuj. Holt moderní diesel.
Kroutící moment 1200!!! Tak to bych chtěl vyzkoušet. To se musí předjíždět.
Jo na taková auta si budem muset pomalu zvykat. Vývoj jde pořád dopředu, i v oblasti designu... Peugeoty se mi moc nelíbí, ale tento vypadá zajímavě. Každopádně bych řekl, že nejodvážnější v designu je Citroen s Renaultem. Co se mi ale v poslední době hodně líbí jsou Opely a Audiny.
příliš francouzsky ujeté, za ty peníze, co za to případně budou chtít bych si určitě vybral jinde...
Já myslím, že ohrnuješ nos zbytečně a předčasně. Na rozdíl od jiných uniformovaných aut, je tam vidět švih a rozlet. Kvalita je jiná otázka, ale pokud chtějí uspět na závodech, tak ji nemohou odfliknout. A co se týče dieselu - v F1 suveréně vítězily, než byly zakázány.
Tohle je spíš ukázka designového fetišismu soudruhů z Francie. Jejich kreace jsou vždy líbivé ale nefunkční a vnitřek vozu podle zásady navrch huj a vespod fuj.
AUDI Vorsprung durch Technik
aut jsou mraky, některá pěkná, jiná ne. Jedna věc je ale jistá:
Pažouta nikdy, ani zadarmo !!!