Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidiče u škol nezpomalily ani trestné body

Ani přísné tresty, které zavedl nový silniční zákon, nepřiměly řidiče před školami jezdit bezpečně. Měření MF DNES ukázalo, že mnoho lidí na těchto místech překračuje povolenou rychlost i o dvacet kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek Staněk

Jako všichni socani...

... i tlačiči tohoto zmetku se rozhodli, že nefungující policii dokáže nahradit drakonický cár toaleťáku. Na silnicích se bude jezdit slušně, až to aktivní policie VYNUTÍ. Dokud budou sedět na p*deli za bukem a pokutovat 140 na dálnici a stovku na kilometrových přehledných rovinkách, nezmění se NIC, i kdyby za 40ku na třicítce byl trest smrti. Od prvního července jsem neviděl na ulici policajta, který by místo buzerace dělal nějakou užitečnou práci.

0/0
7.9.2006 9:11

Woody

Re: Jako všichni socani...

R^

0/0
7.9.2006 12:45

petr Brno

Re brno

Vite co stejně mi ten můj komentář amažete Když je uplně meslislně po celím brně 30 misto toho aby bylo tam kde je to fakt potřeba tak se se zonam 30 roztrhl pitel celí žídenice ATD a za všechno může starosta tak ať si to strčí až ....tam ;-€;-€;-€;-€

0/0
6.9.2006 22:30

spaldings

Kolikpak řidičů profrčelo houfy dětí

zýšenou rychlostí a kolikpak jich bylo změřeno ve chvíli, kdy děti už dávno seděly ve škole v lavicích ? A kolikpak bylo zaznamenámo situací, ohrožujících děti ?

0/0
6.9.2006 21:46

pacient24

Re: Kolikpak řidičů profrčelo houfy dětí

A neni to snad jedno ? Na to same by jsi se potom pohl ptat a vymlouvat v pripade prekroceni rychlosti napr. v obytne zone v nocnich hodinach apod. Nechapu tvuj dotaz.Rv

0/0
6.9.2006 21:59

spaldings

Re: Re: Kolikpak řidičů profrčelo houfy dětí

já se na nic neptám, já jen poukazuji na to, že se argumentuje šíleným nebezpečím ve chvíli, kdy děti sedí v lavici. Dokonce bych řekl, že v době, kdy se tam pohybovaly děti, nenaměřili ani jeden přestupek. Ale článek jako prase. A argument je to stejný jako ve 23.50 na témže místě.

0/0
6.9.2006 22:03

Dzzin

Re: Re: Re: Kolikpak řidičů profrčelo houfy dětí

Přesně tak. Vůbec nechápu, proč třeba ty školní značky nemaj časový omezení podobný, jaký maj vyhrazený pruhy pro autobusy. Mezi 8 a 16 to ještě chápu, protože ty děti můžou třeba chodit domu a zpět; ale večer a v noci je to už úplně na nic. Je to celý blbost a na 8 metrů široký dvouproudovce ase musim o půlnoci plazit jako blb 30kou, když je tam výskyt dětí stejně pravděpodobný, jako kdekoli jinde, kde je 50ka na mnohem užších silnicicích.

0/0
6.9.2006 22:46

komár.

Re: Kolikpak řidičů profrčelo houfy dětí

ahoj kámo. Cajti u nás nehlídaj školy, ale měřej rychlost na úplně prázdné rovné silnici. Proč?

0/0
6.9.2006 22:55

lolek77

Re: Kolikpak řidičů profrčelo houfy dětí

Zásadním problémem je, že my (Češi) stále potřebujeme něco moudrého ostatním nařizovat. Mě osobně stačí značka "pozor děti" pro zvýšení pozornosti a vím kolik mohu jet abych někoho nepřejel. Když vidím houf , který se vyhrne ze školy  může být i třicítka nepřiměřená rychlost. Když je liduprázdno je standartní rychlost v obci zcela bezpečná.

0/0
8.9.2006 23:06

kárce

přidejte se ..

... autem nejezdím - nemám řidičák - jsem pohodlnej a blbej a tyhle svoje vlastnosti maskuju militantně ekologickým dogmatem. tzn. že auta nenávidím a největší radost mi dělá vyvolávat krizovky a vytáčet volantníky u přechodů a kdekoliv to jde

můj táta blbej a pohodlnej kdysi nebyl, řidičák má ale zase je to socka . má stodvácu od dob kdy platil příspěvky straně .. ten zase miluje komplikovat život lepším kárám z principu . většina těch hajzlů si na to stejně nakradla a teďka jezděj jak hovada a nedodržujou stovku vyhlášku, takže bysme je měli nejmíň zavřít.

můj brácha už není socka, nalízal si za nesmysl fábii, žere sice včerejší chleba ale jezdí . ten má ale plný ruce s třicítkou na tacháči . do práglu by se nepustil, protože by ty hovada musel postřílet svojí legálně drženou brokovnicí ... tak jim jenom dělá naschvály .. třeba v levým pruhu ..

... celá rodina pevně stojíme za bublanovou změnou k lepšímu a jsme přímo šablonou všech zde přispívajících zastánců nových lepších poměrů.. 

0/0
6.9.2006 19:42

honza158

Re: přidejte se ..

No bohuzel i taci frustrati jsou mezi nami. "ha.zl s Oktavkou TDI jede v levym a je rychlejsi ... , tak to ne tumas ha.zle"

0/0
6.9.2006 21:09

regazzi

Re: přidejte se ..

Ano, takto smyslejicich lidi je na silnicich vetsina. I kdyz je to recese, presne to odrazi mysleni zavistivych zaprdenych cechacku.....:-/

0/0
6.9.2006 21:21

sid

Re: přidejte se ..

... dobrý R^R^ ... pár týpků v rodině Ti ještě chybí, ale jinak to sedí ...:-D ... a plato vajec doma máte??

0/0
6.9.2006 23:38

Isbjoerna

Řidiče u škol (ne)zpomalily ani trestné body?

Ach was, drive tam jezdili 90 km/h, dnes tam jezdi 50-60 km/h. ;-)

0/0
6.9.2006 18:59

Dzzin

Re: Řidiče u škol (ne)zpomalily ani trestné body?

Jo. Tyhle články nechápu. Dřív se o to nikdo z pisálků nezajímal a teď je z toho hysterie jako blázen. Ty překročení o 25 kmh jsou zlatý proti tomu, jak to bylo kdysi. To nebyla stovka výjimkou. V tomhle musim ten novej zákon pochválit; škoda, že neni dotaženej i na straně silnic a značek.

0/0
6.9.2006 22:51

racional

racional

Lidí je jako sraček, tak proč zpomalovat. Šklebák vběhne do vozoky, tak do rozšmelcuji, stejně by z něj vyrostl konzumentsko levičácký debil:-)

0/0
6.9.2006 18:26

Atomas

Re: racional

Máš pravdu, tobě alespoň vezmou papíry, zavřou tě do krimu a my ostatní budeme mít o trochu klidu více...

0/0
6.9.2006 19:25

Rumbas.Mc

Re: racional

Super, máš pravdu tak až vyjedeš vyber si první zatáčku, kde bude hodně silnej strom a pořádně na to šlápni. Alespoň bude o jednu sračku méně. A moje děti laskavě vynech.

0/0
7.9.2006 18:59

Rumbas.Mc.

Re: racional

Super, máš pravdu tak až vyjedeš vyber si první zatáčku, kde bude hodně

silnej strom a pořádně na to šlápni. Alespoň bude o jednu sračku méně.

A moje děti laskavě vynech.

0/0
7.9.2006 19:10

BořekŠikula

Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Speciálně ta Hudcova - značka 30 ve směru od města je mírně zarostlá v křoví (tedy ped měsícem byla), takže to mohl ten kamion přehlídnout - nevím, jak je vidět z nákla´dáku.

Ale kdyby tam dali rozumný práh, každý by tam jel rychle jen jednou.

Příklad: Brno, Merhautova u dětské nemocnice: při předepsaném omezení rychlosti u přechodu jsme měl vždycky strach, že se mi někdo podívá do kufru. Teď je tam zvýšený přechod a zpomalí každý.

0/0
6.9.2006 17:07

inosh

Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Retarder=represivni opatreni. Tresta i ridice, kteri by jeli pomalu. Nepohodlne, opotrebovava vuz. Navic nase silnice jsou retarderu plne. A rozhodne je tam nikdo nepolozil, ale vznikly tam (ne)pusobenim silnicaru... Tak proc dalsi?

0/0
6.9.2006 17:14

Origami

Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

před školou ať je klidně jeden retardér za druhým, protože někteří retardovaní řidiči nikdy nepochopí, že mají jet prostě pomalu - a vůbec, já bych některé rovnou kopal do pr.de.le

0/0
6.9.2006 17:18

inosh

Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

To jsi teda machr, gratuluju. To, ze nekdo jede rychle jeste neznamena, ze zavedeme na silnicich presumci viny... Ale tady je spousta lidi, co by se nejradeji ridila Nemeckem, Francii, Svedskem a podobnym bolsevickym xindlem a svoboda jde do hajku.

0/0
6.9.2006 17:22

Limp

Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

pravej debil se pozná, intoshi R^

0/0
6.9.2006 17:24

inosh

Re: Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Presne tak, lumpe. Ale mam obavu, ze ty bys do takove typicke zeme EU zapad. Hnupe :-P

0/0
6.9.2006 17:35

Dzzin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Nemáš pravdu. Retardéry jsou dobrý. Pokud zachraňujou životy, sou kecy o presumci viny vo ničem. A je lepší si trošku opotřebovat tlumiče na na retardéru a být donucen zpomalit, než se zapomenout a přijít o body. A teď si určitě vyslechnu hromadu keců o tom, jak sem blbej, když si neumim pohlídat 30ku.....

0/0
6.9.2006 22:54

inosh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Rikam snad neco takovyho? A ani nejde o ty tlumice... Spis mi jde o princip. A je to dano tim, ze ridici obecne ohleduplni nejsou a proto jsou tato opatreni ... no, mozna nutna. Kdyby kazdy jezdil svedomite, nepotrebovali bychom limity, retardery a uz vubec ne bodovej system. Je to v lidech a protze zijem v socialismu, doplatime na to vsichni pod heslem kolektivni vina...

0/0
7.9.2006 2:18

QT1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Určitě ty retardéry zachraňující životy oceníš, až je bude přejíždět sanitka, která tě poveze do nemocnice. A nepochybně si nad nimi radostí poskočí i ti, kteří by měli jásat, že zpomalují osobní auta, totiž cestující v jistě pohodlných a rychlých autobusech MHD...

0/0
7.9.2006 8:32

lolek77

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Proč blbej. Já bych řekl retardovanej. Naštěstí je dost lidí na rozhodujících místech, které takové nápady neinspirují a umožňují většině slušných řidičů, hasičům, sanitkám a MHD jezdit bez kodrcání.

0/0
8.9.2006 23:16

honza158

Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Pred skolou by mel byt hlavne semafor ... a s kopanim do zadnice tak byt vami  jeste to zvazim protoze byste si patrne dlouho nesednul

0/0
6.9.2006 17:46

lolek77

Re: Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

Já bych tam dal závory.

0/0
8.9.2006 23:11

spaldings

Re: Re: Re: Pravidla se těžko překračují, když to nejde

jsi chudák

0/0
6.9.2006 21:45

rs

to je presne ono...

...misto toho aby policajti byli u skol a podobne, tak radsi chytaj na rovnejch a prehlednech usecich.

takze se zase tolik nezmenilo. pokud budou policajti (mestsky) placeny z pokut, tak se nic nezmeni.

neni dulezita zacharana o bezpecnost deti , dulezite je no tom co nejvic vydelat a pokud mozno davat po nocich listecky za spatne parkovani . treba cumakem na druhou stranu.

0/0
6.9.2006 16:50

Rumbas.Mc.

Re: to je presne ono...

Asi nevíš co říkáš....nebo jezdíš po jiné planetě..pošli mi fotku jak policisté nebo strážníci měří 4.9.2006 na rovném přehledném úseku. Na svoje tvrzení bys mohl mít nějaký důkaz ne? To tak v civilizovaném světě bívá.

0/0
7.9.2006 19:13

babacek

Na místo tr. bodů

takových 24 hodin v cele by jistě pomohlo víc.;-P

0/0
6.9.2006 16:27

peterudes

Re: Na místo tr. bodů

dobrej nápad, nebo veřejně prospěšné práce...

0/0
6.9.2006 16:36

trampík

Re: Re: Na místo tr. bodů

Samozřejmě - veřejně prospěšné práce, a to aspoň těch babáčkových 24 hod.!!!

P.S. Ale umíte si představit to palmáre advokátů, kteří budou obhajovat své "nevinné" klienty?;-)

0/0
6.9.2006 16:44

peterudes

Re: Re: Na místo tr. bodů

já bych tedy raději šel na několik hodin pomáhat, kde by bylo třeba, namísto toho, že dostanu nějaký body. Myslím, že bych tím byl pro společnost více prospěšný, ale je otázkou zda-li chce zákonodárce pouze trestat a nemít z toho nic, nebo trestat a něco z toho mít.;-)

0/0
6.9.2006 16:45

babacek

Re: Re: Na místo tr. bodů

Možností je bezpočet.:-)

0/0
7.9.2006 5:56

peterudes

rychlosti

Včera jsem přišel o první 2 bodíky a zaplatil flastřík Kč 1.000,-. Přestupkem byla rychlost 108 km/h na čtyřproudové části silnice E55 mezi Benešovem a Táborem. Vedle mě v pravém pruhu jeli dva kamiony, tak jsem je chtěl předjet a jelikož se blížilo zúžení do 1 pruhu tak jsem to trošku přišláp a když jsem je předjel tak mi skočil do cesty zelený mužíček a už mě měli. :-)

0/0
6.9.2006 16:23

opolo

Re: rychlosti

zouzeni je TYPICKE misto kde policajti cihaji. Nehodu jsem v takovem miste v zivote nevidel, zato poldy porad....  Proste dobre a jednoduche mistecko pro klidny vydelek.

0/0
6.9.2006 16:28

peterudes

Re: Re: rychlosti

no minimalně jsem to mohl předpokládat, ale stalo se stalo nedá se nic dělat. když člověk předjíždí tak mu to sem tam ulítne a přestřelí. Beru to tak, že se mi spíše sečetli ty přestupky za dva měsíce, které zůstaly bez potrestání ;-P

0/0
6.9.2006 16:35

hondzik

Re: rychlosti

zeleny muzicek?...ze by uz dorazili paroubkovi martani?

0/0
6.9.2006 16:28

babacek

Re: rychlosti

S těmi řidiči kamionů byli jistě domluveni.;-D

0/0
6.9.2006 16:28

michal II

Re: rychlosti

Jestli to bylo ve zuzeni, kde plati uz 50, tak to gratuluju k dobry cene.

0/0
6.9.2006 17:12

spaldings

Re: rychlosti

Ano stritně jde o přestupek. Jinak jde o typický příklad buzerace, darebáctví a neplnění základních povinností se strany policie. Ona totiž má kromě jiného dbát o plynulost provozu, což zde nečinila. Naopak.

0/0
6.9.2006 21:51

opolo

System je spatne

Kdyby system dovolil jezdit na rovnych silnicich a na dalnici rychleji, pak bych klidne u skol dodrzoval jakoukoliv rychlost. Dementnost systemu me ale nuti dodrzovat 30km/h rychlost u 1km rovne dlouhe prehledne rovinky pred skolou i o pulnoci!! Sorry, ale tohle me privadi k silenstvi a tak tam jezdim 40-50. Kdyz ale jede prede mnou pako asi 20km/h tak ho predjedu i v 70tce.

0/0
6.9.2006 15:47

Phileas

Re: System je spatne

S tou pul noci to mate pravdu. Ale tvrdit ze ho budete predjizdet 70-kou jak je tam ten prechod dokazuje, ze spatne neni jen system ale i vy. Asi jste na to hodne hrdy co ?

0/0
6.9.2006 15:52

opolo

Re: Re: System je spatne

hrdy ne, radsi bych byl abych nemusel platit pokuty, tudiz aby ten zakon byl lepsi -- proste by stacilo aby zakon odpovidal realite a ne prehistorii.

0/0
6.9.2006 15:57

Phileas

Re: Re: Re: System je spatne

Silnicni zakon neni jen o pokutach.

0/0
6.9.2006 15:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.